Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] 1.4 8v (98r) Wąż chłodniczy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 200] 1.4 8v (98r) Wąż chłodniczy
Autor Wiadomość
Sebas84 



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 19
Skąd: Kraków



  Wysłany: Pią Mar 25, 2011 19:55   [R 200] 1.4 8v (98r) Wąż chłodniczy
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998

Witam

Pękł mi wąż od chłodnicy, ten największy co idzie u góry równolegle do chłodnicy. Kleiłem już 3 razy i za każdym razem puszcza. Jak silnik osiąga normalną temperaturę to pod wpływem temperatury przecieka. Kleiłem, taśmą wodoodporną, poxilitną, poxipolem, taśmą sylikonową.
Ma ktoś pomysł co z tym zrobic? Czym skleic? Mogę kupic, najlepiej uźywany tylko nigdzie nie mogę znaleśc. Chyba że ma ktoś sprzedac? :cool:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 25, 2011 19:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slawo 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 71



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 22:23   

Witam,

tak doraźnie to może pokryj klejem a następnie nałóż kawełek (5cm-10cm) dętki rowerowej, taka od roweru górskiego 26"x1,75-2,5 powinna wejść na ciasno.
Do czasu znalezienia nowego węża powinno wystarczyć.

pozdrawiam,
Sławek
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 16:14   

http://moto.allegro.pl/ro...1518130290.html :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Sebas84 



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 19
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 18:40   

Dzięki, chętnie bym go kupił, tylko czy podejdzie do 1.4 8v???
 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 19:12   

Z tego co widzę na pewno nie będzie pasował do 16V, a chłodnice są chyba takiesame w 8V i 16V
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
olof1 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: kamionka



Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 09:26   klejenie węża?

Nie klej i nie kupuj używanych. Miałem ten sam problem ale zamówiłem nowy w TOMATEAM. Nr PCH115731. Cena 123 zeta. Kurier był po 20 godzinach. J est to część oryginalna.
 
 
przemo80 



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 34
Skąd: Bialystok/Dordrecht



Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 18:18   

Ja tez mysle ze nowa jest lepsza,bo nie bedziesz mial problemu z utrata cisnienia,przy tym z gotujaca sie woda w silniku.pozd.
_________________
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not.
 
 
 
tomo63 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 240
Skąd: Lipie/Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 21:23   

Popieram poprzedników. Jak masz możliwość kupuj nówkę, bo stary zaraz będzie pękał. Coś o tym wiem niestety.
_________________
... muszę czuć ten piach ;)
 
 
 
Duchu12 



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 19:42   

Witam, temat stary ale może ktoś coś podpowie.

od ponad roku użeram się z problemem pękających przewodów wodnych układu chłodzenia.
Ciągłe dolewanie, łatanie, łączenie doprowadza do szału.
Moje pytanie brzmi, gdzie można kupić "w Polsce" ww nowe (nie używane) przewody do rower 200 1,4 8v. Dzwoniłem do Tomateam kilka razy ale wiecznie nikt nie odbiera. (nie wiem może urlop)

Ostatnio wymieniłem chłodnicę, termostat, korek, zbiornik.

Są może jakieś zamienniki z innych aut? Pomocy!
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 08:34   

wymień uszczelkę głowicy i węże na używki nowych nie dostaniesz. tam jest takie ciśnienie że węże powinny być jak tyłek modelki powiedziałbym "jedrne" ;P a jak tobie pękają to pewnie są twarde jak kamienie czyli masz uszkodzoną uszczelkę głowicy lub pękniętą głowicę. zrób test na CO2 w układzie chłodzenia (testery na allegro za ok20 pln)
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Duchu12 



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 09:13   

Dwa lata temu robiona była uszczelka. I od tamtego czasu przewody pękają.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 09:23   

Została źle zrobiona lub głowica jest pęknięta a nie została wtedy sprawdzona lub nie wyszło na sprawdzeniu bo pękła przy dokręcaniu.

[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 09:23 ]
Rok jeździłem polonezem z tak spartolona uszczelką, dałem robić jeszcze raz i jak ręką odjął. węże miałem twarde jak rury stalowe
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Duchu12 



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 09:43   

U mnie przewody są miekkie.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 09:51   

To czemu pękają? sprawdź je jak pojeździsz trochę i będzie gorący na odpalonym silniku a nie po zgaszeniu.

[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 09:51 ]
a i pewnie masz jeszcze zaworek w kolektorze ssacym, mi właśnie w Freelanderze najprawdopodobniej się zaciął i ciśnieniem wywalił uszczelkę głowicy, tak że płyn poszedł w olej.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Duchu12 



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 10:05   

Tak właściwie to poprzedni właściciel coś grzebał przy dolocie. Jeden przewód uszczelniany był silikonem. Wieczorem wyślę zdjęcie. A przewody cały czas są miękkie. Na gorocym i na zimnym silniku. I pytanie jak można sprawdzić ten zaworem, gdzie go znaleźć?
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 10:28   

zaworek jest w kolektorze ssącym, jest na wejściu wężyka od zbiorniczka wyrównawczego taka kulka i ja trzeba koniecznie wywalić, oczywiście kolektor trzeba zdjąć do tego.
jest jeszcze jedna możliwość (na innym forum to było opisane) ktoś założył złą uszczelkę kolektora ssącego. bo są dwa rodzaje jest taka gumowa, takie oringi połączone gumkami i taka w całości z tworzywa chyba jakiegoś i ta druga nie może być w starszych silnikach.

[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 10:28 ]
chociaż ty masz 8V to nie jestem pewien czy uszczelka kolektora jest taka jak w 16V
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Sro Wrz 07, 2016 19:48   

W 8V jest chyba ta całościowa a w 16V gumowe oringi, przynajmniej ja tak mam w R45 2001r. 16V
 
 
Duchu12 



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 18:44   

Dziś walneła uszczelka pod głowicą. Koszt naprawy zapewne zbyt wysoki by opłacało się robić.
 
 
seraph 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 404

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 19:58   

Dzisiaj to ona po prostu dokonała żywota, a walnięta to pewnie była od dawna i Ci spaliny pompowały węże.
Opłacalność zawsze zależy od stanu reszty Roverka. Zawsze można też wymienić silnik, ale nie ma pewności w jakim ten nowy będzie stanie.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 20:03   

jak głowica cała to wymiana powinna zamknąc sie w 600pln 300 robota i 300 za uszczelki chyba że jeszcze śruby to 150 więcej, w moim Freelanderze(16V) wymiana wyszła 1000pln z planowaniem śrubami Kamax i wszystkimi uszczelkami silnika.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Płyn chłodniczy
norbi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Gru 20, 2011 20:59
Kozik
Brak nowych postów [214 Si] Płyn chłodniczy
vegan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Mar 03, 2013 14:41
vegan
Brak nowych postów [214] Płyn chłodniczy w oleju
vegan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Sro Sty 23, 2013 15:09
vegan
Brak nowych postów [214 Si 1999] płyn chłodniczy
leszczyna Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Sie 27, 2008 21:50
thef
Brak nowych postów [R25]Znikający płyn chłodniczy
Czy to uszczelka pod głowicą?
firefighter Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Sie 18, 2008 17:14
Ukasz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink