Forum Klubu ROVERki.pl :: Trochę niżej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Trochę niżej
Autor Wiadomość
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:21   Trochę niżej

Witam, posiadam roverka 214Si chciałbym go trochę obniżyć lecz nie wiem jak się za to zabrać potrzebuje pomocy.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dominoz 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 680
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:25   

Może zacznij od wymiany zawieszenia...? ;)
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:27   

dobry pomysł xD z tym że nie wiem jakie zawieszeni :(
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:37   

poszukaj sprężyn obniżających -35/-40mm i po temacie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:40   

a jakiejś firmy polecisz i czy wszystkie będą pasować
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:51   

raczej MTS unikaj reszta jest w miarę np. te http://racingstreet.pl/sp..._1568_1643.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:54   

a amortyzatory ? te by się nadały ? http://racingstreet.pl/sp...00-p-70567.html
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:59   

amory dowolne możesz nawet fabryczne zostawić ważne żeby sprawne były

[ Dodano: Czw Kwi 21, 2016 22:59 ]
nie masz tam 200KM żeby latać jak rajdowiec
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 23:01   

może tak nie znam się za bardzo chciałbym wiedzieć co by było jeszcze potrzebne do obniżenia

[ Dodano: Czw Kwi 21, 2016 23:01 ]
na tych sprężynach auto bardzo osiądzie ? http://racingstreet.pl/sp...00-p-70567.html
 
 
Dominoz 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 680
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 23:01   

A jakie masz felgi?
Może wsadź jakieś większe, to będziesz miał wizualną poprawę, a nie stracisz za bardzo na komforcie.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 23:03   

Z reguły obniżają mniej niż opisane, więc raczej -40 bym szukał
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 23:08   

Felgi 15 a firma jamex np. http://racingstreet.pl/sp...mm-p-63483.html
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 08:13   

Jamexy tez nie mają najlepszej marki ale.... Osobiście założył bym dowolne ważne żeby robiły robotę
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 14:21   

Tzn... ja gadałem z facetem który handluje jamexami..
Bo głownie te sprezyny sa dostepne do R600 :)

I teraz tak.. To są sprezyny uniewersalne - tzn one są robione pod np. 620Sdi jako najpopularniejszy model R600 (przykładowo pisze) i teraz cała ich paleta zamyka sie na sprezynach -35mm do R600.. I jak masz R620SDi to powinno usiaść jak powinno ale jak zakładasz to do 618/20i/Si to ta gleba moze być mniejsza bo silniki są lżejsze.. A przypadku Ti gośc pisał, że moge sie spodziewać prawidłowego obniżenia bo silnik jest ciężki.. Dlatego na jamexy trzeba brać poprawke, ewentualnie flexa :P haha
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
bioly 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 226
Skąd: Wierzawice

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 19:50   

Gwint
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 20:52   

a co będzie najtańszym rozwiązaniem ?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 21:37   

pewnie MTS lub Jamex
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 22:56   

sknerko, myślisz że Mts czy jamex dazą radę i obniżą autko ?
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 23:04   

jak chcece obniżać 200 to tylko gwint, mój siedział nizej niż BRM, a jak dobrze pamietam chyba było -50/60
 
 
 
panczo 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 9



Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 00:09   

Harry, ile płaciłeś za gwint ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink