- wymiana piasty faktycznie miała bicie... teraz jest już idealnie
- wymieniony płyn na świeży taki jak był Motul RBF 660
- wymienione oba cukierki tylne bo były już lekko zmęczone.
- do tego zbieżność i ustawienia koła przód - tył
- zaspawanie mikro dziurki od przewodu wodnego
- odgrzybienie i nabicie klimy
dzisiaj dużo do przodu poszło. Zawieszenie igła to samo hamulce łamie kark blokuje koła moment.
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 01, 2012 20:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A możesz opisać dokładnie co się dzieje z abs-em.
Kontrolka świeci non stop czy raz na jakiś czas czy wogule?
Po odpaleniu kontrolka się palii nie gaśnie... wszystkie czujniki posprawdzane, moduł także, pompa ABS działa. Wygląda to tak że podzespoły działają a jednak pali się kontrolka i ABS się nie załącza... zagadka...
Miałem podobne przypadki ale kontrolka zapalała się co jakiś czas nie od razu po odpaleniu i winny był regulator napięcia w alternatorze. Było za duże napięcie w układzie abs i wywalało kontrolkę.
Może sprawdź napięcie na alternatorze tylko obserwuj je przez dłuższą chwilę czy nie ma zawahań.
Albo skoro mało jeździsz tym autem (gdzieś wyczytałem to na forum) to może masz za małe napięcie w układzie i może przez to wywala błąd.
na razie brak walczę nadal z ABS a w międzyczasie musiałem wymontować alternator nówkę sztukę który ma pół roku bo okazało się ze ma wadę fabryczną nie ładuje stąd ostatnio problem z rozładowującym się akumulatorem... nic dziwnego jak nic go nie ładowało a tylko pobierało Z dobrych informacji to reklamacja rozpatrzona pozytywnie i altek już do mnie jedzie w weekend montaż i może postęp w sprawie ABS a później tylko jeden wieczór na strojenie + hamownia.
w miedzyczasie szukam okazji na akumulator żelowy...
też o tym pomyślałem tylko że problem zaczął się już na poprzednim alternatorze... a jego wymieniłem z powodu wyjącego łożyska... więc raczej nie to. Chociaż kto wie może ruszy bo dopiero później została tez przejrzana cala instalacja, wyczyszczona, pryśnięta środkiem przewodzącym, wyczyszczone pierścienie oraz czujniki. W weekend podłączę a nóż widelec lampa zgaśnie… jak nie szukam dalej.
jest postęp wczoraj zamówiłm moduł o numerach identycznych jak mój wreszcie po miesiacu poszukiwać więc jest szansa ze w przyszłym tyg. zamkne temat Mam też zamiar sie już umówic na strojenie wiec juz niedługo wykres i koniec projektu
No to czekam z niecierpliwością
U mnie jeszcze daleka droga. Póki co na 0.7bara i przy Afr=13.5 wypluło 227koni i 317niuta. Czekam na wydajniejszą pompę paliwa, bo ta już nie wyrabia wtedy trzeba zwiększyć doładowanie, i wyregulować afr i jeszcze raz na hamownie. A na wiosnę, zakładam ecumastera i w wówczas zacznie się zabawa
No to czekam z niecierpliwością
U mnie jeszcze daleka droga. Póki co na 0.7bara i przy Afr=13.5 wypluło 227koni i 317niuta. Czekam na wydajniejszą pompę paliwa, bo ta już nie wyrabia wtedy trzeba zwiększyć doładowanie, i wyregulować afr i jeszcze raz na hamownie. A na wiosnę, zakładam ecumastera i w wówczas zacznie się zabawa
Nie, na GT28RS, strojone jeszcze niczym nie było, tylko mbc, i regulator ciśnienia paliwa. Świnia dopiero na wiosne zostanie założona i wtedy konkretne strojenie na +1bar. Wszystko wyjdzie przy strojeniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum