Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] ciezko pali.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] ciezko pali.
Autor Wiadomość
matt89 



Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 2



Wysłany: Wto Lis 15, 2016 19:50   [R620] ciezko pali.
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam kolegów!
Chciałbym zasięgnąć rady, odnośnie ciężko palącego Roverku 620 SDI. Na początku został wstawiony zaworek zwrotny paliwa, wymieniony filtr powietrza oraz filtr paliwa, jak i rowniez wstawiony zostal nowy akumulator wiem też, iż nie grzeje jedna ze świec żarowych. Rano podczas odpalania zagrzewam swiece, za pierwszym razem nie ma opcji by zapalił, za drugim ponownie ja zagrzewam, odczekuje 10s i przy kreceniu jednoczesnie dodaje gazu - wtedy zalapuje.
Poradza cos koledzy, bo nie wiem gdzie zasiegnac porady...
Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez matt89 Sro Lis 16, 2016 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 15, 2016 19:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
matt89 



Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 2



Wysłany: Sro Lis 16, 2016 21:01   

Temat poprawiony, ale pomocy to raczej nie dostane. Pozdrawiam.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 17, 2016 01:16   

skąd taki pesymizm?
sprawdzałeś kompresję?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Lis 17, 2016 12:10   Re: [R620] ciezko pali.

matt89 napisał/a:
Witam kolegów!
Chciałbym zasięgnąć rady, odnośnie ciężko palącego Roverku 620 SDI. Na początku został wstawiony zaworek zwrotny paliwa, wymieniony filtr powietrza oraz filtr paliwa, jak i rowniez wstawiony zostal nowy akumulator wiem też, iż nie grzeje jedna ze świec żarowych. Rano podczas odpalania zagrzewam swiece, za pierwszym razem nie ma opcji by zapalił, za drugim ponownie ja zagrzewam, odczekuje 10s i przy kreceniu jednoczesnie dodaje gazu - wtedy zalapuje.
Poradza cos koledzy, bo nie wiem gdzie zasiegnac porady...
Pozdrawiam :)


Przyczyn może być wiele, co do świecy to raczej bez większego wpływu przy tych temperaturach bo te silniki miały fabrycznie dwie wersje z 3 lub 4 świecami i obydwie wersje działały w zimę :) Sprawdź kompresję jak pisał kolega wyżej. Zamiast montować zaworka zwrotnego radziłbym uszczelnić układ paliwowy. Sprawdź czy wężyki przelewowe przy wtryskach nie są luźne (koszt około 20zł za metr, wymiana bardzo prosta i od tego się zaczyna zamiast montować zaworek). W pompie wtryskowej jest czujnik temperatury paliwa, który może być uszkodzony i przekłamywać, wtedy auto dostanie na starcie błędną dawkę i może mieć problemy z odpalaniem. Zacznij od kompresji, jak podasz wyniki to dalej Cię ktoś pokieruję :)
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
CorossioCivico 



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 13
Skąd: Elbląg



Wysłany: Wto Lut 21, 2017 22:07   

Wymieniłem rozrząd. Auto po kilku godzinach postoju odpalało po 15 s kręcenia. Jak odpalił to biały dym. Pojechałem do innego mechanika a on po wywiadzie ze mną stwierdził że pompa siadła - śmiech na sali..... Poczytałem na tym forum i padło na kąt wtrysku.
Wróciłem do mechanika który robił mi rozrząd i pytam czy ustawił kąt wtrysku a on stwierdził że jest dobrze bo tylko pasek zmienił i nic się nie przestawiło. Uprosiłem go by zajrzał jeszcze raz i okazało się że jednak się lekko przestawiło. Poprawił i pali lepiej jak przed wymianą.

Polecam sprawdzić kąt wtrysku choć u mnie w okolicy nikt nie posiadał kompa do tego więc dobry mechanik ogarnął na wyczucie (odpala super i ładnie przyśpiesza)

Pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 21, 2017 22:57   

CorossioCivico, Bez kompa mozna ustawic kat za pomocy zegaru ktory sie w pompe wkreca.

Opcja druga jest, jak sie sciagnie kolo zębate pompy i ustawi otowr klina na walku pompy rowno z nacieciem na korpusie pompy uzyskuje sie tez 0,55mm poczatek tloczenia :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Silnik zalany wodą - teraz ciężko pali z rana
kepo Rover serii 600, Honda Accord 13 Wto Paź 19, 2010 17:52
Jugol
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali
toyap Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lis 29, 2009 23:40
Pino
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali - dziwna rzecz.
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 75 Pon Gru 01, 2014 12:33
pepe2301
Brak nowych postów [R600, 2.0SDi] Ciężko pali i dymi. Wtryski??
MrSorohc89 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Lis 19, 2011 19:24
maniek12345
Brak nowych postów [R600] Świece żarowe grzeją a i tak ciężko pali .
Loo Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Wrz 07, 2010 18:05
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink