Może troche nietypowo ale podzielić na 3 grupy... I wynagradzać miejsce pierwsze plus nagroda pocieszenia dla 2.
Podzielimy na 3, 5 grup. Potem grupy będziemy dzielić za względu na wagę kierowców. Potem jeszcze na tych którym staje a którym nie. W ZT lepiej trzymają fotele niż kanapy 75. Hamownia obowiązkowa będzie w czwartek po przyjeździe na Zlot, potem plombowanie aut do piątkowego poranka, na torze profesjonalny pomiar czasu z fotokomórką..... co jeszcze?
a może wystarczy zrobić jedna grupę bez kombinowania. Kto będzie chciał być najlepszy niech sobie kupi 200, ZR albo ZS, modzi na potęgę i bierze lekcje z jazdy na torze i będzie miał wynik. Kto chce się cały rok lansować w 75 to nie będzie miał pretensji że na torze odstaje.
Ale nie trzeba od razu z takim wyrzutem...
Jest temat, jest dyskusja, to nie żadne postanowienia.
I z tego co mi wiadomo nikt nie ma żadnych pretensji, wszyscy sie dobrze bawili.
Jak to ma powodować nerwowa atmosferę to zrezygnujmy z toru weźmy plac ustawimy pacholki i uczmy sie bezpiecznej jazdy
Ale Siemion dobrze pisze, to jest zabawa i jedna z atrakcji zlotu a nie jakieś kurde zawody..
Jak chcecie się ścigać i przebijać w czasach to na zloty innych marek - sportowych, albo jakieś festyny sportowe, a nie na zlocie dziadkowych R.
Jest temat, jest dyskusja, to nie żadne postanowienia.
longer86 dyskutujmy, mój pomysł jest taki żeby zrobić jedną klasę bo zawsze i tak ktoś będzie niezadowolony. Za chwilę trzeba będzie dorobić klasę frelkow, bo to której te auta wrzucić.
longer trochę masz racji, ale osobiście jako organizator podchodzę do tematu odrobinę emocjonalnie. Nie mamy samochodów rajdowych, klatek, pasów czteropunktowych, a nawet kasków na głowie. Nasze umiejętności też w wielu przypadkach są do bani. Do tego adrenalina na torze. Dla Was to zabawa i często rywalizacja dla mnie stres i to nie mały. Czasami narwane konie rwą się do przodu a woźnica musi je trochę stopować ot tyle.
A teraz na poważnie ... to jest tylko zabawa... ja popieram aby studzić zapał co by nikomu nie stała się krzywda...
czy już zapomniliście co mogło by sie stać na wyrazowie w 2014, gdyby hamownia nie odjechała w porę przed emdzikiem ? był też wtedy drugi popisowy event nie pamiętam tylko kto go wtedy wykonał, stając parę metrów od publiki ? I pamiętne słowa siemiona "Klub zyskał by niespotykaną sławę, bylibyśmy we wszystkich ramówkach tv, od polsatu po tvn24"...
Moim zdaniem nie ważne kto co ma pod maską, tylko jaki posiada duży pakiet wyobraźni, wtedy zabawa zawsze będzie przednia...
to chyba ktoś sobie przytulił mój - za 2gie miejsce
Siemion mysle, ze niewielka zmiana by troche pomogła:
-Klasa turystyczna - seryjne 200/400/600/800/25/45/ZR/ZS z każdym seryjnym motorem poza 2,5KV6, 2,0T 1,8 VVC.
- Klasa 75/ZT - wszystkie 75 i zt, bo jest tych aut najwięcej na zlotach, czy modyfikowane czy seryjne - wrzucanie 75 po czipsie do klasy sport to trochę porażka
-Klasa sport - ZS180, ZR160, 620Ti, 820Ti, 220 Coupe Turbo, nasze swapy oraz auta po większych modyfikacjach - wybebeszony środek, sliki, kubeł itp.
wydaje mi się, że taki podział byłby bardziej sprawiedliwy, co Wy na to?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo nawet bym powiedział, że można pomyśleć o klasie
- 1 powiedzmy do np 100 koni typu jakieś 200, 25, ZS z silnikami 1.4 + na przykład 75 i freel 1.8 n/a (i ewentualnie standardowe CDT 116 koni)
- 2 wszelkie 25, ZSy itp itd ze standardowymi silnikami do tych 150-160 koni + reszta 75 (tutaj miałbym jednak dylemat czy 2.5 v6 nie wrzucić do klasy 3, bo masa masą ale 190 koni to już sporo )
- 3 tak jak Markzo napisał + ew R75 2.5v6
siemion_ tu nie chodzi o spiny czy nagrody, bo szaleństwa na torze nie wyeliminujesz niezależnie czy będzie 1 klasa, 2 czy 15 - tor jest od tego żeby sprawdzić swoje umiejętności i możliwości samochodu (co nie zmienia faktu, że choćby odrobina wyobraźni zawsze jest wskazana, a nie 'lecę bo chcę' ). Kwestia jest taka, że jak już robimy jakąś klasyfikację to albo bez podziału na klasy albo z podziałem w 'miarę sensownym' tak żeby każdy miał szansę. A nie tak jak teraz Sandman w klasie sport czas 1:04 a zwycięzca Maniek 0:51 (i nie Sandman wcale taki cienki w uszach nie jest tylko po prostu musiał wachlować biegami, bo nasze 2 diesle strzelały przy 4 tyś obr). Nawet pomijając Sandmana spójrzcie na czasy MaReK czy Longer86 - oboje mają czas ok 1 minuty
tak myślę, że jak by nie podzielić samochodów - zawsze będzie ktoś komu podział nie będzie odpowiadał i tutaj Prezes ma rację, prebenny, mówisz aby 2.5 v6 dawać do klasy sport z ZSami itd... Spójrz na wyniki 2.5 v6 sporo z nich zameldowało się z czasami gorszymi niż diesle.
Może kwestia kierowcy ale w głównej mierze specyfikacja toru - Gostyń był kręty, mocno techniczny gdzie znaczenie ma moment obrotowy i jak dobrze wiesz ja przeleciałem tor na 2 biegu a taki ossarro czy sknerko wachlowali biegami i jakby tego nie podzielić to będzie ciężko...
Swoją drogą wiatraczek slaxowy był mega jako pucharek, zabawa na torze była przednia, mój 75 pierwszy raz piszczał na każdym zakręcie - zrobię sobie taki wiatraczek 75 klasa sama w sobie
a ZS'om jeszcze kiedyś pokaże motywujące by gonić najlepszych
Podlacze sie troszke do tematu ostatniego Longera, ja w CDT na wolnym przejezdzie zapiołem 3 bieg ( AŻ 2 razy!) ale ledwo go wbiłem zaraz zmiana, i tak na 2 biegu mozna bylo sie skupic na samej jezdzie a tor byl krety... jak na 75-ke ( to w zyciu Moja pierwsza próba wiec Mi sie strasznie podobało na torze jak zachowuje sie auto i Ja podczas przejazdu, plus hahaha glos Mojej Nawigacjii ze za szybko,zwolnij hehe , ale pozniej przyznala ze fajnie bylo). Co do dogadzaniu to fakt! ciezko bedzie kilkunastu chlopa i kobietom... Dogodzic w jakiej klasie i z jaką moca ma startowac czy Turystyczna czy Sport...
A sam tor jeszcze raz podkresle Dla Mnie bylo !@!$#... i choc w czasowce nie startowalem bo troszke Szkoda Mi bylo auta to jak bedzie kolejny tor, to dla zabawy wezme w czasówce udzial
Pozdrawiam!
[ Dodano: Sob Cze 11, 2016 11:51 ]
Aha!
zapomnial bym o piszczeniu Opon jak na Nowe Falkeny 912 ze starego DOTu (12r) to Kurde tez jeszcze w swoim aucie takich pisków nie slyszalem ale tak sobie Mysle... przed startem mialem 116 km teraz za pomoca Marka 133... to co juz na Turystyczna nie dostane sie?!? bo nie znam pelnego podzialu na klasy ze wzgledu na Swieza krew
longer86, zangiew tak jak piszecie - wszystkim nie dogodzimy i zawsze będzie 'źle'. Ale może być bardzo źle, źle albo akceptowalnie źle. To, że idealnego rozwiązania nie wymyślimy nie zwalnia nas chyba z wymyślenia jak najlepszego jak to możliwe prawda?
nie upieram sie bo zaraz z roverków wyjdzie odłam forum zt/75 a to zbędne...
Chcecie fair konkurencji to ustalić realny czas okrążenia dla wszystkich aut, pozbawić kierowce zegarków i wtedy okaże się kto czuje auto i jest dobrym kierowcą by oszacować czas przejazdu
Prawda! podpisuje sie pod tym, ale pytanie tylko jak ten ,,akceptowalny zle'' problem rozwiazac by nie bylo wiekszego zaglebiana sie w temat/problem ... ?
i tak Prezes hehe musi zatwierdzic, co jest Mniejszym zlem, a My bedziemy dalej rywalizowac na torze z zabawa w tle
[ Dodano: Sob Cze 11, 2016 12:16 ]
Ja tam i tak bede sie cieszyl samym startem na torze i czy to bedzie Turystyczna czy Sportowa klasa najwazniejsze jest Bezpieczenstwo i mila atmosfera choc haha Dyplom i tak bym przytulil
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum