No mnie podsufitka rok temu zmusiła na podbicie nowym materiałem i wziąłem zamsz szary coś a la Alcantara i w dotyku jest rewelacja
Problem byl niestety z boczkami bo chciałem to oddać tapicerowi ale mówił ze nie zrobi tego bo nie są demontowane boczki Chyb zrobię kiedyś probe i sam to obije swoja wizja Bo od podsuftiki wiem jak sie ma dobry klej samochodowy tapicerski to i materiał się fajnie naciąga i to trzyma
No co do koloru to trzeba sobie to najpierw zdefiniować i potem przy tym zostać
Co do Aluminium z zdjecia to ladnie to wyglada
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 12, 2016 21:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Także mam ciemny grafit ( antracyt ) z jasnym wnętrzem.
Mi się bardziej podoba szczotkowane aluminium, kupiłem już nawet arkusze czarne i srebrne.
Na razie z ciekawości obkleiłem na szybko panel nawiewów, który został mi z rozbitka, tak to mniej więcej wyszło :
Przy pierwszym pokrętle trochę nie wyszło, jednak i tak pójdą aluramki więc te nierówność zakryje.
Planowałem panel środkowy oraz koło dzwigni zmiany biegów dać w czerń alu, natomiast listwy nawiewów i boczne w drzwaich srebre.. jak to wyjdzie się okaże : )
Kupowałem u tego sprzedawcy, choć na tą chwile widzę, że nie ma srebrnego.
Z niebieskim arkuszem też trochę poleciał, bo zamiast niebieskiego dostałem jakiś ciemny granat. Trzeba się dobrze dopytywać o kolor sprzedawców.
A z tym oklejeniem poziomo/pionowo, szczerze to nawet nie zwróciłem uwagi na fakturę materiału : )
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 66 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto Gru 13, 2016 21:55
Remigiusz,
No u mnie boczki z przodu się odklejają... podsufitka też opada z jednej strony, ale dobrze, że jest na kołkach, to nie muszę się bać, że pewnego razu opadnie mi na głowę. Tak patrzę na to Twoje wnętrze Roverka... nie myślałeś nigdy (wczoraj widziałem stary post na ten temat tu i chyba go komentowałeś) o radiu 2din?
Szkoda, że to chyba niezbyt praktyczne byłoby... tak jakoś za nisko.
Excalibue,
Wow, dziękuje. Wygląda bardzo fajnie i na wiosnę pewnie zrobię coś w tym kierunku, bo mi się w te mrozy to się nawet nie chce grzebać przy aucie...
Ciag dalszy wydarzę
po zimie padł po 7 latach akumulator Centra Futura 77Ah 760A. Chciałem kupic znów taki sam ale w sklepie mi odradzili ze dużo zwrotów maja i nie jest już to samo co było 7 lat temu. Wiec padła decyzja na Bosch Silver 77Ah 780A. O dziwo auto odpala teraz szybciej kreci mniej wiec widać tamten już wysłużył się. Padl nagle i raz na 12h trzeba go było ładować, nawet długie jazdy nic nie dały niestety
Przy okazji szlifowałem z rdzy mocowanie akumulatora i pomalowałem na czarno ale myślę ze to na rok tylko coś da wiec czekam na kolejne mocowanie i coś innego wymyśle.
Dalej wymiana termostatu oraz węzy olejowych do chłodnicy. Zakupione zostały do Freelandera które pasują tak sobie, moim zdaniem ten długi jest jakoś za krotki o 1cm na gumie i była zabawa żeby dogiąć jak trzeba Termostat tez była walka bo jednej śruby bez poluzowania chłodnicy nie jest się w stanie odkręcić.
Przy okazji była naprawa chłodnicy, a raczej nypla od przelewu. Gwintowałem i wkręciłem na stare miejsce dysze od LPG M5 Epoxyd dałem tylko żeby się to czasem nie wykręciło.
Dalej tez wymieniłem pompę wody od razu i kolejny zonk bo po złożeniu i próbnemu zalania nagle kapie z pod auta od strony pompy wspomagania
Okazuje się ze O-ring 62x2.5 mm co był razem z pompa jest nie cały okrągły tylko ścięty na pol i ma wysokość 2.5mm. Zakupiłem normalny O ring 62x3.0 mm po kolejnym rozebraniu pompy i jak skręciłem do nowa i złożyłem od razu wyciekły znikły
Dalej była polerka obudowa klawiatury plus nowa uszczelka bo był tez wyciekł z jednej strony. Dalej szybka wymiana oleju oraz filtr.
Kolejny etap była wymiana rozrządu paski Gates plus rolki Luk-Ina i Dayco napinacz do pompy. Tym razem automatyczny, i wpadły tez z obu stron nowe uszczelniacze walka Razem z tym tez wymieniłem poduszki górnej łapy silnika oraz dolnej łapy na gumy czarne z Tedgum, ponieważ coś szarpało przy dodaniu gwałtowanie gazu. Teraz aż ciszej i milej silnik pracuje i nie telepie tak buda.
Międzyczasie jeszcze był mod pompy SD na serie, fala z Freelandera wyleciała i wpadły seryjne graty do niej oraz działające LDA Uciąłem wagi governatora w pompie żeby były lżejsze i tak szybko dawki nie odcinało i silnik się wyżej mógł kręcić Idzie do 5.5tys ale do 6K by doszedł na wolnych teraz, tylko strach tak kręcić Diesla Na fali od Freelandera były lekkie ślady tarcia ale nic poważnego, środek czysty w środku.
Niestety położenia dźwigni gazu zle zalozylem po kolejnej probie w inny dzien i obniżyło to moc pompy. A ze brak czasu tak zostawiłem i efekt jest taki ze na 5. biegu nie idzie więcej jak 4tys rpm na autostradzie
Ze te ciężarki obciąłem szybciej się teraz wkręca na obroty, wiec wielki plus za to i nie czuć tak szybkiej odcinki dawki.
Ostatni mod był wywalenia orig. powrotu od pompy wspomagania i danie węza 10mm paliwowego zbrojonego gumowego. Bo metalowy był sztukowany w dwóch miejscach na skręcanie a te śrubunki nie trzymały za dobrze i kapało bardzo lekko z tego. A ze mnie wkurzały te wycieki wiec się za to wziąłem i w końcu spokój. Wężyk poprowadziłem inaczej trochę, jak jest fabrycznie i jest lepiej chroniony teraz.
Wpadło jeszcze kilka śrub nierdzewnych zamiast zwykłych pod maskę
Dalsze plany to wymiana skrzynie biegów, przeróbka 5. biegu oraz nowe sprzęgło już tez czeka plus uszczelnienia. Ponieważ bo 4 dniach grzebania nagle znowu się łapa zapiekła i nie dało biegu wsadzić Wd40 dało rade ale widzę ze to pomaga na nie cały rok
[ Dodano: Pią Mar 31, 2017 00:17 ]
Kilka filmików:
Markzo, Na razie nic bo brak czasu się zabrać Jedynie co mi na razie nie przemawiam na powrocie mocy to spalanie na poziomie 5.25l /100km przy szybkiej jeździe Ostatnim wyjazdem na jednym baku zrobiłem 1010km
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie każdy musi gnać dwie paki Dla mnie szybciej to jest jazda trochę powyżej normy.
Wpadła ramka na wydech ale był zonk Okazuje się ze ramka z polifta nie pasuje bo zderzak ma inny kształt i jak z jednej strony przylega to z drugiej na zderzaku w 45 się odchyla. Trochę ciecia i przyginania i taki efekt. Średnio to wyszło ale dziura już wycięta była wiec coś założyć musiałem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ramka od zsa i to chyba od polifta jest chyba jedyna symetryczna tz w zs można założyć wydech i ramki na 2 strony, ale zderzak w zs jest inaczej ukształtowany niż w 45. Dla porównania zr przedlift zr polift , zt przedlift i polift mimo podobieństw każde ma inną ramkę. I wszystkie są z nierdzewki.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To, że odstaje to raz, ale też jakoś krzywo siedzi, albo tak zdjęcie zrobione.
Zachciało Ci się kombinować
Przedliftowa jest dyskretniejsza, tutaj trzeba kawał rury wstawić by się nie zgubiła bo jest szersza, co średnio będzie wyglądać na R45.
Czemu tak krzywo jest to nie wiem dolny rant się licuje z dolnym rantem zderzaka To nie zlodzenie foty ze jest krzywe bo jest.
Kawal rury już jest a dokładnie ten od raptila
[ Dodano: Pon Maj 29, 2017 16:27 ]
Dodam, kolejna jazda na długą trasę Tym razem w według przepisów i czasem trochę poniżej. Bez klimy tylko szyby i dach otwarty, pełny bagażnik i dwie osoby na pokładzie
Spalanie 4.6l /100km Werdykt jak na razie, nie ma co się bawić w uzyskaniu dużej mocy. Wole jednak mniejsze spalanie
[ Dodano: Wto Cze 06, 2017 17:51 ]
Kolejne przygody podczas podroży
Rozwaliło mi jedna oponę na autostradzie. O tyle dobrze ze poczułem szybko ze nagle rzuca autem na boki i zjechałem na parking za 2km
Udało się dokupić używana z takim samym DOT oponę jaka poszła wiec nawet nie taka drogo to w końcu wyszło
Dalszy plan był zakupić Argon i pożyczyć MIG'a i brać się za wydech:
Serdeczne podziękowania dla kolegi slax za błyskawiczne załatwienie płytek z nierdzewki
I o to gotowy wydech z nierdzewki 2.5" z rury 63x1.5mm
Spawy może nie za fajne ale szczelne jest i dziać się temu nic nie powinno Drugi raz spawałem MIG w życiu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Excalibue, No potrafią sie zmienic z czasem hehe..
Co dalej się działo ciekawego. W sumie nic, czekam na zakup felg 16" od kolegi z forum. Tylko na razie brak czasu podjechać do Lodzi
Miedzy czasie w końcu wpadło Webasto DW50 Działa fajnie i grzej auto w 12min Jedynie minus jest taki ze pojawił się wyciek z zbiorniczka paliwa I będę musiał gdzieś dorwać kit uszczelek i od nowa rozbierać Przez wyciek dymi strasznie bo kapie na rurę spalinowa ropa
Sruba do regulacji CO2.
I tutaj jest ten wyciek od tylu webasta:
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum