Wysłany: Pon Paź 15, 2007 09:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 09:56
MaReK napisał/a:
Bartus... no widac ukrecona pieknie polos. Nie ma do tego nawet 1% watpliwosci
Tylko ja sie zastanawiam dlaczego?
Teraz półoś... trochę wcześniej łożyska w kołach... i to wszystko w samochodzie z 2005 roku i niedużym przebiegu... Gdybyś włożył do niego jeszcze turbinę lub choćby magnetyzery... ale tak na seryjnym napędzie??
Chyba trochę poszalałeś... jak Dywizja 1A lub conajmniej druga
no najlepsze jest to ze tempest nei pajacowal wczoraj autkiem
nei bylo mnie przy tym ukreceniu, bo sie wlasnie rozjechalismy , ale wydaje mi sei to rowniez mocno dziwne raczej powinny byc wytrzymale tego typu czesci w takich autach , bo na takim zawiasie i z takim silnikiem inaczej sie jezdzi .
kurde albo byl trefny , albo tak polskie drogi dobily zawieszenie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Moze po rozebraniu, ogledzinach jak juz tempest to zmieni, to powie, czy to wada fabryki czy cos sie uszkodzilo podczas eksploatacji . O ile da sie to okreslic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
mam przynajmniej dobrą wiadomość jak na razie
będę miał używaną półoś (podobno 5000 mil przebiegu) za jakieś 300-350 zeta plus robocizna 50pln
można powiedzieć, że wyszedłem z tego obronną ręką
summa summarum koszt części z robocizną wyszedł 1/3 wielkości kosztu samej nowej części bez robocizny
oby tylko pasowała, bo jak mi powiedzieli mają tą półoś do ZR-a w nowej budzie, ale muszą się upewnić naocznie - trzymajcie kciuki jutro rano
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
A kto?
CZ Rover Parts, czy Art-Bizar?
Jeśli CZ, to trochę uważaj, bo zdarzają im się wpradki - potem wymieniają, ale to bywa up... - 3 razy wymieniałem siłownik centralnego zamka do R800 zanim dostałem sprawny - wg mojego mechanika mało delikatnie demontowali.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
no właśnie CZ
bo w ArtBizarze mają 2x drożej
mam nadzieję, że nie popełnią błędu i dobrze zamontują
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Kontrolnie patrz im na ręce - o mechaniku nic nie wiem, ale jak tam ostatnio byłem, to warsztat nie wyglądał imponująco.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Tomi zaoferował mi swoją pomoc w przeholowaniu auta, a dodatkowo zna tam kilka osób, więc ufam, że dzięki jego obecności trochę inaczej podejdą do roboty
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
aaa właśnie, Mareczku, czy byłaby możliwość, żebyś mógł podjechać jutro rano na tamten parking, czy też bez jakiegoś problemu uda nam się wyjechać?
ogólnie wstępnie umówiliśmy się z Tomim jakoś tak na 10 coby za dużych korków po drodze nie było
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Jak bedziesz wjezdzal to powiedz ze do NETLink na Idzikowskiego 2 po samochod.
A wyjechac musisz tak samo jak wczoraj wyjezdzalismy... chyba, ze uda mi sie byc na osiedlu wczesniej od Was to Wam otworze szlabany.
Pozdrawiam,
Ps.
Zapytajcie sie o silownik zamka centr. na tylne drzwi do R200.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum