Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Dziś przyszedł długo oczekiwany interfejs do diagnostyki.
Pobawilem się troszkę itd. Postanowiłem zmienić mapy wtrysku. Zrobiłem kopię zapasową i zacząłem wgrywanie. Pytanie brzmi czy to normalne że wgrywanie trwało ok minuty? Po wszystkim pojawił się napis DONE.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 05, 2016 18:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Użyłem toafu. Tak odpala jest żwawy szybciej reaguje na pedal gazu.
Czytałem na tym forum że niektórzy wgrywali i trwało to nawet 15 minut. A pytanie brzmi czy mogły się tak sie szybko wgrać mapy ?
Czytałem na tym forum że niektórzy wgrywali i trwało to nawet 15 minut.
Pokaż gdzie tak pisali.
Galetto wgrywa całą mape pare minut, moze kolo 15 własnie.. nie wiem, nie pamietam.
TOAF ładuje jedynie 48 kb z 512 kb, ale jest to najwazniesza czesc jesli chodzi o mape, wiec :
512kb - 15 minut
48 kb -x minut
x= (48kb*15 minut) / (512kb)
x ~ 1,4 minuty..
Galetto robi to moze krocej, wiec proporcjonalnie TOAF tez to robi krocej.
Minuta to dobry czas, przyspieszyc sie chyba nie da, mozna co najwyzej spowolnic.
Punx napisał/a:
Pewnie masz rzadszy prąd
Cytat:
Raczej kwestia temperatury...
A mi sie wydawało ze to wszystko zależy od położenia geograficznego... jak ja jeszcze mało wiem...
W sumie Marcin się nie myli bo zarówno temperatura otoczenia jak i rzadzizna prądowa są zależne od geograficznego położenia względem Heliosa ... coś o tym wiem znam jego synalka
Tak odpala jest żwawy szybciej reaguje na pedal gazu.
Teraz pomyśl, co się musi dziać jak wgrasz te zmodyfikowane przez nas
Cytat:
A pytanie brzmi czy mogły się tak sie szybko wgrać mapy ?
Najprawdopodobniej wgrała Ci się tylko jedna kartka z całego atlasu
longer86 napisał/a:
To gdzie ja mieszkam, skoro mapki wrzuca mi w 28 sekund. Galeciak
W Czelabińsku Toaf instaluje się bezpośrednio w gnieździe OBD i jest sterowany przyciskami z radia Wrzucenie mapy trwa 1/10 mrugnięcia okiem... szklanym.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czelabińsku Toaf instaluje się bezpośrednio w gnieździe OBD i jest sterowany przyciskami z radia Wrzucenie mapy trwa 1/10 mrugnięcia okiem... szklanym.
A w okolicach Prypeci kolo Czarnobyla dostajesz przyspieszenia atomowego a mapki dostosowywane sa radiowo do warunków na drodze za pomocą oka Moskwy duka
A ja ostatnio wgrałem sobie do fabrycznego NAVI w R75 zmodyfikowaną AutoMapę, pojechałem na hamownie to wyszło że mam 410KM i 900Nm i to sprawdzane tylko na wstecznym, średnie spalanie spadło mi z 5,2 do -20L/100km ... tak, tak to nie pomyłka po przejechaniu 100km na pustym baku, silnik "wyprodukowuje" 20L czystego ON Verva ...
... a skąd to wiem ? Po pewnym czasie paliwo nie mieściło się już w baku i zaczęło się wylewać, obok auta powstała kałuża z ON a na niej pojawiło się logo Orlenu i napis Verva.
Czy znana jest Wam sytuacja, kiedy podczas wgrywania map wyskoczyło:
DDE security fail
Czekałem i czekałem i nic dalej się nie pojawiło. Odłączyłem kompa, kluczyk na zero. Pół minuty czekania i... normalnie odpalił Przed tym komunikatem było:
DDE reset
DDE ident
DDE security access - attempt 0
DDE security access - attempt 1
DDE security access - attempt 2
DDE security access - attempt 3
DDE security fail
Oczywiście przed tym zrobiłem kopie zapasową. Z tego co rozumiem map nie udało się wgrać ale czy trzeba przywrócić poprzednie ustawienia?
Ale stres był... faktycznie na początku (czyli z półtora roku temu) kabel nie łączył się, dopiero gdy podgiąłem druciki było ok. Teraz łączył się ze wszystkimi modułami wręcz wzorowo więc myślałem, że jest ok. Może lepiej daruję sobie te zadanie z tym kablem.
Jeszcze mam jedno laickie pytanie, aż mi głupio o to pytać... mianowicie, w którym module jest kasowanie inspekcji olejowej? Szukałem z 10 minut i nie mogłem znaleźć, co najlepsze przy pierwszej wersji programu kasowałem już ją.
Jeszcze jedno spostrzeżenie: na laptopie, który podłączałem nie działał prawidłowo eksplorator windows. Przez program MyWinLocker nie można było przenieść plików z pendrivea na komputer i odwrotnie, dopiero po wyszukaniu w internecie przyczyny, odinstalowaniu go, pliki normalnie się kopiują. Czy jest możliwe aby to była przyczyna nieudanej próby zmiany map?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum