Borek zobacz co będzie się działo jak skręcisz turbinę do poprzednich ustawień czyli 0,8 - 0,9 bara. Ja skręciłem i teraz jedyne czym mieli to koła Zobaczymy jak będzie z kompletem w aucie.
[ Dodano: Wto Lis 22, 2011 21:38 ]
A bo sprawdzałem na 0,6 to samochód rusza i przyśpiesza gorzej niż polonez
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
kopcenie pewnie ci też jeszcze bardziej diametralnie poszło
czekam na testy w 5osob
weź tylko jakiś byków
ewentualnie wrzuć coś jeszcze ciężkiego do bagażnika
Najlepiej by było narysować wykres. Ale bateria w moim lapku umiera. Wtedy by było widać Ciśnienie obroty i prędkość. A na telefonie nie zapisują się dane niestety . Postaram się jak najszybciej.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
borek88, Ładnie idzie ładnie szkoda ze nie ma jeszcze danych z GPS Ale kurcze u ciebie cicho w aucie u mnie to szum potężny jest wiatru przy takich prędkościach
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A może skoro sprzęgło jest dość nowe sprawdzić czy układ wysprzęglania działa poprawnie. Sam sporo się namęczyłem ze ślizgającym sprzęgłem (fakt silnik i skrzynia to inna bajka).
U mnie dopiero wymiana wysprzęglika poskutkowała.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
u mnie też jest nie do wytrzymania i do tego buczący silnik.
przewoził mnie ostatnio eMdzik swoim zs 180 i tam mi się podoba że słychać z wydechu V6 a nie wycie silnika
uwielbiam diesla ale dźwięku benzynce tym bardziej V6 nie dorówna
[ Dodano: Sro Lis 23, 2011 15:36 ]
Cytat:
U mnie dopiero wymiana wysprzęglika poskutkowała.
no ale wysprzęglik jak sama nazwa wskazuje rozłącza sprzęgło więc nie wiem czy to może być przyczyną
prędzej ciężko pracująca łapa może być przyczyną ale może się mylę
no ale wysprzęglik jak sama nazwa wskazuje rozłącza sprzęgło więc nie wiem czy to może być przyczyną
Może.
W skrócie to sprzęgło minimalnie było wciśnięte cały czas. Podczas normalnej jazdy czasem tylko się ślizgało na 4 i 5. Po zmianie ponad pół roku nie zaglądałem i nie udało się uślizgnąć sprzęgła.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum