Witam. Przeglądając już od dawna serwisy aukcyjne napatoczyłem sie na Roverka 25/MG ZR oraz Streetwise (2002-2005r)
Przyciągnęła mnie do niego fajna cena z fajnym wyposażeniem. No i nieźle też się prezentuje. I 25 i ZR i Streetwise.
Poluje na silnik Diesla.
Mam sporo pytań bo dla mnie Rover to jedna wielka tajemnica.
Więc:
Skąd ta niska cena? z czego ona wynika? Z małego zainteresowania, z drogiej eksploatacji, części, awaryjności?
W sumie to zadałem wszystkie pytania w jednym. Jak wygląda własnie ta eksploatacja, części i awaryjność?
Jakie są koszta, co najczęściej pada, na co zwracać uwagę?
Przy oględzinach co w pierwszej kolejności sprawdzać?
Czego unikać?
Jak sprawuje się ten dieselek? Wiem ze jest bez dwumasa i pompo-wtrysków.
Jakie różnice są między 25 a ZR a Streetem? Tylko budą?
25/ZR po lifcie czy przed? czego się spodziewać od obu wersji?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na pewno warto zwrócić uwagę na uszczelkę (HGF) bo jak to roverki, lubią się posypać. Zajrzyj sobie pod korek oleju, czy jest tzw efekt "majonezu", do tego obfite białe kopcenie, olej w zbiorniku wyrównawczym to jak dla mnie podstawa. Sam się kiedyś zastanawiałem dlaczego roverki stoją taniej niż inne samochody ale teraz już wszystko rozumiem i tak jest ze wszystkim na rynku, znana marka kosztuje więcej niż ta mniej znana co nie zawsze przekłada się na (marka = jakość) tak samo jest z roverkami, emdżikami. Po zakupie zakochałem się w tej marce - prowadzenie, kultura pracy, komfort, przyśpieszenie, nie dostanę tego wszystkiego w audi a4 po czipie za 13 tysięcy. Jeśli dobrze trafisz, na zadbany egzemplarz to mogę Ci zagwarantować, że będziesz bardzo zadowolony.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 10:52
menov, kurza twarz, motyla stopa, gdzie uszczelka w dieslu, że ty masz HGF serię nie znaczy że każdy model rovera miał tą przypadłość. DIESEL IS HGF FREE
Ogólnie stara żeliwna konstrukcja z lat 90 - tych, z lekkim dodatkiem elektroniki.
Diesel po 2004 roku ma poprawioną pompę wtryskową, więc jest lepiej.
Co do blachy, to na pewno do sprawdzenia tylna klapa, lubi korodować w okolicy zamka i listwy nad rejestracją.
Poza tym nadkola i progi w starszych modelach
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum