Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 200 1.4 16v warto kręcić?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Adrian
Sob Gru 05, 2015 21:31
Rover 200 1.4 16v warto kręcić?
Autor Wiadomość
lukaszp12p 



Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 1



Wysłany: Sob Gru 05, 2015 19:41   Rover 200 1.4 16v warto kręcić?

Cześć jestem tu nowy i słabo znam się na tej marce :/ Otóż mam do dyspozycji silnik rovera 200 1.4 16v z 98r 144tyś km przejechane :D W silniku posypał się rozrząd ale mniejsza o to. Moje pytanie jest następujące czy warto żyłować ten silnik? Chodzi mi tu o mocne wysilenie rzędu 200-250Ps oczywiście turbo. Jest opłacalny interes czy dać sobie spokój i szukać czegoś lepszego ? Jeśli tak to to jaki piec?
Dziękuje za każdą odp i serdecznie pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 05, 2015 19:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 05, 2015 19:54   

1.4? :haha: daj sobie spokój, poszukaj choćby 1.8 vvc jeśli chcesz więcej mocy w tej budzie
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 05, 2015 20:07   

Ten silnik i tak jest już trochę wysilony, 103 km z 1.4 jak na tamte czasy to sporo.
Wydaje mi się że największym problemem w Twoim planie będzie uszczelka głowicy tego silnika która często ulega awarii. Uszczelka ta składa się ze ścieżek silikonowych.
Poczytaj o HGF.
Problemem może być też sama konstrukcja silnika i użyte materiały, która uzyskuje "sztywność" dopiero po rozgrzaniu. Silnik skręcony jest od góry do dołu przez 11 długich śrub (szpilek).
Nie twierdzę że wstawienie turbiny i uzyskanie 200-250 koni jest niemożliwe ale na pewno wymaga to pewnych modyfikacji. Dalsza wypowiedź w tym temacie przekracza moją wiedzę.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 05, 2015 21:31   

lukaszp12p,

Temat zamykam. Skoro znalazłeś już ten dział, to wypadałoby go trochę przeszukać.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów Układ dolotowy-warto ingerować czy nie warto ??
Gość Tuning mechaniczny 11 Sro Kwi 04, 2007 16:51
HaDeSsS
Brak nowych postów [r420 sdi 2000r] chip czy warto ???
nygus1986 Tuning mechaniczny 59 Wto Cze 07, 2011 17:44
Raptile
Brak nowych postów 0-140km/h warto zobaczyc i sprawdzic swojego Roverka
Gość Tuning mechaniczny 128 Pią Lut 01, 2008 12:16
lodowa
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink