Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Różnice w zawieszeniu 45 i 416
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Różnice w zawieszeniu 45 i 416
Autor Wiadomość
r33try 



Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 8

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 21, 2016 22:17   [R45] Różnice w zawieszeniu 45 i 416
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam, posiadam Rovera 45 z 2000 roku w wersji sedan. Od pewnego czasu z tylnego zawieszenia słychać stuki i piski. Dzisiaj po zdjęciu kół i oględzinach okazało się, że muszę wymienić prawie wszystkie tuleje w tylnym zawieszeniu również z amortyzatorami. Jak wiadomo, z dostaniem takich tulei do Rovera bywa problem. Postanowilem, że założe na cały tył tuleje poliuretanowe i znalazłem takowe do kupienia w pewnej firmie z Olkusza, tylko teraz pytanie czy tylne zawieszenie w Roverze 45 jest takie samo jak w np 416? Ponieważ w tej firmie na stronie www nie mają tulei do 45 a do 416 jest dostępny cały komplet, a ja nie jestem jeszcze aż tak bardzo obeznany w temacie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 21, 2016 22:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Maj 22, 2016 08:50   

To są te same auta :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
r33try 



Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 8

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 22, 2016 18:39   

Ok dzięki, tak przypuszczałem ale jeszcze nie bylem do końca pewny wiec wolałem zapytać niż na ślepo kupować tuleje. Swoją drogą, montował już ktoś takie tuleje? Jak się one sprawują i jak przebiega montaż?

Mam jeszcze jedno pytanko, gdyż nie chcę już zakładac nowego tematu, mianowicie czy pompa paliwa w tym samochodziku pracuje tak glosno ze słychac ją na wolnych obrotach i podczas spokojnej jazdy przy zciszonym radiu, czy poprostu pompa konczy się juz?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Maj 22, 2016 18:54   

Jak by się mocno wsłuchać to da się usłyszeć, ale stojąc normalnie przy aucie, nie powinieneś na nią zwrócić uwagi. tak przynajmniej było i jest w każdym z moich eR :d
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Maj 22, 2016 20:23   

A ja proponuje jednak pomierzyc tuleje ( srednica i dlugosc ) kazda i dopiero wtedy zamawiac

Kiedys zamawialem set z bikopuru i jedna tuleja byla za krotka - chyba byla to srodkowa w dolnym wahaczu, a jak,podalem chlopu,rozmiar to si eokazalo ze takie tez ma - teoretycznie do hondy

[ Dodano: Nie Maj 22, 2016 21:19 ]
A co do jakosci - na polibuszach z bikopuru zrobilem ponad 100 tys km i zadna do samego konca nie zlapala zadnego luzu - a jezdzilem i jezdze szybko agresywnie i nie zwalniam na wertepach


A czucie w prowadzeniu poprawilo sie gremialnie - fantastycznie mi sie ten kapec zaczal prowadzic , szczerze polecam


I zeby rozwiac watpliowosci. - montowalem "sporty" twarde, 90SHr

[ Dodano: Nie Maj 22, 2016 21:23 ]
Tylko cukierki duze w ofercie bikopuru sa wykonane z miekszego materialu - 80SHr

Montaz czasochlonny i przydaje sie prasa, zwlaszcza do wspomnianych cukierkow
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
r33try 



Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 8

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 26, 2016 20:53   

A co z komfortem jazdy w przypadku poliuretanów? Pogarsza sie bardzo?
Czyli niebawem pewnie bedzie czekać mnie wymiana pompy bo zdecydowanie głosno pracuje. Dodatkowo gdy w zbiorniku mam malo paliwa (niewiele ponad czerwone kreski) to auto po odpaleniu strasznie przerywa i trzyma obroty w granicach 500, czesto tez gaśnie. Po zatankowaniu i przejechaniu okolo 30 km problem ustaje. Czym może być to spowodowane?
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Maj 28, 2016 21:16   

Jezeli,wymienisz tylko tuleje i nie,wsadzisz przy okazji betonowego amora i sprezyny to wogole nie odczujesz pogorszenia komfortu
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Stukanie w zawieszeniu
tomaszo81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Lip 27, 2008 22:50
adrian23
Brak nowych postów [MG ZS ZT] Różnice w silnikach 2.5 V6
tomii620si Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Sie 13, 2019 20:59
Mariuszczs
Brak nowych postów [R420] Stuki w zawieszeniu
Rafal420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Wrz 28, 2014 20:19
-_Zielarz_-
Brak nowych postów [R416 96r]Stuki w zawieszeniu
ralfi83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Mar 10, 2010 17:53
szoso
Brak nowych postów [R400] Stuki w zawieszeniu
greg-si Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Cze 21, 2010 08:49
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink