Po silniku nie bylo czuc moze troche mułek był, nie wiem czy mialo to zwiazek z grzaniem sie go powyzej 100 km/h wskazówka rosła ponad 90 stopni teraz tak nie ma ale i temp w okolicach 5-8 stopni wiec to zostaje do weryfikacji, wczesniej zwalalem to na fiatowska chlodnice.
Śrube dawno temu dokręcałem, sam momentem 200Nm bez kleju do gwintów. (stara serwisówka podaje 160Nm ) gdzieś obiło mi się o uszy że biuletyn serwisowy zaleca 300 Nm
Teraz dokręciłem ponad 210 Nm bo do tylu niutków mam klucz silnik się już trochę gnie przy takim dokręcaniu
Teraz zastosowałem klej ale nie wiem czy bedzie trzymal bo stary byl.
Robiłem silnik przed spotkaniem pod FSO wiec na szybko, wymieniłem małe koło , luz mniejszy ale i tak zdecydowanie za duży, ustawiłem tłoki w połowie potem na znakach i tak skreciłem pytanie czy to się tak bedzie trzymać, trzeba bedzie sprawdzać
Najlepiej by bylo nadspawac i powoli doszlifowac.
Chłopaki z forum fso radza np wiercenie i wstawienie kołka klina.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Może nie dziś, bo bawiłem się z tym parę dni w tym tygodniu, ale mam nowe paletki i sprężyny z tyłu (lejsforsy są z druta grubszego o 1,5mm niż KYB) oraz pomalowane antykorozjantem sanki.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
i to jest to o co nie mogę się zabrać
Ja dziś pojechałem na geometrie hunter 3d, w miarę nowe urządzenie bo głowice zaciskane na oponach oparte o czoło felgi a nie jak we wcześniejszych nabijana na ranty felg. Ustawione wszystko "na zielono" poza kątem PK tylnego prawego kola - ale minimalnie odbiega od prawidłowego.
Efekt: jeszcze nigdy mój r75 nie prowadził się tak dobrze z kierownica równiutko przy jeździe na wprost. Cena 180zl za 15 min ale warto.
wymiana szczotek w altku za cale 10zl , objawy to nie gasnaca cora dluzej kontrolka ladowania na zimnym altku , na poczatku bylo to kilka sekund, a potem z czasem 7 km jazdy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Wczoraj odbyła się ostatnia, krótka jazda na lawetę.
Po 16 latach przygody z R (R414, 2xR420, R620Ti, 3xR200 coupe, R800 coupe) sprzedałem swoją ostatnią coupete.
Mam nadzieję że organy dobrze przyjmą się u biorców i spełnią oczekiwania
Do zobaczenia na zlotach
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Zamontowałem Valeo i działają już trzeci rok. Gdy zaczynają się zużywać, pierwszym objawem jest to, że środek wycieraczki przestaje dobrze zbierać wodę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum