Wysłany: Pią Lip 29, 2016 06:59 [R75] brak reakcji rozrusznika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam. Po przekreceniu kluczyka brak reakcji rozrusznika sprawdzalem dwoma kluczykami ladowalem akumulator rozkrecilem plastiki wokol kolumny kierowniczej i zauwazylem wiszacy kabel. Postaram sie go przeslac w zalaczniku. Czy ktos mi moze powiedziec czy taki stan rzeczy jest ok?
Ostatnio zmieniony przez tmk752 Pią Lip 29, 2016 07:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 29, 2016 06:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
AdaskoC, od strony plastiku na stacyjce sa dwa kable a miejsca sa 3. Planuje sie tam sprobowac podlaczyc ale dzialam totalnie na slepo. Wnioskuje z dlugosci kabla ze to powinno byc to miejsce. W zalaczniku zdjecie
Ostatnio zmieniony przez longer86 Pią Lip 29, 2016 08:43, w całości zmieniany 1 raz
nie jest to oryginalny kabel i z samego zdjęcia to nikt Ci nie odpowie dokąd on prowadzi.
Nie jest długi rozbierz osłonę nad pedałami i zobacz czy w promieniu długości tego przewodu nie ma gdzieś drugiego końca lub czegoś gdzie mógł być przyłączony.
Może masz jakieś dodatkowe wynalazki pomontowane
[ Dodano: Pią Lip 29, 2016 09:41 ]
tmk752 napisał/a:
AdaskoC, od strony plastiku na stacyjce sa dwa kable a miejsca sa 3. Planuje sie tam sprobowac podlaczyc ale dzialam totalnie na slepo. Wnioskuje z dlugosci kabla ze to powinno byc to miejsce. W zalaczniku zdjecie
faktycznie działasz na ślepo, nie podpinaj tam. Tam mają być 2 kable i nic więcej.
Nie widzisz że ten który trzymasz jest dolutowany do innego i zaizolowany taśmą?
tmk752, Twój wiszący przewód wygląda tak, jakby ktoś tam wcześniej miał podłączony jakiś wynalazek, który miał dostawać zasilania po zapłonie. Myślę, że nie ma to nic wspólnego z Twoim problemem braku rozruchu.
Już szybciej bym się spodziewał, że spadł przewód z rozrusznika.
Najbardziej natomiast obstawiam, że po prostu aku się już poddało definitywnie i ładowanie nic nie da. Trzeba po prostu wymienić.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
tmk752, Twój wiszący przewód wygląda tak, jakby ktoś tam wcześniej miał podłączony jakiś wynalazek, który miał dostawać zasilania po zapłonie. Myślę, że nie ma to nic wspólnego z Twoim problemem braku rozruchu.
W tym wypadku urządzenie które mogło tam być miało zasilanie na stałe i żarło akumulator, gdyż po zapłonie musiało by zostac podłączone do któregoś z bocznych pinów kostki, środkowe przewody to zasilanie
Ok, no poddalem sie odholowalem samochod do mechanika. Ten wyciagnal rozrusznik, spial go na krotko i tylko cykniecie bylo, wiec oddal go do Regenracji. Mam nadzieje ze mnie nie oszuka
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum