no to autko zaholowane do mechanika.... jazda i tak by się nie udało bo już podczas wyjeżdżania na ulicę zerwała się linka od gazu to teraz tylko trochę cierpliwości i kasy i MG znowu będzie śmigał
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 19:12
NoPE napisał/a:
A jakie jest ryzyko nawrotu HGF?
Jeśli silnik nie został przegrzany (tuleje są na odpowiedniej wysokości, a powierzchnia głowicy ma odpowiednią twardość) i wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką to pośmiga dłuugo.
Czyli nikt do końca nie wie co jest główną przyczyną HGF?
Już kilku zagranicznych właścicieli ZR'a poleca właśnie uszczelkę MLS, a widze, że tutaj wciąż wraca się do starszej nieco wzmocnionej. Nie próbował nikt wersji MLS?
Trudno ustawić te fazy rozrządu? Noob dałby sb rade?
No mam nadzieję ... a raczej jestem pewien że długo pośmiga bezawaryjnie ... nie wiem tylko czy na pewno u mnie bo jak to bywa w życiu mam okazję zainwestować w coś co pozwoli za miesiąc, dwa na zakup MG ZS 180 więc możliwe że ZR pójdzie na sprzedaż
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum