Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Kilka błędów do wyjaśnienia KV6 2.0
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Kilka błędów do wyjaśnienia KV6 2.0
Autor Wiadomość
Koenig 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 157



Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 21:56   [R75] Kilka błędów do wyjaśnienia KV6 2.0
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

TOAF odczytał mi kilka błędów, niestety wracają, dlatego proszę o pomoc w wyjaśnieniu co może być ich przyczyną i jak się ich pozbyć. Są na forum tematy o tych błędach ale nie wszystkie są wyjaśnione lub dokończone.



P0481 - w zeszłym roku wymieniałem rezystor, bo nie było pierwszego biegu. Zrobiłem teraz test biegów i wszystkie 3 działają. Co może znaczyć ten błąd?

P0300 to wiem, muszę wymienić świece i przewody. Czy P1319 ma też coś z tym wspólnego czy oznacza coś innego?

P1471 i P1473 - odnosi się do jednego VIS-a czy do obydwu? VIS Balance chyba poległ, tym bardziej że nie świeci na nim kontrolka. Na testowanie TOAF-em również nie odpowiada. Natomiast VIS Power podczas testowania pracuje.

Poza tym mam jeszcze: BF błąd pamięci eeprom w module wskaźników, nieprawidłowe lub niepełne kodowanie. Coś skopałem podczas kodowania?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 21:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 09:05   

Koenig napisał/a:
Poza tym mam jeszcze: BF błąd pamięci eeprom w module wskaźników, nieprawidłowe lub niepełne kodowanie. Coś skopałem podczas kodowania?

Nic,- to błąd wynikający z dołożenia na wyświetlaczu opcji licznika cyfrowego. Nie było jej fabrycznie i suma kontrolna się nie zgadza.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Koenig 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 157



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 10:53   

OK, dzięki wielkie. Czyli BF się nie przejmuję.
A coś w sprawie pozostałych błędów podpowiecie?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 10:55   

Musiałby się wypowiedzieć jakiś znawca V6 ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 12:45   

Koenig napisał/a:
P0300 to wiem, muszę wymienić świece i przewody. Czy P1319 ma też coś z tym wspólnego czy oznacza coś innego?


Z tym jestem na świeżo od około dwóch godzin :)
W jednym aucie od długiego czasu były te dwa błędy, wymiana cewek, świec i przewodów nie pomogła. Ostatnio auto raz na jakiś czas lubiło nie odpalić czy na zimnym, czy na ciepłym to samo.

Dziś zdechł kompletnie i błędy znów te same.
Podjechałem, wymieniłem czujnik wałka rozrządu, po zresetowaniu sterownika odpalił od razu. Błędy po usunięciu nie wróciły, wcześniej nie dało się usunąć ich.
 
 
Koenig 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 157



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:14   

No to mnie pocieszyłeś :mrgreen:
Póki co nie ma problemów z odpalaniem ani na zimnym ani na ciepłym. Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:31   

Koenig napisał/a:
P0300 to wiem, muszę wymienić świece i przewody. Czy P1319 ma też coś z tym wspólnego czy oznacza coś innego?
te błędy są powiązane i mówią o błędach faz zapłonu
Koenig napisał/a:
P1471 i P1473 - odnosi się do jednego VIS-a czy do obydwu?
jeden do jednego, drugi do drugiego ( oba zamknięte )

[ Dodano: Pią Kwi 22, 2016 14:31 ]
Koenig napisał/a:
Co może znaczyć ten błąd?
brak sterowania 2 biegu.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Pią Kwi 22, 2016 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Koenig 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 157



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:34   

SeniorA napisał/a:

Koenig napisał/a:
P0300 to wiem, muszę wymienić świece i przewody. Czy P1319 ma też coś z tym wspólnego czy oznacza coś innego?
te błędy są powiązane i mówią o błędach faz rozrządu


OK, dzięki, Mam więc nadzieję że wymiana świec i przewodów pomoże. Zrobię to wkrótce wraz z wymianą rozrządu.

SeniorA napisał/a:
Koenig napisał/a:
P1471 i P1473 - odnosi się do jednego VIS-a czy do obydwu?
jeden do jednego, drugi do drugiego ( oba zamknięte )


Mam VIS-y od kolegi dzieju, jak napisałem wcześniej na Power kontrolka świeci i na testowanie TOAF-em odpowiada, natomiast Balance chyba skapitulował... trochę za szybko jak dla mnie...
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:39   

Koenig napisał/a:
Zrobię to wkrótce wraz z wymianą rozrządu
to nie jest związane z mechaniką rozrządu a z fazami zapłonu , ja to nazwałem ogólnie .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:43   

sTERYD napisał/a:
Koenig napisał/a:
Poza tym mam jeszcze: BF błąd pamięci eeprom w module wskaźników, nieprawidłowe lub niepełne kodowanie. Coś skopałem podczas kodowania?

Nic,- to błąd wynikający z dołożenia na wyświetlaczu opcji licznika cyfrowego. Nie było jej fabrycznie i suma kontrolna się nie zgadza.

Czy ten błąd wyskakuje jak się coś w zegarach modziło? czy nie ma to żadnego znaczenia i po prostu tak ma być? ...bo mam to samo ;)
 
 
Koenig 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 157



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 14:06   

SeniorA napisał/a:
Koenig napisał/a:
Zrobię to wkrótce wraz z wymianą rozrządu
to nie jest związane z mechaniką rozrządu a z fazami zapłonu , ja to nazwałem ogólnie .


Tak, tak, rozumiem to :) chodziło mi o to że zrobię to przy okazji wymiany rozrządu.
Ten drugi bieg wentylatora też mnie zastanawia, bo podczas testowania pracuje... Podobnie jak VIS Power...
 
 
bajowsado 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 24



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 15:49   

U mnie też jest stały błąd wentylatorów a wszystkie biegi działają jak należy. Więc sobie to odpuściłem. Z Visów mam ten sam błąd co Ty, ale niestety Power zdechł całkiem, albo problem z instalacją, bo na podmiankę inny też nie działał, tylko cyka przekaznikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie odpala, kilka błędów
berserker8888 Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Kwi 11, 2017 06:26
prebenny
Brak nowych postów [R75] Kody błędów p0481 i kilka innych Proszę o pomoc.
baxspace Rover serii 75, MG ZT 15 Sro Mar 29, 2017 21:31
jacekrammstein
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Kody błędów OBD
apples Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Lip 18, 2010 18:28
apples
Brak nowych postów [R75]KODY BŁĘDÓW
polion Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Sie 06, 2013 11:42
maniek76
Brak nowych postów [MG ZT 190] lista błędów
MaciejGdz Rover serii 75, MG ZT 9 Nie Kwi 25, 2021 19:57
Ozi546



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink