Forum Klubu ROVERki.pl :: Bemowo 14.10.2007
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Bemowo 14.10.2007
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 09:41   

Bartus... no widac ukrecona pieknie polos. Nie ma do tego nawet 1% watpliwosci ;/
Tylko ja sie zastanawiam dlaczego?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 15, 2007 09:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Paź 15, 2007 09:56   

MaReK napisał/a:
Bartus... no widac ukrecona pieknie polos. Nie ma do tego nawet 1% watpliwosci ;/
Tylko ja sie zastanawiam dlaczego?

Teraz półoś... trochę wcześniej łożyska w kołach... i to wszystko w samochodzie z 2005 roku i niedużym przebiegu... Gdybyś włożył do niego jeszcze turbinę lub choćby magnetyzery... ale tak na seryjnym napędzie??

Chyba trochę poszalałeś... jak Dywizja 1A lub conajmniej druga :)
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 10:08   

no najlepsze jest to ze tempest nei pajacowal wczoraj autkiem :/

nei bylo mnie przy tym ukreceniu, bo sie wlasnie rozjechalismy , ale wydaje mi sei to rowniez mocno dziwne :( raczej powinny byc wytrzymale tego typu czesci w takich autach , bo na takim zawiasie i z takim silnikiem inaczej sie jezdzi .

kurde albo byl trefny , albo tak polskie drogi dobily zawieszenie :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Paź 15, 2007 10:13   

myślę, ze jakaś wada fabryczna była :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 10:36   

Moze po rozebraniu, ogledzinach jak juz tempest to zmieni, to powie, czy to wada fabryki czy cos sie uszkodzilo podczas eksploatacji . O ile da sie to okreslic :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4536
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 11:06   

No nieżle... Coś mnie ominęło...
Współczuję. :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Paź 15, 2007 12:08   

mam przynajmniej dobrą wiadomość jak na razie
będę miał używaną półoś (podobno 5000 mil przebiegu) za jakieś 300-350 zeta plus robocizna 50pln
można powiedzieć, że wyszedłem z tego obronną ręką :lol:
summa summarum koszt części z robocizną wyszedł 1/3 wielkości kosztu samej nowej części bez robocizny :razz:
oby tylko pasowała, bo jak mi powiedzieli mają tą półoś do ZR-a w nowej budzie, ale muszą się upewnić naocznie - trzymajcie kciuki jutro rano
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4536
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 12:15   

A kto?
CZ Rover Parts, czy Art-Bizar?
Jeśli CZ, to trochę uważaj, bo zdarzają im się wpradki - potem wymieniają, ale to bywa up... - 3 razy wymieniałem siłownik centralnego zamka do R800 zanim dostałem sprawny - wg mojego mechanika mało delikatnie demontowali. :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Paź 15, 2007 12:27   

no właśnie CZ
bo w ArtBizarze mają 2x drożej
mam nadzieję, że nie popełnią błędu i dobrze zamontują
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4536
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 12:33   

Tempest napisał/a:
i dobrze zamontują

Kontrolnie patrz im na ręce - o mechaniku nic nie wiem, ale jak tam ostatnio byłem, to warsztat nie wyglądał imponująco. :/
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Paź 15, 2007 12:45   

Tomi zaoferował mi swoją pomoc w przeholowaniu auta, a dodatkowo zna tam kilka osób, więc ufam, że dzięki jego obecności trochę inaczej podejdą do roboty
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 12:51   

Warsztat w zielonce nie jest nawet garazem ;)
Wychodzi Pan Mietek i robi ;)

Michaelp wymienial 4x mechanizm podnoszenia szyby zanim okazalo sie, ze jednak sprzedawali mu za kazdym razem do wersji 3d a nie 5d ;)

Ale prosta droga do Zielonki z miejsca postoju.
Siekierkami prosto, za Marsa w lewo i potem znowu prosto az do ul. Bankowej ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Paź 15, 2007 13:48   

aaa właśnie, Mareczku, czy byłaby możliwość, żebyś mógł podjechać jutro rano na tamten parking, czy też bez jakiegoś problemu uda nam się wyjechać?
ogólnie wstępnie umówiliśmy się z Tomim jakoś tak na 10 coby za dużych korków po drodze nie było
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 15, 2007 14:42   

Jak bedziesz wjezdzal to powiedz ze do NETLink na Idzikowskiego 2 po samochod.
A wyjechac musisz tak samo jak wczoraj wyjezdzalismy... chyba, ze uda mi sie byc na osiedlu wczesniej od Was to Wam otworze szlabany.

Pozdrawiam,

Ps.
Zapytajcie sie o silownik zamka centr. na tylne drzwi do R200.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink