Forum Klubu ROVERki.pl :: 29 zlot ogólnopolski - Pytania organizacyjne.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
29 zlot ogólnopolski - Pytania organizacyjne.
Autor Wiadomość
longer86 
Moderator




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 02, 2016 15:54   

Ale na liście sport ktora widzialem... Bylo częściowo wpisane przy autach sportowa/turystyczna
_________________
75 Red Edition
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 02, 2016 15:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 02, 2016 15:57   

Bo to było przed i po hamowni xd hehe tak jak remi wpisany do sporta a cofnięty ty agro turystycznej :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
prebenny 




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 02, 2016 17:52   

tuners to co ja mam powiedzieć? :D I tak dzięki m. in. Twojej pomocy było te 119 zamiast 69 :P
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2016 19:52   

ja jechałem 1.6 seria

[ Dodano: Czw Cze 02, 2016 20:52 ]
a żadnej listy nie miałem
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 02, 2016 20:08   

Harry, Takie info od Ines dostałem :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
InEs 
Klubowicz





Dołączyła: 17 Sty 2010
Posty: 405
Skąd: Poznań/Leszno



Wysłany: Pią Cze 03, 2016 11:15   

A ja listę dostałam od Yen i wszystko razem przekazałam Prezesowi :mrgreen:
_________________
Koordynator na miasto Poznań i okolice-CzARnA InEs

Skarbnik klubowy - o kasę nie macie co się martwić :p
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 990
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 03, 2016 14:14   

Potwierdzam. Jak tylko się odkopie zaraz publikuje listy :P
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 03, 2016 21:15   

siemion_, czyli nie bedzie już list :rotfl:
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 15:53   

Ehh,, jak widzę nikt mnie nie przekwalifikował na Turystyczna grupę na torze :neutral:



I byc w grupie sport :neutral:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
longer86 
Moderator




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 15:57   

Podział grup na modzony diesel z automatu sport...

Widac podział w pierwszej 5 1xZR i 4 xZS z czego 2x200+ 1 żaby 175 i nie wiem ile Mdzika ZS.

Później 3 x 75/ZT i Ty Remi w 45.

Gdzie zdarzają sie auta z klasy turystycznej o czasach lepszych niz sportowa...

To tak przy okazji mamy rok czasu i może podyskutować o sensownym nowym układzie ;)

Może troche nietypowo ale podzielić na 3 grupy... I wynagradzać miejsce pierwsze plus nagroda pocieszenia dla 2.

Natomias budżet z miejsc 3 przesunąć na 3 grupę;)
_________________
75 Red Edition
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 10, 2016 17:06   

Remigiusz, longer86, mam też propozycje co by poza-roverkowicze byli liczeni do klasyfikacji, klasy ze względu na moc i/lub masę żeby to miało ręce i nogi i tyle. Nawet jeśli to wszystko miało by być kosztem nagród za 3-cie miejsce, za duża rozpiętość aut jest na dwie kategorie to fakt i ciężko jest się z tym nie zgodzić :ok: .
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 17:17   

To już kolejny raz tak jest ze znów nic nie wygrało się :cry: :mrgreen:

Tez uważam ze podział powinien być na inne grupy całkiem.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 17:47   

zawsze można zrobić jak na SCP, KJS
pojemność silnika i turbo przelicznik,

Jeżeli chodzi o ten tor był ciasny,a porównując wyniki z Radomia tam zt i 75 miały lepsze czasy.

Co od podziału masa/ moc. Najlepsze rozwiązanie, ale teraz każdy pojazd będziemy hamować?

[ Dodano: Pią Cze 10, 2016 18:43 ]
bociannielot napisał/a:
co by poza-roverkowicze byli liczeni do klasyfikacji

to jest zlot rovera, a nie inne marki :wink:

[ Dodano: Pią Cze 10, 2016 18:47 ]
Remigiusz, ale na wykresie zobacz jaki masz moment, a jaki moment mają auta w turystycznej...
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 10, 2016 18:26   

Harry, a nie miło było by przyjechać też v40 i porywalizować? :wink: I tak MG mańka wygra także spokojna głowa, puchar zostanie w eR rodzinie ;-)

[ Dodano: Pią Cze 10, 2016 19:26 ]
Harry napisał/a:
Remigiusz, ale na wykresie zobacz jaki masz moment, a jaki moment mają auta w turystycznej...


Harry, diesel w serii ma taki moment, za to Ty masz 20 koni wiecej od niego :wink:
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 18:28   

Harry, Prosze bardzo wykres kolegi saila :P



I co ma więcej kucy i taki sam moment :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
longer86 
Moderator




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 18:34   

I lżejsze auto... Rover eff 120KM i pewnie kolo 1000kg... Klasa turystyczna
Rover 75 weźmy cdti 140KM i 1700kg klasa sport
No i mg zs Markzo/maniu 200+KM i pewnie kolo 1200

O ile wyniki 75 v6 mozna wytłumaczyć kretym torem i koniecznością zmiany biegów o tyle przewaga ZS ów w czołówce to ewidentnie klasyfikacjs supersport
_________________
75 Red Edition
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 990
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 18:47   

longer86 napisał/a:
Może troche nietypowo ale podzielić na 3 grupy... I wynagradzać miejsce pierwsze plus nagroda pocieszenia dla 2.


Podzielimy na 3, 5 grup. Potem grupy będziemy dzielić za względu na wagę kierowców. Potem jeszcze na tych którym staje a którym nie. W ZT lepiej trzymają fotele niż kanapy 75. Hamownia obowiązkowa będzie w czwartek po przyjeździe na Zlot, potem plombowanie aut do piątkowego poranka, na torze profesjonalny pomiar czasu z fotokomórką..... co jeszcze?

a może wystarczy zrobić jedna grupę bez kombinowania. Kto będzie chciał być najlepszy niech sobie kupi 200, ZR albo ZS, modzi na potęgę i bierze lekcje z jazdy na torze i będzie miał wynik. Kto chce się cały rok lansować w 75 to nie będzie miał pretensji że na torze odstaje.
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 18:47   

longer86 napisał/a:
lżejsze auto... Rover eff 120KM i pewnie kolo 1000kg... Klasa turystyczna
nie wiem ile to waży, koło 1000 to ważyła 200 RF 1.4


bociannielot napisał/a:
Harry, a nie miło było by przyjechać też v40 i porywalizować? :wink: I tak MG mańka wygra także spokojna głowa, puchar zostanie w eR rodzinie ;-)

w klasyfikacji ok, ale chodzi Tobie o nagrody dla innych marek ? troche by to było dziwne
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 10, 2016 19:11   

Harry, ja myślę że nawet Ci co dostali nagrody bardziej cieszą się z zajętego miejsca niż z nagrody :ok:
 
 
 
prebenny 




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 19:28   

bociannielot napisał/a:
Harry, ja myślę że nawet Ci co dostali nagrody bardziej cieszą się z zajętego miejsca niż z nagrody :ok:


O to to :ok:

Ja też uważam, że obecny podział jest bez sensu. Tak jak Longer pisze - z 200 konnymi ZSami nie ma konkurencji (no może oprócz 200 konnych kupejek ;) ) ale na pewno nie 75/ZT w dieslu nawet po chipie ;) Tak samo w klasie turystycznej - ciężko porównywać 120 konnego Freela z 120 konnym ZSem z 65 konną 200.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink