Wysłany: Sro Mar 30, 2016 23:39 [R75] 2.0 cdt Odpala i gaśnie
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam
Mam taki problem iż mój Rover gasł podczas puszczania gazu na biegu. Wymieniłem pompę paliwa w baku i teraz gdy go odpalam chwilę chodzi i gaśnie. Założyłem starą pompę na której samochód normalnie jeździł ale dalej jest taki sam objaw (odpala i po chwili gaśnie). Po odłączeniu szybkozłączki za filtrem paliwa pompy podają paliwo i widać jak podczas kręcenia ropa ucieka do butelki. Proszę o pomoc co może być powodem gaśnięcia silnika? Od czego zabrać się do naprawy? Dodam że przed wymianą pompy w baku silnik normalnie odpalał i jeździł tylko gasł często jak puszczałem pedał gazu
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 30, 2016 23:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
MaReK, jeżeli żaden błąd nie wyświetla się na zegarach to komputer może coś pokazać? A czujnik wysokiego ciśnienia gdzie jest dokładnie? Możesz podesłać jakieś zdjęcia?
[ Dodano: Czw Mar 31, 2016 08:03 ]
Dzisiaj sprawdzałem czujniki wałka rozrządu oraz czujnik ciśnienia paliwa.
Po odłączeniu czujnika wałka rozrządu silnik nie odpala.
Gdy odłączyłem czujnik ciśnienia paliwa to silnik zaczął nie równo pracować.
Proszę o pomoc w mojej sprawie
Zaworek na pompie Common rail, wkręcony w pompę od strony rozrusznika, na 2 śrubki torx, wykręc, przeczyść. Powinno pomoc, Marek dobrze sugeruje, calkiem niedawno przerabiał ten temat w jednym bmw, bylo dokladnie to samo, po odpaleniu po chwili gasł
Podpięcie pod komputer oszczędziłoby ci sporo czasu i godzin spędzonych przy samochodzie. Ale niektórzy to lubią
Zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR to właściwy trop...
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Dzięki Panowie zacznę od zaworu na pompie jeżeli nie pomoże to będę pisał
[ Dodano: Czw Mar 31, 2016 19:51 ]
Wymieniłem zawór wysokiego ciśnienia na używany oryginał.
Objawy są teraz takie że po rozgrzaniu silnik gaśnie i jak próbuje odpalić go to chwilę chodzi i gaśnie (jak odpalę po rozgrzaniu to strasznie nie równo chodzi).
Co mam teraz z tym zrobić
piotrekkk, trudno powiedzieć po tak ogólnych objawach ale jeśli - za Towarzyszem Dłuższym - filtr paliwa masz w miarę świeży to może czujnik położenia wału korbowego (jak się zachowuje obrotomierz, gdy odpalasz)?
Na Twoim miejscu wyczyściłbym też czujnik na listwie wtryskowej, jak się na nim syf osadzi to ciekawe potrafi robić rzeczy.
No i sprawa oczywista - może wtryski już umierają?
Jak wspomnieli koledzy wyżej - podłączenie pod komputer zapewne dałoby Ci odpowiedź.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Dzisiaj zaprowadziłem samochód do mechanika który ma sprawdzić wtryski i zrobić diagnostykę komputerową i zobaczymy czy coś pokaże komputer i reszta.
Na razie nie będę nic sam robił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum