Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam was moi drodzy. Kupiłem jakiś czas temu roverka i zrobiłem z nim, no mozna powiedzieć duzy remont, zostawiłem ok. 5k na same naprawy (bez oplacenia mechanika)
nie mniej, nie jest nadal idealnie, ale to juz drobnica. Nie mam go przy sobie bo załatwiam wszelkie naprawy zdalnie.
I pojawia się problem z radniem, chce dostać kod (nowe aku) i czytając forum dowiedziałem się, ze jak niemiec nie zostawił nigdzie napisanego kodu, to należy wyciagnac radio i zobaczyc co tam z tyłu jest napisane > wpisac na stronke itp. tu się rodzi pytanie: jak wyciagnac ten panel, bedzie to robić mój brat który o autach wie tyle ze jadą, on go teraz uzywa i testuje abym ja mogł go odebrać. chce aby te radyjko działało bo jak go wezme to od razu na trase.
+ pokazuje sie kontrolka od poduszek - to coś typowego dla nich? czy powinienem liczyć się ze był dzwon?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 25, 2016 09:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
częstą przypadłością są nie stykające kostki pod fotelami, najlepiej było by kupić kabel za 50zł i podpiąć się darmowym TOAF'em, wtedy bez zbędnego szukania można się ogarnąć dlaczego poduszka świeci.
jakie masz radio? jeśli najtańszego kaseciaka to kupiłbym za 30 zł takie bez kodu lub nawet uzywkę z kodem niż babranie się w wyciaganie kodu z obecnego. chyba że gdzies jest kartka w papierach i na niej zapisany kod
+ pokazuje sie kontrolka od poduszek - to coś typowego dla nich? czy powinienem liczyć się ze był dzwon?
Napisałbym Ci, ale.... szklana kula mi się wczoraj stłukła
Nie pozostaje nic innego, jak podłączyć się pod diagnostykę - np. TOAF.
Co do kodu. Jeśli faktycznie nie ma go w dokumentach, nie ma go też na radiu, to nie wiem czy przez stronkę go otrzymasz. Mnie się nie udało. Musiałem zdjąć kod/odczytać go poprzez rozebranie jednostki i odczytanie kości eprom.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
to jest układ scalony, pamięć nieulotna, programowalna. W niej siedzą ustawienia jakieś dla działania radia oraz kod do jego uruchomienia. Należy rozebrać radio (panel) dostać się do owej kości (eepromu), podłączyć go do programatora lub wylutować i położyć na programator. Odczytać, znaleźć kod, złożyć wszystko w odwrotnej kolejności. Podłączyć do auta i podać ten kod
emeswuu napisał/a:
chce aby był taki jak fabryka dala.
To całkiem zdrowe podejście, podoba mnie się
Tam nie jest łatwo założyć coś innego (jeśli masz duży wyświetlać z navi w bagażniku. A całość tagowana "harman kardon"). Trzeba przerobić trochę instalacji - ale się da. Zmiana audio na coś nowszego - pochodzącego z młodszego MG - wyprodukowanego u Chińczyków nie jest jakimś kary godnym czynem Twoje auto zyskuje na funkcjonalności, a całkiem miło komponuje się z deską.
brzmi troche kosmicznie... czy gdzieś w Poznaniu jest czarodziej który to robi?
A ten panel z aliexpres wyglada fajnie, ale nie wiem czy pasuje do samego auta.. auto ma dosć klasyczne i tonowane linie, nie mniej jakbym miał wolną gotówkę to chętnie bym zamontował takie cudo.
[ Dodano: Sro Paź 26, 2016 11:22 ]
Jesteście w stanie polecić mi coś taniego i dobrego? Wiem, że jedno wyklucza drugie ale wydałem już duzo kasy na to aby auto idelanie jechało, na wygląd teraz jeszcze nie jestem w stanie wydać duzo. Jakiś zamiennik najlepiej z usb/aux + cd
wiem ze to zabawne ale nie chce dać wiecej niż 200zł...
bez linczu
+ nie może się świecić na wszystkie kolory świata musi być w miare dopasowany do auta.
brzmi troche kosmicznie... czy gdzieś w Poznaniu jest czarodziej który to robi?
Nie mam pojęcia W Warszawie tego pełno, nawet ja sam bym zrobił, więc myślę, że ogarnięty elektronik da sobie radę. Największy problem to rozłożyć panel.
emeswuu napisał/a:
ale nie wiem czy pasuje do samego auta.. auto ma dosć klasyczne i tonowane linie
E tam Do tej plastikowe imitacji drewna - jak znalazł
Pasuje. U mnie pasuje i nawet jak ktoś nie wie, to myśli, że to rozwiązanie fabryczne.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie no kolego
Masz zwykłego paździocha, który popierduje w głośniki Na pewno lepszy od philipsa, ale to nie jest harman. Spokojnie możesz to wywalić i wstawić cokolwiek, bo wiązka przygotowana jest Generalnie to radio trzeba rozebrać, wyjąć magnetofon kasetowy, zdjąć kość lub odczytać na stole. Jak nie masz gdzie tego zrobić, to podeślij mi radio, zapłacisz za przesyłkę, a sam kod zdejmę Ci w ramach akcji "Walka z nudą" Będziesz miał bez kodu, albo jak chcesz założę Ci z kodem...
nawet nie wiem jak sie zabrać za demontaż... dopiero w weekend bede miał to przed soba, domyslam się ze trzeba te "drewnianą" listewkę nad panelem zdjąć, potem kombinować dalej i pewnie mają udział w tym te wąskie paseczki na dolnej czesci radia
[ Dodano: Sro Paź 26, 2016 21:16 ]
Panowie, a wiedzie może co moze byc z szybą kierowcy? Mianowicie jej otwiernie i zamykanie można porównać z humorem kobiety... czasami trzeba przeklikać zanim zachce mu się działać a czasami pójdzie od razu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum