Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 14:18
UncleAllEvil -Pewnie ty masz na 14 calowych felgach stalowych ogumienie 195 ... wiem że tyle mają poniżej 13 sekund ale mój jak go kupiłem to miał niecałe 25 sekund i dla mnie dojście w pobliże wyników podawanych przez producenta na ogumieniu 195 !! standardowe 185!!! 14 sekund to dobry rezultach w stosunku do mechanikow którzy mi nic nie doradzili , dzięki forum zaczełem sam kombinowac. Z fizyki nie byłem za dobry lecz podstawowe pojęcia znam , mozna by się rozpisywać bardziej fachowym językiem , lecz nie mam sensu bo działanie ich jest banalnie proste więc po co kombinować ...chciałbym abyś znalazł trochę czasu i wyprubował , to wtedy byś wiedział o czym mówie , bo miał byś na to pogląd swój a nie słyszenia. Ja jak mówiłem zawsze byłem zadowolony z ich działania.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 23:56
Tak, mam 14/195 i przy okazji cięższe i większe auto. Przyśpieszenia swojemu nigdy nie mierzyłem, ale myślę, że jest w stanie zamknąć się w tych 14s jak podaje instukcja. Alu 15 jest odpowiednikiem 14 stalowych bo chociaż koło większe to jednak sporo lżejsze.
Na zabawy z magnesami nie wiem kiedy będę miał czas, od 3 tyg. siedzę 12h w robocie a w łikendy dochodziła jeszcze uczelnia. Ja czasami chciałbym mieć dość czasu żeby się dobrze wyspać a gdzie tu o zabawach z autem myśleć
Ale założyłem ostatnio alu ramki na zegary Wyglądają super, zwłaszcza w nocy, górne podświetlenie deski jest idealne do tych obręczy
UncleAllEvil -Pewnie ty masz na 14 calowych felgach stalowych ogumienie 195 ... wiem że tyle mają poniżej 13 sekund ale mój jak go kupiłem to miał niecałe 25 sekund
To znaczy, że miałeś bardzo zaniedbane auto... popsute, czy jak...?
A od tych Twoich innych "nieprawd" to mi się słabo robi...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
A ma ktoś może fotkę gdzie zamontować magnetyzery w R75 2.0 CDT? Dostałem w prezencie i warto może spróbować? Odezwę się jak zamontuję i trochę popracują.
Pozdrawiam.
ja mam tylko jedno pytanie. gdzie jest przewod doprowadzajacy paliwo do wtryskiwaczy i gdzie jest przewod zwrotny w silniku 1.4 16V w R214 z 97r ?bo nie wiem czy dobrze znalazlem: przewod doprowadzajacy paliwo do wtryskiwaczy to ten po lewej stronie tuz przed pierwszym(po lewej str)wtryskiwaczu, czy tak?a zwrotnego gdzie szukac?
ok sam doszedlem do tego gdzie jest przewod doprowadzajacy paliwo do wtryskiwaczy.napisze bo moze komus sie przyda:)
patrzac na silnik po stronie prawej od dolu wychodzi bodajrze 5 przewodow takich szarych zz czego jeden jest grubszy.to jest wlasnie przewod doprowadzajacy paliwo do wtryskiwaczy.jesli bedziemy go sledzic dojdziemy do pompy paliwa to taki mniejszy walec.liczac od pompy hamulow to w lewo potem jest cos(nie wiem co to jest ale taki duuzy walec - jak ktos wie co to niech napisze sam jestem ciekaw:) )i potem jest mniejszy walec-to jest pompa paliwa i jak bedziemy sledzic dalej przewod to potem jest redukcja na waz gumowy i juz leci do wtryskiwaczy.
takze ten przewod po lewej stronie wtryskiwaczy nie jest przewodem doprowadzajacym tylko zwrotnym!
takze jak ktos bedzie montowal magnetyzery to juz wie gdzie zamontowac te ktore maja byc na przewodze doprowadzajacym paliwo przed wtryskiwaczami:)
ot co
potem jest mniejszy walec-to jest pompa paliwa i jak bedziemy sledzic dalej przewod to potem jest redukcja na waz gumowy i juz leci do wtryskiwaczy.
Ten walec, o którym piszesz to jest raczej filtr paliwa.
no co ty? tak? hmmmm musze kuknać pod maske jeszcze raz
---
ok jestem juz po kukaniu.no tak.moj blad.zwracam honor a tak swoja droga to ja juz nie wiem na 100% gdzie jest przewod doprowadzajacy paliwo... bo niby idzie jeden przewod z baku szary ten gruby i nie przechodzi przez pompe tylko idzie do filtra i potem do wtryskow... z kolei od pompy pomijajac przewody z pradem:) odchodza dwa przewody.jeden do zbiornika a drugi bezposrednio miedzy przepustnica a kolektorem...
nie bawem bede mial okazje przetestowac na wlasnym roverku magnetyzery wiec pytam sie bo mi sie to na pewno przyda:)
xROnx, gdzie jest ta "pompa", o której Ty piszesz?
Ja kiedyś zakładałem magnetyzer do R200 i chyba zakładałem na jakimś wężu po stronie przepustnicy, pomiędzy listwą wtryskową, a filtrem paliwa.
ok wobec tego zeby nie bylo niedomowien postanowilem brutalnie wykorzystac fotke z otomoto i narysowac co gdzie i jak:
oto fotka:
zółte jajo - pompa paliwa
zielone jajo - filtr paliwa
fioletowa strzalka pokazuje mniej wiecej miejsce gdzie sie niby montuje magnetyzery paliwowe(ten przewod jest pod spodem na fotce jej nie widac.
jesli sie myle prosze poprawiać.... jestem elastyczny
no to ja juz sam nie wiem.na pewno to co zaznaczylem na zolto ma cos zwiazanego z paliwem bo dochodzi do niech jeden przewod paliwowy.... to moze ktos powiedziec co to je?
bo to co na zielono to na bank filtr paliwa...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Sie 2001 Posty: 469 Skąd: Ząbki
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 23:22
To duze czarne z rurkami to "charcoal canister". W Haynes'ie niestety nie moge znalesc do czego to dokladnie sluzy, jest wymienione tylko jako element w obwodzie paliwa.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 27 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 00:27
Kruchy napisał/a:
To duze czarne z rurkami to "charcoal canister". W Haynes'ie niestety nie moge znalesc do czego to dokladnie sluzy, jest wymienione tylko jako element w obwodzie paliwa.
Z tego co sie dowiedziałem to jest to:
"weglowy pochlaniacz oparow paliwa - jak nazwa wskazuje ustrojstwo sluzy do ekologicznego wylapywania oparow paliwa przez wklad z wegla aktywowanego."
oraz to (tekst dotyczy innego auta wiec urządzenie moze sie trochę różnić )
"Wyzej wzmiankowany przedmiot w ksztalcie czarnej rury zatkanej z obydwu koncow a wyposarzony w conajmniej dwie rurki stanowi trybik w skomplikowanej maszynie zagospodarowania oparow z paliwa wlewanego do zbiornika. Pozostalymi elementami tej maszyny sa: zbiornik o wdziecznej a mylacej nazwie "multivented", korek wlewu paliwa z napisem "no vented", trzy rurki biegnace do kolektora na zbiorniku oparow ukrytego w prawym tylnym blotmiku, czwarta laczaca zbiornil paliwa z wlewem, dwie rurki laczace zawor na zbiorniku oparow z ...charcoal canister, i jedna laczaca charcoal canister z plenum chamber. Jak widac jest to uklad szczelny i taki musi pozostac w zwiazku z tym nie nalezy niczegorozlaczac bo zaczna sie problemy z rozruchem zimnego silnika... a zima za pasem "
Teksty znalezione w necie dzięki wyszukiwarce google
To duze czarne z rurkami to "charcoal canister". W Haynes'ie niestety nie moge znalesc do czego to dokladnie sluzy, jest wymienione tylko jako element w obwodzie paliwa.
To jest pochłaniacz par paliwa, jak już zauważył uhu.
xROnx napisał/a:
fioletowa strzalka pokazuje mniej wiecej miejsce gdzie sie niby montuje magnetyzery paliwowe(ten przewod jest pod spodem na fotce jej nie widac.
jesli sie myle prosze poprawiać.... jestem elastyczny
Jak już wspomniałem ja montowałem magnetyzer na przewodzie idącym od filtra paliwa do listwy wtryskowej. Ten przewód wchodził bodajże centralnie z tyłu listwy.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Jak już wspomniałem ja montowałem magnetyzer na przewodzie idącym od filtra paliwa do listwy wtryskowej. Ten przewód wchodził bodajże centralnie z tyłu listwy.
Powiedz , ze to bylo dawno, a ty byles mlody(w sensie - niedoswiadczony)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jak już wspomniałem ja montowałem magnetyzer na przewodzie idącym od filtra paliwa do listwy wtryskowej. Ten przewód wchodził bodajże centralnie z tyłu listwy.
Powiedz , ze to bylo dawno, a ty byles mlody(w sensie - niedoswiadczony)
nie rozumiem.dlaczego nie mozna sprobowac? ja juz zalozylem u siebie.jesli nie dadza zadnego efektu oddaja kase tak jest w umowie.zrobilem sobie zapiski ile mi moj roverek pali po miescie i ile po trasie przed zalozeniem i zobaczymy.mysle ze te 60pln to nie majatek nie zbiednieje od tego a jak juz okarze sie ze to nie dziala to oddaje im i mi kase zwracaja - proste.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum