No chciałem być oryginalny ale dobrze że pomalował na taki kolor będę wiedział że takiego nie chce bo nie wygląda jak na moje oko, a ja i tak chciałem w inny odcień, felgi wyglądają blado, jak by były malowane sprayem, radomraptile, przyjmij krytyke na klate a nie zachowujesz się jak dziecko, nie jeden taki już tak się zachowywał. Fakt że masz profil 45 o niczym nie świadczy, ja mam taki profil z tyłu i niżej auto niż Ty i wypełnia ładnie, przód mam 40 i za mało wypełnia ale wszystko zależy od wysokości auta i od wyglądu OPONY a ta jakoś dziwnie baloniasto wygląda na tym profilu
[ Dodano: Nie Maj 15, 2011 12:57 ]
a już wiem dlaczego baloniasto i jak traktor... profil 45 na 17 to przesada chyba 35-40 pewnie wyglądał by lepiej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 11:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysokość opony jest ściśle powiązana z szerokością bo profil podawany jest w procentowej wartości szerokości opony i tak dla przykładu 195/45 będzie niższa niż 205/45 i sporo niższa niż 215/45. Ja bym wrzucił tak jak pisałem 205/40R17 zdjął dekle i powinno być o niebo lepiej niż jest teraz.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
radomraptile, nie Tobie oceniac ile sie znam forum ejst do wyrazania swoich opini jak Tobie to nie pasuje to nie umieszczaj zdjec ktore nie kazdemu moga sie podoba ci moze wyrazic swoja opinie
dobra koniec tematu. nie mam zamiaru nic juz przy nim zmieniac . Zostaje to co jest , jednemu moze sie podobac drugiemu nie , wazne ze ja tym bede jezdzil .
Tyl napewno od polo 6n przod od civica pasuje lecz trzeba przespawac mocowanie nie wiem czy gra warta swieczki .na forum oglasza sie kolega chce gwinta kw zamienic na serie zawias
Jak widać, kielich sprężyny w R200 jest duuużo niżej, dolne mocowanie dużo szersze i zupełnie inne bo u nas z jednej strony wystaje guma, po za tym kielich w innym kształcie i inna długość amora. Gdzie Ty to widziałeś dopasowane?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Za przeproszeniem gówno prawda. Co z tego jak dopasujesz amortyzator z innego auta jak będzie on pracował w złym zakresie.
Niestety ale napisałeś właśnie śmieci bo bonus89 wytknął różnice zewnętrzną. Jakbyś założył ten amor z polówki to samochód stałby wyżej niż streetwise.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
po pierwsze byla mowa o gwincie a po 2 zgadzam sie z Wami ze wkladanie z innego samochodu nie ma sensu gdyz sa do kupienia konkretnie pod dany model zawiasy. a chodizlo mi dokladnie o te tylne zawieszenie i nie stoi wcale wyzje niz streetwise
http://moto.allegro.pl/za...1601550981.html
racek, ok ale w tym momencie mamy regulację tyłu nie do dołu jak w klasycznym gwincie lecz do góry. Najniższa pozycja w gwincie pewnie będzie jak seria w R200. No i jeszcze kwestia czy amor to wytrzyma bo będzie mógł dobijać.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
racek, będzie stało wyżej bo ten amor z polówki jest DŁUŻSZY! rozumiesz? jak na gwincie go skręcisz na max nawet do końca gwintu to amor wtedy nie będzie pracował w ogóle a i tak będzie wyżej niż seria a może tak jak seria.
[ Dodano: Pon Maj 16, 2011 12:08 ]
ale skoro nie napisałeś głupot to powiedz jak to zrobiłeś że wsadziłeś i jest niżej, pokaż foto, jakieś dowody, bo gdybym ja się tego tak upierał chodź różnica jest widoczna na pierwszy rzut oka to musiał bym zobaczyć jak to ktoś zrobił, bo nie wyobrażam sobie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum