Forum Klubu ROVERki.pl :: [214Si] Immo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214Si] Immo
Autor Wiadomość
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

  Wysłany: Nie Maj 01, 2016 18:23   [214Si] Immo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Wkładam aku 4/5 razy kłódka na pilocie, otwieram pali od strzała. Zamykam ponownie z pilota, po 20min otwieram, kręcę i nic! Pompa pracuje ułamek sekundy za pierwszym razem, potem cisza i zabawa 10 minut otwórz zamknij żeby zapalił. Bateria w pilocie z miesiąc temu wymieniana. Z wciśniętym gazem też nie pomaga.
Koledzy i koleżanki podajcie jakąś radę bo już ręce opadają.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 01, 2016 18:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 19:49   

mój sym ma podobnie, jak nie odpala to musisz zamknąć auto poczekać aż dioda w zegarach zacznie migać powoli i otworzyć wtedy zapali od strzała
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 20:18   

Miałem tak gdzieś na początku roku nie często ale jednak, a od 3 dni normalnie natrętnie, w połowie tygodnia jadę do dość dużego miasta i nie widzi mi się spychać go z 3 pasmowego ronda gdzie przecina je tramwaj. :cry:

sknerko napisał/a:
jak nie odpala to musisz zamknąć auto poczekać aż dioda w zegarach zacznie migać powoli i otworzyć


Kiedyś (bardzo dawno i mało kiedy) tak robiłem, ale teraz nic to nie daje (albo rzadko), muszę odłączyć klemę, synchronizacja z 4 min poczekać i wtedy zapali.

Komputer wymieniałem wraz z pilotem w 2008 roku (z anglika) i było w miarę, a teraz powtórka po latach. :sad:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 20:32   

Sk133, Masz aktywne czy pasywne immo ?

Opcja druga wywal immo w sensie zrób sobie immo free :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 20:37   

Aktywny, działa cały czas, w stanie uśpienia dioda miga, pika, reaguje na pilot itd.

Chyba że chodzi Ci o jakiś typ immo.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 20:53   

Sk133, Chodzi mi o to żeby diodę wyłączyć jak np za długo drzwi otwarte są trzeba naciskać na pilota czy wystarczy pilota bliżej kierownicy tylko mieć ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 21:12   

Trzeba nacisnąć przycisk inaczej dioda się nie wyłączy.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 21:21   

Sk133, Czyli nie potrzebujesz juz pilota jak raz odpalisz auto.

Wyglada w takim razie jak by immo gubila sygnal, moze byc problem w wiazce do skrzynki immo.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 22:06   

Dokładnie tak jak mówisz, jak się go nie zamknie to pali od razu :D
Ale jednak na wielkim parkingu trzeba zamknąć :( i to jest najgorsze.

Remigiusz napisał/a:
moze byc problem w wiazce do skrzynki immo


To jutro pozostaje mi szukać po kabelkach. A może być jeszcze jakaś inna przyczyna? Dodam że w grudniu była naprawiana wiązka tylniej klapy - więc to odpada.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 22:23   

Ja nie do konca rozumiem jak dziala system immo w K-serii, u was odcina prad do pompki paliwa i rozrusznika ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 22:31   

Jak ECU nie dostanie kodu od IMMO to co byś nie robił to nie będzie sterował wtryskami, ewentualnie odpali na sekundę i zgaśnie. Dlatego przy ściąganiu IMMO wgrywa się wsad do ECU.
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 01, 2016 23:17   

BigBoyPL napisał/a:
odpali na sekundę i zgaśnie.


A potem hulaj rozrusznik, padnij akumulator.
Na starym kompie w ogóle mi benzyny nie widział, dobrze że miałem wtedy LPG. Teraz już nie mam to porównania nie zrobię.
_________________
214si części: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=106152
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 02, 2016 00:06   

BigBoyPL, Jesteś pewny ze tak jest ze wtryskami nie steruje ? :wink: Musze poczytać Rave bo coś mi się wydaje ze to tak do końca chyba nie jest ;)

Mam niestety tylko doświadczenie z Dieslem i tam jak się auto odpali mimo blokady immo to ecu i tak steruje reszta przy pompie :D

Mi sie wydaje ze problem leży jakoś w utracie sygnału od pilota. Nie zalewa tobie nic czasem skrzynki od boxu SCU ?? Otwierałeś stara ? Albo opcja druga z to winna moze jest w ECU ? probowales kompa od ECU podmienic ?

Napisales tylko ze wymieniles ecu SCU :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2016 10:50   

Chyba niewiele to pomoże ale ecu odcina też rozrusznik, przynajmniej u mnie.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2016 12:35   

Ten żółty przekaźnik koło kompa to jest od pompy?, bo go wymieniłem i jakby wszystko wracało do normy otwieram zamykam odpala.

robsson78 napisał/a:
Chyba niewiele to pomoże ale ecu odcina też rozrusznik, przynajmniej u mnie.


U mnie rozrusznik cały czas śmigał, tylko pompy nie było słychać.

Remigiusz napisał/a:
Napisales tylko ze wymieniles ecu SCU :wink:


Nie mam zielonego pojęcia, jak to wszystko się fachowo nazywa. Powiem tak: ta metalowa puszka (komputer?) koło akumulatora była wymieniona i taka czarna co była na niej nalepka z literą L i inny pilot dostałem. :mrgreen:
Na oryginalnym pilocie pisze 3txa key a na nowym 17tn key.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 02, 2016 13:57   

Sk133, Ahh czyli cały komplet ECU plus SCU :wink: To raczej winna jest albo w przewodach albo faktycznie przekaźnik się psuje :wink: Skoro pompka sie nie zalacza to bam w tym przewodzie szukaj powodu i szukal dalej czemu sie tak dzieje gdzie blokuje prad ze nie dochodzi do pompki.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2016 15:46   

Przekaźnik wymieniony, zrobiłem już 40km trasa/miasto kilka postojów z 10 zamknięć pilotem i wszystko działa. Koszt 19zł.

Mam nadzieję że dobrze trafiłem i to było przyczyną całego zamieszania, teraz po przekręceniu na II ładnie buczy ze 3s. :D

PS. Dzisiaj przy "grzebaniu" pod maską coś od spodu wypadło i teraz pytanie, co to jest ?
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pon Maj 02, 2016 16:33   

Mocowanie chłodnicy.
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pon Maj 02, 2016 18:01   

Remigiusz napisał/a:
BigBoyPL, Jesteś pewny ze tak jest ze wtryskami nie steruje ?

Wiem że ECU w K serii jest na stałe parowane z immo, dlatego nie można wymienić ani samego ECU ani IMMO bez programowania tej pary. ECU dostaje 6 cyfrowy kod, a na dodatek transmisja między immo jest potrzebna cały czas a nie tylko przy odpalaniu.
 
 
Sk133 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 106

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 03, 2016 10:42   

BigBoyPL, w ZR też jest ECU Lucasa, czy coś nowego?


Wczoraj chciałem się połączyć z komputerem w celu wykrycia błędów, ale lipa nie ma mojego modelu, jest tylko 8v, albo R25 i chociaż w zakładce R25 jest opcja 1.4 16v 103KM nie łączy i stąd moje pytanie czy spróbować łączenia z wersją 8v 75KM ? Gdzieś czytałem na forum że przy swapie z 8v na 16v kompa zmieniać nie trzeba, to chyba to samo powinno być ?
_________________
214si części: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=106152
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [214Si '97] Jak odłączyć immo?
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Lut 29, 2008 09:16
giewu
Brak nowych postów [214Si '97] Problem z alarmem i immo
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 28 Wto Mar 04, 2008 10:06
michone
Brak nowych postów [214si] I znowu temat immo. - Rozwiązany
extermi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Kwi 13, 2015 21:14
extermi
Brak nowych postów [214Si] Nie można odpalić, problem z immo
stapry Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Lis 05, 2012 21:03
stapry
Brak nowych postów [R200] Rover 214SI brak kodu immo
noyss Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Lis 26, 2015 10:40
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink