greg-si, dokładnie jak kiedys bede bogaty to zakuje i kupimy gt2871R zobaczymy co to chinczyki wymyslily . Narazie det i koniec. Musze ogarnac bo podupada ostatnio Zs troche.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzięki uprzejmości Dzelo i Greg-si w Zs-e zawitał tempomat z R420si , Dzięki wielkie.
A przy okazji takie kawiatki w komorze sie działy (Dzięki Gregu x2) Dyskoteka pod maską jak na Energy2000
Zlot zlot i po zlocie Zs spisał sie bardzo fajnie , po uszczelnieniu silnika wawa-bydgoszcz+tor i rajd-wawa nie zeszło ani grama oleju. Nic nie wystrzeliło ani nie odpadło
Filmik jak zs smiga po torze z instrukorem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dobre wieści zs w końcu na pełnej mocy sprawnie przejechał troche km, taki sobotni spontan spadło również spalanie średnio wyszło 12.3-12.5l/100km przy prędkościach 140-180. Ciekawe na jak długo
[ Dodano: Czw Sie 24, 2017 08:42 ]
Mały upgrade, znowy wy pierdziało kolektor ..... śruba ta sama co poprzednio czyli prawa skrajna... Prawdopodobnie teraz kolektor zotanie złożony na wkrętki lub przejscie na wieksza srednice... Dodatkowo zostanie dorobiona kuta uszczelka, moze tu jest problem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Od dłuższego czasu niemam czasu nic porobić przy Zs-e. Jakis czas temu wpadł na serwis do Mariusza418, silnik został totalnie uszczelniony bo lało sie jak ze świni, pousuwany zewsząd sylikon zastąpiony uszczelkami od 3 miesięcy odpukać sucho. Dorobiony nowy wspornik od dp i na założony kolektor wydechowy na kutą dorabianą uszczelkę na chwile obecną jest spokój.
Od dłuższego czasu jeżdżę na ślizgającym się sprzęgle , dorwałem zużytego spieka od kolegi Mania48 zregenerowałem i czeka na wsadzenie:
Zs zaliczył też zlotowy tor w Radomiu, jak na ślizgającym się sprzęgle całkiem nieźle sobie radził:
1 Okrążenie:
2 okrążenie:
Co do dalszych działań , wciąż oczekuje DET i gaz na zdemontowanie dysz które nie pozwalają dokoxić gazu, Auto obecnie jeździ na niecałym 0.8b. Docelowo ma być oszukany boostcut i jazda na 1.1b . Pożyjemy zobaczymy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sprzegło prawdopodobnie by żyło dalej gdyby nie zwalona pompka sprzęgła w której padł zaworek i łapa nie cofała sie do końca. Założona nowa pompka sprzęgła firmy LUK
W przepustnicy sucho jak na pustyni, z tym ze bez piasku
...Piasek gwieździsty za to był w filtrach od lpg
Spiek założony , 1.1b na patencie stałe do odciny. Ogólnie coś tam się odpycha. Różnica jest dość spora. Nie wiem niech sie maniu wypowie dla mnie to moze byc płace bo
Auto w drodze na złomowisko .
Pacjent po operacji:
Na zdjęcie dysz i strojenie lpg niestety zabrakło czasu , det wciąż leży i czeka.
Standardowo dzięki za gościnę , były to "pracowite" 2 dni
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
1. To nie szopa - to stodoła
2. Nie wiem jak ty tyle czasu jeździłeś z tym sprzęgłem
3. Wstydź się tych filtrów gazowych
4. Dolot fakt suchutki i nie czyszczony przed zrobieniem zdjęcia
5. Dzięki takim pracom nauczyłem się nowej czynności jaką jest odpowietrzanie wysprzęglika ( oczywiście po konsultacjach z mariusz418 i greg-si )i udało mi się to za 1 razem bez poprawek
Ogólnie fura bardzo ładnie się ciąga ale może być (i na pewno będzie) lepiej. Zaskoczyło mnie doładowanie trzymające full boost do samego końca-mam nadzieję, że silnik się nie ugotuje
Przyjeżdżaj na montaż DETa i ogarniamy LPG
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum