Remigiusz, longer86, mam też propozycje co by poza-roverkowicze byli liczeni do klasyfikacji, klasy ze względu na moc i/lub masę żeby to miało ręce i nogi i tyle. Nawet jeśli to wszystko miało by być kosztem nagród za 3-cie miejsce, za duża rozpiętość aut jest na dwie kategorie to fakt i ciężko jest się z tym nie zgodzić .
I lżejsze auto... Rover eff 120KM i pewnie kolo 1000kg... Klasa turystyczna
Rover 75 weźmy cdti 140KM i 1700kg klasa sport
No i mg zs Markzo/maniu 200+KM i pewnie kolo 1200
O ile wyniki 75 v6 mozna wytłumaczyć kretym torem i koniecznością zmiany biegów o tyle przewaga ZS ów w czołówce to ewidentnie klasyfikacjs supersport
Może troche nietypowo ale podzielić na 3 grupy... I wynagradzać miejsce pierwsze plus nagroda pocieszenia dla 2.
Podzielimy na 3, 5 grup. Potem grupy będziemy dzielić za względu na wagę kierowców. Potem jeszcze na tych którym staje a którym nie. W ZT lepiej trzymają fotele niż kanapy 75. Hamownia obowiązkowa będzie w czwartek po przyjeździe na Zlot, potem plombowanie aut do piątkowego poranka, na torze profesjonalny pomiar czasu z fotokomórką..... co jeszcze?
a może wystarczy zrobić jedna grupę bez kombinowania. Kto będzie chciał być najlepszy niech sobie kupi 200, ZR albo ZS, modzi na potęgę i bierze lekcje z jazdy na torze i będzie miał wynik. Kto chce się cały rok lansować w 75 to nie będzie miał pretensji że na torze odstaje.
Harry, ja myślę że nawet Ci co dostali nagrody bardziej cieszą się z zajętego miejsca niż z nagrody
O to to
Ja też uważam, że obecny podział jest bez sensu. Tak jak Longer pisze - z 200 konnymi ZSami nie ma konkurencji (no może oprócz 200 konnych kupejek ) ale na pewno nie 75/ZT w dieslu nawet po chipie Tak samo w klasie turystycznej - ciężko porównywać 120 konnego Freela z 120 konnym ZSem z 65 konną 200.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum