Witam, zainstalowałem ostatnio W moim Roverku nowiutkie Car Audio
I teraz aby zakończyć prace nad tym zostało mi wyciszenie samochodu...
Mysle by wyciszyć drzwi przednie+bagażnik
Na bagażnik poleci taśma dekarska, a na drzwi coś lżejszego, by ich nie przeciążać
teraz moje pytanie, robił juz ktoś z was takie wygłuszenie? i ile wam to zabrało materiału?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 25, 2015 20:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Taśma dekarska nie tyle Ci wygłuszy co zniweluje drgania blachy. Ja zrobiłem tak, że matami bitumicznymi okleiłem wszystkie blachy od wewnątrz drzwi i pozaklejałem otwory, taśmą dekarską pozalepiałem mniejsze fragmenty, okleiłem wiązki itp, a na koniec jako wygłuszenie między tapicerkę, a drzwi dałem warstwę filcu i działa to wszystko super
a co do obciążenia to nie zauważyłem żadnego opadu czy cięższego chodzenia drzwi, a już rok tak jeżdżę. Ale mowa o freelanderze, może ma po prostu mocne zawiasy.
z tego co ja czytałem, ludziom poopadały własnie drzwi gdy oklejali taśma dekarską.. Nie powiem, chciałbym wszystko nią zakleić, ponieważ, chyba jest najtańszym surowcem
Ale najpierw chce się dowiedzieć własnie te drzwi, bo chce uniknąć ew. problemów
grzesgro, maty butylowe zamiast bitumicznych. Są lepsze do usztywniania blach, lżejsze, ale niestety droższe. Do tego jakaś pianka zamiast filcu (jest lżejsza) i będzie hulać. Sam chcę tak zrobić, bo mnie się marzy wytłumienie wszystkiego - docelowo nawet dach i inne elementy po swojemu obkleję.
Pianka może i lżejsza ale przez to gorzej tłumi bo jest mniej zwarta. Jedynie filc do mokrych miejsc się nie nadaje bo będzie pił wodę (chyba że się go dodatkowo zabezpieczy).
_________________ Szczęśliwy posiadacz: Land Rover Freelander 2.0 TCIE L-series MY00
W firmach co zajmują się CarAudio można zdobyć lekki filc wodoodporny
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a wytrzymują jak włożysz w boczną kieszeń 2l CocaColi?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No i chyba na codzień nie latasz z otwartymi drzwiami? bo jak zmkniesz to opierają się na zamku z jednej i na zawiasach z drugiej strony. No chyba ze stoisz godzinami z otwartymi drzwiami i rwiesz laski na audio
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A na co dzień, jak wspomniano zresztą wyżej, drzwi opierają się i na zamku i na dwóch zawiasach. Poza tym to nie Focus z papierową blachą, do której trudno coś zamontować.
Jeżeli jednak aż tak boisz się o drzwi, zastosuj butyl i piankę kauczukową - będą leciutkie. Filc i maty bitumiczne zostaw sobie na podłogę czy bagażnik.
Kolego, jak zrobiles glosniki na tyl? Bo z przodu jest spoko dystanse zamontowalem i sa 4 srubki a z tylu sa na 3 srubki i takie trojkat jakby z zaokraglonymi rogami. A glosniki wszystkie maja inaczej wejscia na srubki. Wierciles cos czy jak?
Zabawy najwięcej miałem z pierwszymi drzwiami, bo pierwszy raz robiłem, ale z drugimi poszło o wiele szybciej
Różnica jest, nie powiem.
Mam zamiar jeszcze dokupić rolkę i wygłuszyć cały bagażnik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum