Wysłany: Pią Cze 21, 2013 10:23 [r45] Po wymianie sprzęgła dalej wysoko bierze?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Wymieniłem ostatnio cały komplet sprzęgła, gdyż już bardzo wysoko łapało i się ślizgało. Teraz mam ten problem, że sprzęgło łapie mi dalej wysoko. Czy tak ma być? Moim zdanie powinno łapać na dole albo przynajmniej w połowie. Co mogę zrobić? Można układ odpowietrzyć lub coś może zapomniałem wyregulować?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 21, 2013 10:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Też się dziwię jak ten układ działa. Dodam tylko, że u mnie po rozmontowaniu układu pompka - wysprzęglik, złożeniu i zalaniu płynem przez pierwszą godzinę jazdy sprzęgło brało nisko przy podłodze (i nie ślizgało się), a potem coraz wyżej i wyżej i wróciło do swojego pierwotnego stanu. Działa OK, ale bierze wysoko.
Witam.
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
W moim R45 1.8 16V sprzęgło też wysoko bierze. Szczerze, samochód mam niecały rok i nie zwróciłam na to uwagi bo poprzedni samochód jaki miałam miał już taki swój urok i zwyczajnie byłam przyzwyczajona.
Na sprzęgło uwagę zwrócił mi dziś przyjaciel, jak dałam mu samochód żeby skoczył do sklepu.
Sprzęgło się nie ślizga, lecz bierze praktycznie prawie na samej górze.
Jak narazie się nie ślizga.
Jednak może byłby mi ktoś w stanie powiedzieć w którym miejscu powinno mniej więcej łapać.
Wiem, że niektóre auta mają taką specyfikację i urok a w innych to nieprawidłowy objaw.
Bardzo proszę o info.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum