Wysłany: Wto Sty 26, 2016 12:54 [MGZTT] dziwne zachowanie pilota centralnego zamka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Druga sprawa to dziwne zachowanie pilota centralnego zamka
Otóż, nie mogę otworzyć auta pilotem ,ze względu na to ,że ile bym nie włożył nowych baterii , po chwili dioda w pilocie przestaje świecić podczas naciskania,tak jakby bateria była stara i centralny nie reaguje !
Kluczykiem otwieram i zamykam normalnie i centralny wówczas działa(światła migają , zamki działają normalnie)
Coś z pilotem??, zwarcie ?,że tak szybko czerpie baterie???(jak wymienię baterie przy aucie i od razu nacisnę ,też nie działa)
Help!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 26, 2016 12:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ile masz pilotów? Może szlag trafił elektronikę. Sprawdź wizualnie czy nie ma jakiś ognisk korozji (np. pilot wpadł do wody, albo woda dostałą się przez dziurawe przyciski), ew. sprawdź czy nie ma zwarć a mikroswitche siedzą sztywno na swoich miejscach (nie odlutowały się).
Zobacz jak ma się drugi pilot. Czy działa okej czy też ma problemy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ile masz pilotów? Może szlag trafił elektronikę. Sprawdź wizualnie czy nie ma jakiś ognisk korozji (np. pilot wpadł do wody, albo woda dostałą się przez dziurawe przyciski), ew. sprawdź czy nie ma zwarć a mikroswitche siedzą sztywno na swoich miejscach (nie odlutowały się).
Zobacz jak ma się drugi pilot. Czy działa okej czy też ma problemy.
Niestety, pilot tylko jeden
Nie był zalany i jakoś ognisk korozji też nie widać , przyciski nie dziurawe
Stało się to z dnia na dzień ,nagle bez jakiejś widocznej przyczyny
Może spróbować kupić używany i spróbować dokodować ?
Może są jakieś uniwersalne do centralnych zamków ,które można zakodować ?
Stało się to z dnia na dzień ,nagle bez jakiejś widocznej przyczyny
Ktoś miał już taki problem, ale niestety nie znam rozwiązania i przyczyny.
alpacino napisał/a:
Może spróbować kupić używany i spróbować dokodować ?
Możesz. Masz dwie opcje w sumie W moim podpisie znajdziesz wszystko co potrzeba
OK !, dzięki
A samodzielne kodowanie używanego pilota , coś było wspominane o kilkukrotnym naciskaniu pilota ,przy otwartym aucie??? i się dopasowuje???...czy coś pochrzaniłem???
Jak nie podaj drugi sposób , bo pierwszy to kontakt z Tobą , ale
przecież na odległość ,też tego nie zrobisz
Oj ja tępy,ja tępy ! ,.........drugie wyjście to : marcin.misiek lub longer 86
Dzisiaj już można bezinwazyjnie dopisać używane piloty do auta.
Gorzej z dopisaniem transpondera do EWS'a, bo tu trzeba wyjąć moduł z auta, a to trochę skomplikowane.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dzisiaj już można bezinwazyjnie dopisać używane piloty do auta.
Gorzej z dopisaniem transpondera do EWS'a, bo tu trzeba wyjąć moduł z auta, a to trochę skomplikowane.
Pozdrawiam,
Cześć , czyli jaki najprostszy sposób , mógłbyś doradzić ?
Spróbuję zanieść jeszcze płytkę do znajomego elektronika , przemierzy , może coś wymyśli???
U elektronika który naprawia piloty . Pilot cały czas nadawał i rozładowywał baterie ,demontaż przycisków ,mycie w wanience ultradźwiękowej,nic nie pomogło.
Dopisywanie pilota do mojego bcu też nie było łatwe
marcin.misek wysłał mi zakodowane bcu (112330) i prawie wszystko było ok tylko nie działały wycieraczki i otwieranie bagażnika .Później zdalnie kodował moje bcu (112330) i tez były cyrki.
było kilka kombinacji nie działały piloty ,a działały wycieraczki,albo działały cały czas nawet po wyjęciu kluczyka ,albo szyby się nie otwierały. Ogólnie niezłe zamieszanie nic nie miało sensu ,jak działało jedno to kilka innych rzeczy wariowało albo nie działało.
Udało się na innym bcu (001000) zakodował piloty i wszystko inne działa
A pilot nie wiem co nadawał gość przyłożył kluczyk do jakiegoś odbiornika i wyświetlały się jakieś cyferki trzy dni nad nim siedział i nic.
U elektronika który naprawia piloty . Pilot cały czas nadawał i rozładowywał baterie ,demontaż przycisków ,mycie w wanience ultradźwiękowej,nic nie pomogło.
Dopisywanie pilota do mojego bcu też nie było łatwe
A wymieniał switche bo czasem potrafią one zwierać tak same z siebie bez wciskania i to może tego była wina.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum