Muszę przyznać że ładne te felgi ci wybrałem
Ale to towarzystwo po prawej na pierwszej focie aż boli
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Czujniki generalnie zestaw kosztował 35 zł więc fajerwerków nie ma (3 czujniki - 4 jest 'na sztukę' dla symetrii zderzaka) ale to była szybka akcja przy naprawie po wypadku i był to jedyny zestaw czujników na przód - inne sterowanie (włączają się po wciśnięciu pedału hamulca - jak przez bodajże 5 sekund nie wykryją przeszkody to się wyłączają) i łapią 'mniejsze' odległości (tylne zaczynają pikać przy 1.5 metra - przednie przy poniżej 80 cm). Generalnie odległości pokazują dobre ale są podatne na zakłócenia - włączy się wiatrak na maxa (choćby przy klimie w korku) to pokazuje rzeczy z kosmosu
[ Dodano: Sob Gru 03, 2016 23:39 ]
To z UPów drobne zmiany:
1) Jako, że idzie zima się szarpnąłem na moduł GSM i podłączyłem pod niego webasto. Teraz mogę sobie zadzwonić albo wysłać smsa przed wyjściem i moduł odpali mi piec Niestety nie podłączyłem jeszcze do panelu klimy i pewnie już tego nie zrobię, bo za zimno ale sam fakt, że wsiadam i leci ciepłe powietrze z nawiewów jest sporym udogodnieniem
2) Od czasów wypadku zdarzało się, że prawa lampa mi parowała od wewnątrz - w piątek było apogeum - nie była zaparowana tylko dosłownie w na kloszu była woda. Po wyjęciu lampy lekkie zdziwko - w środku było dosłownie jeziorko. Szybkie sprawdzenie pod prysznicem i była nieszczelność w miejscach spawu gdzie wcześniej były pęknięcia (mocowanie zderzaka wbiło się w lampę). Niestety ze względu na w/w spaw samemu już tego nie byłbym w stanie ogarnąć i oddałem do magika od lamp i spawania plastików w wiosce. Efekt taki, że rozkleił lampę, pospawał na nowo co było walnięte, ładnie skleił i dodał przesłonę z elektromagnesem Także teraz prawa lampa jest bi-xenon W bliższej przyszłości będę chciał zrobić jeszcze lewą ale jak to zawsze jest kwestia $$ (dość nieplanowany wydatek ale jako, że lampa i tak była rozebrana na stole to płaciłem za samą przesłonę). Zobaczymy jak się to będzie spisywać - na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że złożyłem samochód do kupy i bixenon działa. I co najważniejsze nie zauważyłem żeby elektromagnes świrował z DRLami czego się trochę obawiałem (nie zauważyłem czyli nie słychać żeby przesłona chodziła).
adam_26 plan jest na BMW E39 / E38 4.4 V8 a co wyjdzie zobaczymy Patrzyłem też nowsze E60/E65 albo Merca W211... Ładniejsze od E39/E38 ale niestety mechanika widują częściej niż właściciela więc cokolwiek mi w oko nie wpadnie i tak wracam do koncepcji E39/E38.
To jako, że nikt nie był zainteresowany kupnem 75 w dobrym stanie to samochód zostanie u mnie. Moja poznańska natura nie pozwoliła mi zrobić komuś drogiego prezentu sprzedając Rovera za 6k więc sorry ale nie będzie kolejnego szczęśliwego nabywcy 75.
Za to jako, że Rover zostaje to parę rzeczy dodatkowo ostatnio zrobiłem:
- wymiana filtra paliwa, odmy, powietrza
- do oleju wlany Archoil 9100
- wymiana wężyków od przelewów wtrysków, bo jeden puścił
- regulacja ręcznego
Z większych updatów to testowo na razie zafoliowałem halogeny na żółto:
I zamontowałem stację 2din GMS 6808 - zostało jeszcze podłączenie sterowania z kierownicy i subwoofera + regulacja ramki (nie było już weny tego co do mm składać po 8h walki z tym g#@%#@ tym bardziej, że i tak trzeba będzie jeszcze radio wyjmować):
Z problemów jakie zauważyłem to mam mocno przegrzanie gniazda postojówek i długich H9 także trzeba będzie coś wykombinować jak je wymienić. O ile H9 nie ma problemu to nie mogłem na allegro znaleźć podobnego gniazda na w5w.
Ja to uż gdzieś wspominałem, że za psie pieniądze to niech sobie kupują jak nie pasuje. Tylko też niech potem się przygotują na 2xtyle wydatków. Wszyscy za darmo by najlepiej chcieli
prebenny, pamiętaj, że nikt nie zadba o Twoje auto jak ty sam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale, że zostaje to $$, które bym musiał dołożyć po prostu włożę w rovera czyli zamiast upgrade na inny model zrobię upgrade rovera Przy okazji pewnie bolesne będzie wrzucenie z powrotem kata i EGR + samopoziomowanie żeby wszystko było 'full legal'.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum