Wysłany: Sro Lis 02, 2016 19:10 [MG ZS 180] Gdzie kupię filtr powietrza
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam,
od niedawna jestem posiadaczem MG ZS 180 i już zderzyłem się z pierwszymi trudnościami związanymi z posiadaniem nietypowego auta
Mieszkam w Sochaczewie (50km na zachód od Wa-wy) i obszedłem już 3 sklepy motoryzacyjne oraz dwie hurtownie (Intercars i AutoPartners) i NIGDZIE nie było możliwości kupna ani nawet zamówienia filtra powietrza do tego auta
Jakieś podpowiedzi gdzie można go dostać?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 02, 2016 19:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Tak, właśnie po przewertowaniu internetu doszedłem, że w MG ZS 180 jest taki sam filtr jak w Roverze 45 2.0 V6. Cena w Intercarsie 107PLN
To, że w silniku 2.5 jest taki sam dolot jak w 2.0 oraz cena zwykłego filtra rozwiązała mój dylemat "oryginalny filtr czy stożek"
Właśnie już zamówiłem sotżek AEM
Jacek176 no to stopa przestrzelona nie dość że 2.5 nie trzyma mocy fabrycznej to jeszcze stożkiem chcesz mu odebrać z 15 KM?
[ Dodano: Czw Lis 03, 2016 08:11 ]
Najlepszym rozwiązaniem jest wkładka sportowa w miejscu standardowego filtra najczęściej firmy K&N idzie kupić
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A ile takich przypadków było w których po założeniu stożka moc spadła? Macie jakieś linki?
Czytałem o jednym przypadku, w którym kolega z forum robił testy na hamowni ale nie mogę znaleźć tego wątku.
Przetestuję auto G-techem przed zmianami i po zmianach i jak będzie gorzej to trzeba będzie kombinować z porządną izolacją cieplną i dolotem zimnego powietrza.
Jacek176 to nie jest takie proste jak się wszystkim wydaje, zmieniasz charakterystykę układu dolotowego, dlatego jest spadek mocy. Nie zawsze powiększanie średnicy daje dobre efekty, a co z rezonansem? W autach są puszki rezonansowe dopasowane do układu, zmodyfikujesz ją?
Robienie przelotu z wydechu w wolnossącym to także strata koni.
oprócz markzo jeszcze chyba 2 lub 3 osoby to zmierzyły na hamowni (raz na zlocie), ja sprawdziłem to na sobie ale w K-serii 1.8 w Freelanderze, rozbiłem puszkę rezonansową i moja żona się zaczęła dziwić czemu auto zamuliło (a ona jeździ spokojnie) po wymianie na nową moc wróciła. Tu nie o temperaturę powietrza w dolocie idzie a o jego geometrię czyli długość, rezonans itd. i tak samo w Freelu potwierdziłem u siebie to co pisze o wydechu w wolnossącym ADI-mistrzu, wywalenie kata = utrata mocy.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pokombinujemy i zobaczymy co z tego wyniknie. No tuning no fun
Kilka lat temu udało mi się zbudować najszybszą wolnossącą Mazdę 1.8 w Polsce (objeżdżającą większość Mazd 2.5 V6) to może w MG też jakoś uda mi się nie zabrać mu koni
Jak już ktoś odgrzebał kotleta to podpowiem jakby ktoś miał problem ze znalezieniem tego filtra. Na allegro bez problemu można dostać, kupuję regularnie. Trzeba szukać "Knecht LX 1085"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum