Dołączył: 18 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: Sro Lut 03, 2016 19:26 [mg zs] P0351
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Po uporaniu sie z wypadaniem zaplonow teraz kolej na blad ktory zostal, czyli P0351
jest to cewka A, czyli ktora?
[ Dodano: Sro Lut 03, 2016 19:26 ]
stwierdzam raczej uszkodzenie komputera, znalazlem schemat KV6 z freelandera i wyglada na to ze kable sie zgadzaja, czyli do cewki A juz sa poprowadzone nowe przewody, przypomnialo mi sie za to ze to wszystko zaczelo sie od spalonego bezpiecznika pompy paliwa i przetopionych dwoch przewodow w wiazce przy kompie, jednym z przewodow bylo sterowanie cewka nr6 wiec zakladam ze uszkodzil sie komputer.
Pytanie: czy bedzie problem z odpaleniem nowego komputera czy imo sprawi problemy?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 03, 2016 19:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem dokładnie jak wygląda twój problem - lecz na Twoim miejscu dokładnie "z miernikiem w ręce" sprawdziłbym wszystkie możliwe przewody pod względem ewentualnego zwarcia.
Wymiana komputera to także wymiana (wycięcie) immo. Raczej także alarm, piloty, zamki (jeżeli się nie mylę)
Dołączył: 18 Maj 2015 Posty: 31 Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: Pią Lut 12, 2016 09:33
przewody juz wykluczylem, 'wadliwa' cewka ma zasilanie zmostkowane do cewki obok, a sygnal pociagniety nowym przewodem do wtyku ecu (podobnie juz zrobilem dwie inne cewki..) w poniedzialek przyjdzie nowe ecu to napisze co sie stanie. Stare ecu oczywiscie rozlupalem na stole i oslupialem, jest tak zrobione ze strach tego w ogole dotknac lutownica, z mierzeniem tez nie bardzo bo nie dosc ze nie ma pcb opartego na laminacie a na folii to jeszcze chyba zalakierowane
[ Dodano: Wto Lut 09, 2016 01:56 ]
bec. Silnik kreci ale nie pali.. Potrzeba mi instrukcji jak wywalic immo z ecu albo kontakt do kogos kto umie ecu przeprogramowac tak by immo nadal bylo ale sie rozbrajalo.
[ Dodano: Pią Lut 12, 2016 09:33 ]
nowy komputer podstawiony.. p0351 nadal sie pokazuje i chodzi jak chodzil - spala paliwo w tlumiku, co dalej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum