Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam,
Po wymianie oleju na Mobil 10W40W zaczął się sączyć olej w miejscach na zdjęciach, spotkaliście się z tym przypadkiem ? Uszczelka pod głowicą ? (temperatura stała wskazówka stoi jak wryta poniżej połowy, płynu nie ubywa, moc jest, korek oleju i bagnet czysty, stary olej spuszczony również bez oznak płynu, zbiorniczek wyrównawczy czysty bez oznak oleju) Łączenie głowicy ? gdzie szukać aby nie rozbierać całej jednostki. Dodam, że z rozrządu nie cieknie (sprawdzałem jest czysto) podczas jazdy nie cieknie, wydaje mi się, że pojawia się jak auto postoi pół dnia. Przebieg 161k.
Dziękuje,
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 07, 2016 20:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tam zawsze cieknie, wyciek jest z rozpołowienia głowicy.
Nic z tym nie zrobisz, to wada projektowa, łapa alternatora tworzy dźwignię która odkształca dolną część głowicy i ją rozszczelnia.
Człowieku, masz super silnik, u mnie po wymianie wszystkich uszczelek, również tej pod pokrywą zaworów założonej dodatkowo na warstwę silikonu i tak ciągle jest wilgotno od oleju. Przed wymianą wyciek był z uszczelniacza wałka rozrządu po lewej stronie, a po wymianie wycieka po prawej Zastanawiam sie czy mechaniory dobrze to zrobiły. Ale u ciebie przynajmniej widać, że ten silnik jest srebrny, bo u mnie wszystko już się czarne zrobiło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum