no to cię zdziwię bo był
zapytaj się Tomiego - w ogóle od niego mam takie info
ZR 1.1 był na pewno dostępny w Hiszpanii i nie wiem, czy nie we Włoszech. Na tych samych rynkach były Rovery 211 i 25 1.1.
[ Dodano: Sro Lut 06, 2008 22:16 ]
HaDeSsS napisał/a:
labudin, ten z avka to jest moj
Tempest, 160 ma tylko pod napisem ZR na klapie 160 a inne nie maja.. no chbya ze byl bity to moze nic nie miec
Ma jeszcze seryjnie 2 tutki wydechowe i standardowo koła 17'.
[ Dodano: Sro Lut 06, 2008 22:18 ]
Tempest napisał/a:
osiągi do tego co sobą ten ZR reprezentuje muszą być tragicznie śmieszne
nie wiem czym MG się sugerowało wypuszczając taki model
z pewnością musiał być totalną rzadzizną
Specyfiką rynku. To dokładnie tak samo jak Alfa 156 z silnikiem 1.6.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
widzialem ten filmik zr vs ctr i zastanawialo mnie czy civic mocniej sie wychylam czy to tylko moje wrazenie ? wygladalo jakby w zakrecie zr pewniej szedl, chociaz co sie na starcie stalo to nie wiem hehehe. wiem kto jezdzi ctr to moze przy okazji zagdam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Lut 07, 2008 14:44
Dziś oglądałem Filmik jak V-tec 115KM robi Rovera Vi 145KM nie chciało mi się w to wierzyć... swoją drogą jak patrzałem na ten filmik to ten rover jechał jak przytkany...a koleś jak wrzucał 2 jkę w Hondzie to takie bąka czarnego z rury puścić ładnego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dziś oglądałem Filmik jak V-tec 115KM robi Rovera Vi 145KM nie chciało mi się w to wierzyć...
Nie dziwię Ci się...
jeżeli ta Honda miała 115KM, a ROVER 145KM, a same auta nie były w żaden sposób modyfikowane, odchudzane, itp. to ta Honda niestety nie miałaby szans.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Hmmm nie znalazlem takiego silnika albo 131 albo 147.. ktory model tak pi razy drzwi to byl ale prawda jest taka ze i tak maja powyzej 10s do 100km/h a Ty slabszy ale lzejszy wazne ze wahal spaliny
Hmmm... w tych latach Accorda 136 koni miał silnik F20B3, który niestety nie był montowany do modelu CC7 (bliźnika R600). W modelu CC7 montowany był silnik F20Z1 i F20Z2 (115 i 131KM).
W kwestii ogłoszeń, mogę odszukać całe mnóstwo ogłoszeń, gdzie silnik serii K ma 105 KM (1.4) czy 115KM (1.6).
Hmmm... w tych latach Accorda 136 koni miał silnik F20B3, który niestety nie był montowany do modelu CC7 (bliźnika R600). W modelu CC7 montowany był silnik F20Z1 i F20Z2 (115 i 131KM).
Bo to już był CE7 - od '96.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 18:14
maciej napisał/a:
Tomi napisał/a:
Hmmm... w tych latach Accorda 136 koni miał silnik F20B3, który niestety nie był montowany do modelu CC7 (bliźnika R600). W modelu CC7 montowany był silnik F20Z1 i F20Z2 (115 i 131KM).
Bo to już był CE7 - od '96.
I tam również chyba nie było F20B3, a jedynie F18Z3, F20Z1 i F22Z2 (+20T2N ). Silnik F20B3 był w tamtych latach chyba tylko w Accordzie Coupe i Aerodeck.
Ostatnio zmieniony przez Tomi Nie Lut 10, 2008 18:16, w całości zmieniany 1 raz
dzis padla Honda Crx 1.6vtec ze startu dostawala rowno delikatnie, ale ogolnie leb w leb, dopiero po 3 biegu dlugosc auta. Potem probowalismy sie z ruchu i powiem ze tutaj mnie mial, dopiero jak na 5k rpm wszedlem to zaczalem zmniejszac odleglosc i sie zrownalem, swiatla
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum