Wysłany: Wto Maj 17, 2016 10:17 Gdzie moża pościgać się na legalu
Orientujecie się może gdzie na legalu można by było pościgać się samochodami? Myślałem o torze na Żeraniu - ktoś tam był może? Ewentualnie Poznań, Kielce lub Ułęż. Gdzie mają najlepiesze warunki pod względem cena do jakości?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2016 10:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tor poznań raczej średnio , bo jak nie załapiesz się na jakis track day, to wynajęcie toru (mowa o samym torze, bez infrastruktury) to 3tys zł netto za godzinę.
za 1,5 tygodnia zlot, bedzie tor gostyń, co prawda kartingowy, ale zawsze
tor poznań raczej średnio , bo jak nie załapiesz się na jakis track day, to wynajęcie toru (mowa o samym torze, bez infrastruktury) to 3tys zł netto za godzinę.
Kielce podobnie.
Ten prezent jest organizowany przez SJS, a oni tam są na innych zasadach - z tego co kojarzę to mają stałą umowę, organizują masę takich rzeczy, więc raczej mają swoje wynegocjowane stawki, poza tym 10 okrążeń/12km to nie 45 minut, tylko bliżej 10-15 zajęcia toru - reszta to przygotowanie, jakieś podstawowe szkolenie itp.
Z ciekawych obiektów za rozsądne pieniądze daje się wynająć Radom (kartingowy, ale dla amatorów w sam raz) i można się załapać na track days np w Ułężu.
Fajnie wygląda też Tor Jastrząb koło Radomia, ale jeszcze nie miałem okazji pojeździć.
Większe kluby (np. MX-5) potrafią to organizować tylko dla członków, w przypadku Roverków ostatnio nie było wystarczająco dużo zainteresowanych, żeby organizować coś więcej niż jedną imprezę w roku, ale kiedyś kolega Docent organizował Ułęż 'dla znajomych' i zapraszał również Roverki - kilka osób był i było bardzo fajnie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Jest i perla kartingowa na torze Poznań, ale tam chyba track day'a nie organizują
Gostyń 100 za godzinę, ale miasto niechętnie wynajmuje bo mieszkańcy sie burza wiec okazjonalnie skoro juz wcisnęli tor do obowiązków.
No i ośrodek szkoleniowy w bednarach. 19 tys za caly obiekt na dzień
Ewentualnie stary pas startowy w kąkolewie koło Stęszewa gdzie głównie driftują.
Nie znam zasad ale to jakiś teren prywatny i jak się uda wjechać to smigają
Powiem tak..
Jeździłem na ścigaczu wiec zacząlem sie orientowac odnośnie torów ..
Albo są gówno tory albo nie ma wjazdu - typu TrackDay przy czym musisz spelnic odpowiednie wymagania.
Oczywiscie ceny rujnują.. Ogólnie w polsce nie ma torów aby sie wyszaleć takze poszkaj sobie kartingowego najbliżej siebie (przy czym nie wszystkie wpuszczaja samochody) i sie wyżyj..
ewentualnie w moich okolicach kumpel czesto organzuje KJS na byłym lotnisku.. Oczywiscie impreza zamknieta ale działa to na zasadzie, że jak przyjedziesz to Cie nikt nie wywali tylko jak czlowiek..
Przejazd na czas to przejazd a nie jakies kreski.. Robisz grilla to posprzataj po sobie itd.. Tak aby było jak przed naszym przejazdem bo lotinsko jest prywatne a my mamy od niego zgode w pod warunkami..
Moze w Twoich okolicach tez cos takiego jest ? Zorientuj sie
1. ze za darmo.. 2 nikt Ci nie liczy okrążen 3. masz porównaniu z innymi ludźmi jesli chodzi o czasy, technike .. zawsze Ci bardziej wyszkoleni cos Ci podpowiedza co robisz źle i co masz poprawić.. Co nas czesto przyjezdzaja grupy rajdowe od Seicento sporting przez e36 rally do EVO N grupowych ale spytasz sie czy cso to albo Ci powie co źle albo wsiądźcie z Toba i Ci spróbuje pokazac Twoje bledy
tomii620si, u mnie jest dużo kjs-ów, jest jeden dla zwykłych ludków z wpisowym za 150zł ale to jednak nie tor poza tym wbrew pozorom nawet karting bez swojego auta duzo daje, ja nie ogarnałem dobrze 9km potwora będąc na małym torze kiedyś
Nie no ale dajmy jak jedziesz swoim autem po torze kartingowym które tez jakies super małe nie śa.. nie przesadzajmy.. nazwijmy ze sa dla aut krotsze ale bardziej techniczne haha
A KJS - no zależnie kto to organizuje.. co prawda tor to tor ale jak jest dobrze rozplanowany KJS i odpowiednio oznaczony to powiedzmy ze po 2-3 przejazdach naprawde jestes w stanie ogarnac ze tu musisz zrobic dłuzsze lub mocniejsze dohanmowanie.. tu mozesz sie wspomoc recznym ale nie aby pójśc bokiem tylko zeby przyblokowac mocniej tył.. Tu mozesz poprawić kąt wejścia.. tylko to musi byc dobrze rozplanowany tor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum