Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Pęknięty wąż do nagrzewnicy, problem podczas wymiany
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Pęknięty wąż do nagrzewnicy, problem podczas wymiany
Autor Wiadomość
ketonek12 



Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Sro Sty 13, 2016 13:34   [R414] Pęknięty wąż do nagrzewnicy, problem podczas wymiany
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

Witam, pękł mi wąż do nagrzewnicy, łączący górę silnika(od króćca do nagrzewnicy, obok filtra powietrza) z nagrzewnicą. Chciałem wymienić cały ten odcinek używając węża do układu chłodzenia, natomiast pojawił się problem. Pomimo odkręcenia węża przy nagrzewnicy i przy króćcu to cały czas z niego leci płyn. Pytanie, czy w miejscu łączenia się węży dopływowego i odpływowego z nagrzewnicy(taka guma, w której są dwa węże) te węże się jakoś łączą? Coś czytałem o jakimś bypassie. Czy ktoś wie coś na ten temat, czy da się to zrobić w taki sposób jak mówiłem, czy lepiej wymienić węża tyle ile się da do tego miejsca połączenia gumą i modlić się, żeby reszta nie popękała?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 13, 2016 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 13, 2016 14:06   

wymień to całe i będzie po kłopocie. jak czytałeś o bypasie, to wiesz do czego służy. Bez niego możesz zabić silnik.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
ketonek12 



Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Sro Sty 13, 2016 14:24   

Tak, mniej więcej wiem. Czyli w tym czymś gumowym jest połączenie jednego i drugiego węża? No problem z dostępnością części jest. Na allegro jest jeden taki wąż(w sumie to dwie sztuki) ale cena 120zł z przesyłką za wąż w niewiadomym stanie jest za wysoka.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 13, 2016 14:44   

W tym miejscu o którym piszesz dwa węże łącza się ze sobą, jak zamkniesz zawór nagrzewnicy to musi być umożliwiony przepływ. Można by dać nowe węże i po prostu dwa trójniki i połączyć całość jak w oryginale.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 400] wąż nagrzewnicy- pęknięty.
Allover90 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Cze 19, 2013 23:52
klonu1988
Brak nowych postów [R414] Co do wymiany po kupnie?
wolft1234 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Mar 09, 2008 23:28
paff
Brak nowych postów [R414] Szarpanie podczas przyspieszania
jak wciskam gaz to szarpie samochodem
mogewszystko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sob Paź 25, 2008 10:14
Lechos
Brak nowych postów [R414] Boksowanie kół podczas hamowania.
lion1980 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Czw Sie 02, 2007 00:53
sTERYD
Brak nowych postów [R414] Zgasł podczas jazdy pomocy!!!
souu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Gru 16, 2007 14:39
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink