Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG (T)F] 120KM >> 2.3 T5 280KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG (T)F] 120KM >> 2.3 T5 280KM
Autor Wiadomość
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Sob Sty 10, 2015 23:31   

BigBoyPL napisał/a:
Najbardziej ciekaw jestem kwestii przełożenia napędu. Zostawisz piasty z MG czy całość powędruje z Volvo ?


Cały zespół napędowy wlatuje z volva skrzynia, zawieszenie, h-ce i serwo gdyż te z MG są bardzo słabe. Nie ma co się oszukiwać zawieszenie i h-ce z MG w porównaniu do tych co siedzi w volvo to zabawki.

[ Dodano: Sob Gru 27, 2014 23:42 ]
Wziąłem się za odseparowanie wiązki elektrycznej, która mi się przyda.
W trakcie rozważania różnych kwestii podejrzewam, że zbiornik paliwa znajdzie się z przodu, a dzięki temu będzie chociaż trochę miejsca na jako taki schowek aby chociaż trochę był funkcjonalny.

Zastanawia mnie jedna kwestia. Jakie procedury mają w tamtejszej Milicjii Samochód jest z 2001 roku a wszystkie poduszki są produkcji 2011. Jest też wlepka na słupku o tym z którego są roku. Natomiast nadwozie niema żadnych śladów po kolizji pomijając wgniotkę na tylnym poszyciu.

[ Dodano: Nie Sty 04, 2015 20:49 ]
Trochę spawania i cięcia. Następny krok to dopasowanie podłużnic do MG.

Padł też taki pomysł aby z połowy wydmuszki z volva zrobić przyczepkę :)

[ Dodano: Sob Sty 10, 2015 23:31 ]
Rzeźbienia ciąg dalszy. Widać rozstaw kół tylnych jaki będzie docelowo.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 10, 2015 23:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 11, 2015 08:30   

Sporo szerzej. Przód też będziesz zwiększał?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Nie Sty 11, 2015 22:47   

greg-si napisał/a:
Sporo szerzej. Przód też będziesz zwiększał?


Tak, przód też trzeba poszerzyć. Padnie najprawdopodobniej na sanki, zwrotnice i hamulce z RX8. Wahacze najprawdopodobniej custom. Magiel hydrauliczny z Alfy 156.

Ściana pomiędzy silnikiem a zbiornikiem paliwa też już wyleciała. Kwestia zbiornika paliwa rozstrzygnie się niebawem.

Coraz bardziej jestem ciekaw jak to będzie jeździć, gdyż chciałbym przekroczyć bądź zrównać się z wynikiem 300KM.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 06:19   

Co do poduszek są 2 możliwości

1. Jest to data "ważności" caly osprzęt srs ma ważność 10 lat i ze względów bezpieczeństwa powinien byc wymieniony na nowy po upływiie tego czasu

2.Ktoś był na tyle pedantyczny i miał dojścia że przestrzegał instrukcji i wymienił poduchy w terminie

sprawdz date napinaczy w pasach i samych pasow
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 11:01   

tuners napisał/a:
1. Jest to data "ważności" cały osprzęt srs ma ważność 10 lat i ze względów bezpieczeństwa powinien byc wymieniony na nowy po upływie tego czasu

kurde kiedys czytałem że 12, a może zależy to od producenta/daty produkcji samochodu (może normy się zmieniły) ??
 
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 20:43   

tuners napisał/a:
Co do poduszek są 2 możliwości

1. Jest to data "ważności" caly osprzęt srs ma ważność 10 lat i ze względów bezpieczeństwa powinien byc wymieniony na nowy po upływiie tego czasu

2.Ktoś był na tyle pedantyczny i miał dojścia że przestrzegał instrukcji i wymienił poduchy w terminie

sprawdz date napinaczy w pasach i samych pasow


Na napinaczach są daty 2011 bodajże lipiec tak jak i pozostałe. Na pasy muszę zerknąć. Jest to auto z policji z Essex więc faktycznie mogli je wymieniać wg zaleceń.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 22:32   

w Anglii jeszcze takie rzeczy były dostępne jako nowe pewnie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Nie Lut 22, 2015 00:20   

Dzisiejsze zakupki z Rexa, z tym, że co do wydechu muszę się jeszcze zastanowić czy nie dać przelotowego podwójnego mugena na środku albo jakiejś elipsy to nocą było by widać strzały. Z tym, że kwestia jest taka, że od kolektora wydechowego do "tłumika" będzie ok 50 cm a nie chciałbym aby mnie było słychać z 10 km :)

[ Dodano: Nie Lut 01, 2015 19:54 ]
Powoli główką na świat. Jeśli mi czas pozwoli to za ok 1,5 tyg silnik powinien siedzieć w komorze abym wiedział gdzie montować m.in. chłodnice i wydech.

[ Dodano: Nie Lut 22, 2015 00:20 ]
Miałem trochę przestoju ale dziś parowozik trafił na właściwe mu miejsce :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 22, 2015 08:47   

ładnie to bedzie szerokie z tyłu hehe ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Nie Lut 22, 2015 12:09   

Markzo napisał/a:
ładnie to bedzie szerokie z tyłu hehe ;D


Z przodu też chcę trochę poszerzyć aby to jakoś wyglądało sensownie :)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 22, 2015 22:28   

zrobi się niezły gokart ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Nie Mar 08, 2015 23:55   

Sobotnie dłubanie.

Pozbycie się volvoskiej maglownicy i zrobienie sztywnego mocowania drążków kierowniczych oraz wspornika poduszki silnika tył.

Przycięcie klapy bagażnika.

Wstępne zamocowanie chłodnicy i intercoolera.

Zderzak tylny w miejscu tablicy rejestracyjnej będzie wycięty.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 09, 2015 06:35   

Chciałbym mieć telewizor wielkości tego IC :rotfl:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 22:42   

Zmiana lokalizacji? Niebawem okaże się czy będę miał gdzie dłubać przy projekcie, bo w przydomowym garażu nie mam warunków. Gdyby ktoś był zainteresowany to mógłbym ewentualnie rozważyć sprzedaż, choć chciałbym skończyć to co zacząłem :)

[ Dodano: Sro Mar 18, 2015 22:42 ]
MG wybrało się dziś na rundę przez miasto, zaparkowało w ciepłym garażu.
Kompletowanie narzędzi i pewnie będę dłubał dalej.

Trochę wzbudzałem zainteresowanie ciągnąc go za sobą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów zmiana silnika z 1.4 16v(103km) na 1.8 16v(120km) seria K
maciekwawa Tuning mechaniczny 74 Sro Sty 29, 2014 22:24
BigBoyPL
Brak nowych postów [MGF 1.8 120KM 1999r] SWAP na VVC 160KM i inne pytania
Mad Tuning mechaniczny 78 Pon Lip 18, 2011 13:43
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink