Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Uszczelka kolektora ssącego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] Uszczelka kolektora ssącego
Autor Wiadomość
Mateusz092 



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 6



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 22:32   [MG ZS] Uszczelka kolektora ssącego
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam!
Mam następujący problem z moim MG. Zauważyłem wyciek płyny chłodzącego - szybka diagnoza u mechanika i wyciek zlokalizowany: poci się przy kolektorze ssącym. Z wcześniejszych tematów dowiedziałem się, że należy wymienić uszczelkę przy owym kolektorze. Uszczelka zakupiona, mechanik zabiera się za robotę i tu niespodzianka: standardowa uszczelka nie pasuje, gdyż w jej miejscu znajdują się pojedyncze oringi. I tu pytanie: czy w tych silnikach w tym miejscu montowano tego typu uszczelnienia? W katalogach producentów zajmujących się produkcją uszczelek nie znalazłem czegoś takiego. ;/ Co w takiej sytuacji zrobić?
Pozdrawiam :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 13, 2015 22:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Gru 14, 2015 10:26   

zwykłe o-ringi, czy coś takiego:
http://s-part.pl/188,lwf1...2.0-2.5-v6.html
ZTCP, to to przychodziło do kolektora z T serii, więc może ktoś coś Ci tuningował.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Mateusz092 



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 6



Wysłany: Pon Gru 14, 2015 21:27   

No właśnie mechanik nie wymontował tych o-ringów, to też nie mogłem się im przyjrzeć. Udało mi się jedynie ustalić, że potrzebuje czterech, a do kolektorów w silnikach 2.0 i 2.5 montowano tylko trzy o-ringi ;/
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Gru 14, 2015 21:34   

tylko w V6. W T serii były 4 tak samo jak u Ciebie.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Mateusz092 



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 6



Wysłany: Sro Gru 16, 2015 23:54   

Czyli można zaryzykować, że te o-ringi z linku powyżej, będą pasować. :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Gru 17, 2015 07:05   

najlepiej by było sprawdzić naocznie.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Gru 17, 2015 12:35   

jak masz fabryczny kolektor to raczej normalną uszczelkę tam włożysz
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 18, 2015 06:02   

w tserii nie ma żądnych oringów, normalna uszczelka ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Mateusz092 



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 6



Wysłany: Nie Gru 20, 2015 22:41   

Ok, dziękuję bardzo :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [biały dym, uszczelka głowicy uszczelka kolektora ssącego]
squid2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lip 26, 2015 15:34
sTERYD
Brak nowych postów [R414] uszczelka kolektora ssącego
marcin414 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 10, 2013 17:33
marcin414
Brak nowych postów [R416 98']Uszczelka kolektora ssącego
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Paź 18, 2009 18:09
Lechos
Brak nowych postów [R400] Uszczelka kolektora ssącego
des Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Czw Lut 09, 2012 14:13
leszczu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Uszczelka kolektora ssącego
lewismajster Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Sty 15, 2015 17:01
lewismajster



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink