Zdaje sobie z tego sprawe
chodzi mi o ustawienie krzywek czy sa dobrze czy cos pomieszane,
dol jest ustawiony dobrze dwie kropki na zebatce do kreski na pompie czy tam obudowie
Właśnie też nie mogę zrozumieć gdzie problem, znaki są, ustawia się silnik aby były zgodne a potem rozbiera wszystko.
Ściąga pasek, zakłada nowy z uwzględnieniem znaków bo mogą się w trakcie przestawić i wsio.
Myślałem że kolega może koła rozrządu ściągał aby uszczelniacze wymieniać, ale i tak są kliny z tego co pamiętam które uniemożliwią błędne założenie kółek.
Tak więc w żadnym etapie prac nie powinno być z tym problemu.
Sposób producenta jest tym bardziej bezpieczny, iż tłoki są w równej linii, czyli niema niebezpieczeństwa że wałek rozr żadu się przekręci, zawór naciśnie i pocałuje tłoczek.
Można wałkami kręcić i nic się nie stanie.
Oj przepraszam. Mój błąd, na telefonie dobrze nie widać i zdjęcie zrobiłeś z perspektywy, że wyglądało na przestawione o 2 ząbki. Rozrząd masz ustawiony dobrze. Poniżej jeszcze schemacik.
bo samochod pali tylko na wolnych , sprezanie 8 na kazdym i teraz pytanie , zamienione kolka ? dlatego chcialem ustawienie wałkow krzywek - raczej maloprawdopodobne bo znaczylem ,
czyli wychodzi na to ze gosc spaprał glowice ?
Co Ci robił z głowicą? Opisz dokładniej problem. Mechanicy to największy problem tych silników w PL. Opisz dokładnie co było robione.
[ Dodano: Pon Wrz 26, 2016 19:25 ]
Myślę że te schematy rozwiążą twoje wątpliwości. Koła rozrządu do wałków przykręcasz 65Nm, koło pasowe do wału 205Nm.
jak dla mnie to zle załozone koła na kliny. przy załozeniu obu odwrotnie tak bedzie słaba kompresja.
trzeba zdjąc pasek odklecic koła i sprawdzic
ssąc w wyciecie IN
wydechowy w wyciecie EX
Oba koła sa takie same
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum