Ok, kupiłem ten kabelek, zobaczymy czy wykryje jak podłącze pod kostkę, najwyżej 20 zł w plecy Czytałem, że jednym działa innym nie.
[ Dodano: Wto Kwi 26, 2016 13:07 ]
Niestety radio nie wykryło dodatkowego wejścia. Podłączyłem pod wejście zmieniarki, ale jako że nigdy nic tam nie było rozwiązanie okazało się klapą
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 12:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A nie mówiłem? Zrób sobie dodatkowe gniazdo zapalniczki np. w podłokietniku lub w schowku, włącz tam transmiter (dobry jakiś) na stałe i wtedy sobie tel podłączysz kabelkiem do niego albo od razu karte sobie nagraj z muzą i po temacie. i najlepiej lepsze radio co najmniej fabryczny alpine.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam! Chcialem podziekowac autorowi za świetny pomysł i pomoc w zrobieniu takiego aux do zmieniarki. To jest świetne rozwiązanie i działa dużo lepiej niż transmiter kasetowy i radiowy, wiem bo wypróbowalem wszystkie sposoby. Dzięki scareface
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko, boję się, że raczę dać dupy po całości z lutowaniem do scalaka. Ale pomysł zacny. Pozwoliłby mi (chwilowo) ograniczyć marudzenie co do Androida i dać się nacieszyć własną muzyczką.
przyjedź do mnie i zrobimy ale o koszt paliwa będzie drożej
[ Dodano: Pon Paź 17, 2016 22:43 ]
Choć myśle ze jakiś lokalny serwis RTV powinien ci to za 30-50pln dłubnąć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko, dwa tygodnie temu miałem zadanie rodem z filmu transporter i byłem w Poznaniu. Przy następnej okazji może podjadę. Mała czarna, bez cukru - tak tylko wspomnę.
A Ty co lubisz? Whiskey, czystą, jakieś pifto konkretne?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Źle połączyłeś. Nie ma prawa być czegokolwiek słychać. Być może w innych wersjach kolory są inne. musisz popatrzyć jaki masz model radia i ściągnąć schemat a później już łatwizna.
Wysłany: Pon Kwi 03, 2017 14:11 Podłączenie AUX pod seryjne radio.
Witam kolegów. Mam AUX zrobione w oryginalnym radio Philips. Wywaliłem mechanizm kasety podpiąłem się pod przedwzmacniacz mechanizmu kasety i AUX działa pod TAPE trzeba wykonać mostek na płycie głównej i gra jak ta lala mało tego wywaliłem stary w wzmacniacz końcowy zakupiłem przetwornicę STEP-UP podwyższającą napięcie do 35 Voltów 9 Amper 300 Wat (jest to parametr regulowany) i zaopatrzyłem się we wzmacniacz cyfrowy( class D) o mocy 100w na kanał i wbuduję go we fabryczne radio.Krótko - przetwornice podkręcam pr-em na 24 Volty bo graniczna wzmaka to 25 Volt. Podaję zasilanie 12 V z płytki po uprzednim nalaniu cyny żeby pogrubić ścieżki. Z miejsca gdzie była stara końcówka mocy wyciągam wejście sygnału mc. i podaję wyjście głośników i to cały zabieg a radyjko jest mocniejsze o niebo i to bez dwu zdań i mamy AUX i moc radia zwiększa nam się bardzo, no i mamy oryginał i sterowanie z kierownicy. Mam 2 rodzaje wzmacniacza D-clas. 2-kanałowy i 3-kanałowy czyli 2+1 prawy+lewy+subwoofer. Sprawdzę i tą i tą opcję jak sobie poradzą. Wstępny rozruch już był ale na domowych kolumnach. Fotki wstawię bo muszę skompresować bo mi nie wchodzą :-( mogę zainteresowanym na PW wysłać co i jak. Modyfikacja ok 150 zł mnie wyszła.
Hmmmm. Mocy ma sporo ale jest mankament tej przeróbki. trzeba wyjścia wzmacniacza podpiąć bezpośrednio do głośników ponieważ wyjście nie może wychodzić ze wspólnej masy z radioodtwarzacza ale dla mnie to nie kłopot grunt że działa i ma moc no i sterowanie z kierownicy działa. Uważam modyfikację za udaną. Czas podłączyć to do samochodu i sprawdzić na aku jak sobie radzi.
Jeszcze mogę dodać że jeśli ktoś by chciał to można RCA zamontować i to w ogóle frajda bo wyjścia na wzmacniacz to też dobra alternatywa. No i taniej .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 12:28
scareface napisał/a:
Źle połączyłeś. Nie ma prawa być czegokolwiek słychać. Być może w innych wersjach kolory są inne. musisz popatrzyć jaki masz model radia i ściągnąć schemat a później już łatwizna.
Faktycznie, był problem z przełącznikiem. SPrawdziłem miernikiem, i nawet jak powinien być rozłączony, to było minimalne przejście sygnału. Już ogarnięte.
Teraz pozostał problem pisków w głośnikach zależny od obrotów silnika. Ale to chyba ma związek z oplotem kabla, bo chyba są to zakłócenia od cewek/świec
Witam, podłączyłem wg schematu i mam problem mały. Przy przełączeniu na zmieniarkę graja mi tylko lewe glosniki, natomiast na aux tylko prawe .... Co robić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum