Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:08
Właśnie zbieram na okrągłe dzienne LED. Powinno to ciekawie wyglądać
[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 22:08 ]
Panowie mam dylemat czy zakładać sprężyny H&R na przód. Tył mi siedzi bo doszło LPG. Ale chodzi mi o to czy na polskie drogi się opłaca i czy bardzo trzeba uważać żeby spodem nie trzeć?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To nie jest "siedzenie"
A z tym obniżaniem to jedna główna zasada, albo wygląd albo komfort. Tragedii nie ma ale wiadomo, trzeba uwarzać. A jak tylko na przód wrzucisz to będzie to słabo wyglądało na tył też jak już.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Oszukam? Chyba tylko siebie bo na wysokiej oponie będzie wyglądało jak traktor. Dobry kompletny zawias -30mm + 16" i komfort powinien być zachowany w granicach rozsądku.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Wto Lip 05, 2011 13:24
Pływak, no masz racje ale jednak zostaje przy 15calach i mam pytanie. Które opony dać? mam do wyboru takie kombinacje:
1 Przód 195/50R15 a tył 185/55R15
2 Przód 185/55R15 a tył 195/50R15
3 Przód 185/55R15 a tył 175/60R15
4 Przód 175/55R15 a tył 185/55R15
Jago, wszystko zależy od zasobności portfela
185/55 są sporo droższe od 195/50. Wysokość ta sama więc licznik nie będzie przekłamywał.
Co do różnych szerokości opon. Odpuściłbym bo może to się kiepsko skończyć. Różnice niewielkie ale w przyczepnościach różnica może być spora.
I co najważniejsze. Szersza opona i większe koło nie musi oznaczać większego spalania.
Sam przesiadłem się z 185/55/15 na 195/50/16 więc koło większe i szerokość większa a paradoksalnie mniej spala mi samochód. Wcześniej licznik przekłamywał i mając licznikowe 100km/h w rzeczywistości na gps było ok 95km/h a teraz mam równe 100 na jednym i drugim.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 10:37
195/50R15 miałem i odczuwał koleiny a Vmax słabiutko ciężko 150km/h
Na przodzie założyłem 185/55R15 i zakręty o niebo lepiej tak samo na koleinach:) chciałem na tył większe oponki i węższe bo od instalacji lpg dupa siadła trochę 175/60R15 by mi podniósł tył
[ Dodano: Nie Sie 21, 2011 11:37 ]
No Panowie w końcu nadszedł czas na poważniejsze modyfikacje
Zderzak tylny od Mg Zr po lifcie muszę tylko wygładzić w zderzaku miejsce po tablicach
Będę też malował lotkę pod kolor auta
I tu pytanie do was. Mam przedni zderzak od Mg Zr przed liftem. Czy w palić tylko samą dokładkę przednia od Mg czy więcej? I pytanie do tych co wygładzali zderzak z tych listw chromowanych Czym i jak wygładzić? spawać czy coś szpachli?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum