Zamknięty przez: Raptile Wto Lis 19, 2013 20:25
Raptile i jego Szara Żaba MG ZS R.I.P [*] 8.11.2013 [*]
Autor
Wiadomość
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 00:23
Bedzie bolid z ZS'a pójdą wtryski, mapki i na koniec VNT i będzie wygląd i moc
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 00:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pływak
Pomógł: 48 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 1918 Skąd: PPL Rover 200
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 08:32
i kupa dymu
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 13:34
Pływak , mysle ze po vnt bez remapu sie nie obejrze , mowiłem to to każdy mądrzejszy kolejnosc pewno bedzie troche inna wtryski,fmic,vnt, mapy
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pływak
Pomógł: 48 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 1918 Skąd: PPL Rover 200
Wysłany: Sro Lut 27, 2013 13:53
O tym to ja mowilem juz dawno, a od jakiegos czasu grzebie sam w mapach i tylko potwierdza sie to co mowilem. Program ktory dawal w jednym aucie X koni i Y niutonow w innym moze dawac kompletnie inne wyniki. Nigdy nie wgral bym w ciemno softu robionego pod inne auto. W ciagu 2 tygodniu przerobilem u siebie kilka softow i trzykrotnie bylem na hamowni mimo to jeszcze nie udalo mi sie tak ustawic programu abym bym zadowolony z efektow wiec modyfikuje mapy dalej. To co mialo pokazac okolice 340NM przy ponad 2000obr, pokazalo 370NM ponizej 1900obr wiec wnioski sa proste, na wieksze moce auto trzeba stroic indywidualnie
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Sob Mar 02, 2013 01:16
I wfruneły wtryski od SDi
czas operacyjny 2 godziny z przejażdżką , przy okazji zostaly wymienione przewody przelewowe
Dzięki Julek za pomoc
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Julek
Pomógł: 21 razy Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 520 Rover 25
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 23:59
wez bo zaraz wrzuce filmik z naszej roboty hahaha
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Pon Mar 11, 2013 23:26
Coś mu wyrosło po zimie
Raptile napisał/a: Urwana antena : DO ZROBIENIA
Urwana antena : ZROBIONE
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
walkie
Pomogła: 19 razy Dołączyła: 13 Sie 2006 Posty: 2981 Skąd: Lubnów/Wroc/Krk Rover 45
Wysłany: Pon Mar 11, 2013 23:34
wygląda jakbys go na tę zbiórkę elektrośmieci już zaniósł
_________________ Nic nie trwa wiecznie...
leszczu
Pomógł: 555 razy Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 8942 Skąd: Białystok Rover 200
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 13:59
Raptile napisał/a: Urwana antena : ZROBIONE
Komu żeś sfisnał Zaraz będzie ogłoszenie w dziale "kupię" w sprawie antenki.
_________________ DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
Pawkaz
Pomógł: 29 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 1664 Skąd: Warszawa Rover 600
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 18:09
walkie napisał/a: wygląda jakbys go na tę zbiórkę elektrośmieci już zaniósł
O tym samym pomyslałem
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 18:11
leszczu napisał/a: Komu żeś sfisnał
wystarczy zapytać kto wrócił z urodzin klubu bez
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 21:30
Takie tam przymiarki
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mzas
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 127 Skąd: Warszawa MG ZS
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 23:43
up
_________________ SPRZEDAM -- MG ZS 180 -- !
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 23:44
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
leszczu
Pomógł: 555 razy Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 8942 Skąd: Białystok Rover 200
Adrian
Moderator
Pomógł: 227 razy Dołączył: 30 Gru 2007 Posty: 2726 Skąd: Ząbki Rover 400
Wysłany: Czw Mar 21, 2013 19:24
Raptile,
A weź dla odmiany nagraj filmik z hamowania 100-60...
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Mar 21, 2013 19:32
Adrian , dobre
Julek
Pomógł: 21 razy Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 520 Rover 25
Wysłany: Pią Mar 22, 2013 17:28
wtryski troche daly;p
staffer
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 94
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 19:13
greg-si napisał/a: Fajnie że w klubie został
Lusterko to trzeba matę wymienić ale najłatwiej będzie wymienić całe szkło bo żeby wymienić matę trzeba zdjąć plastikową ramkę co nie jest łatwe.
Potwierdzam, w R400 godzinę mi to zajęło. Mała pomoc - wymoczyć plastikową ramkę w ciepłej/gorącej wodzie - stanie się na moment bardziej elastyczna
Ja miałem walniętą szybkę i musiałem wstawić drugą - koszt niewielki, ale za to ile się nakląłem
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 19:28
staffer , haha te mate w szlach wymienić to jest paskudnie ile u mnie złych slow poleciało aż w końcu szkło pękło i poleciało cale szkło o ziemie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów