Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 58 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 16, 2017 14:29
Były podobne tematy. Skrzynie PG1 w R200 i R400 mają inne przełożenia niż R600. Pasować fizycznie pasuje, ale będziesz szybciej przyspieszał i będziesz miał mniejszą prędkość maksymalną. Szukaj takiej od R600 lub najlepiej napraw swoją. Jak kupisz to też się może nadawać do remontu. Taki ich urok.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 16, 2017 22:01
Witam. Raczej odwrotnie niż Kolega wyżej napisał. W R45 fabryczne opony to 185 /55 R15. R620 najczęściej stoją na 185-195/65 R15. Na wyższej oponie jedzie auto teoretycznie szybciej i słabiej się rozpędza . W temacie o PG1 jest tabela z przelozeniami skrzyń . Osobiście polecam skrzynię taką, jak powinna być fabrycznie. Jeśli chodzi o remont PG1 to koszt samych łożysk to ok tysiąc złotych plus robocizna .
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 58 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Mar 21, 2017 10:36
R600 SDi na piątym biegu przy 90 km/h ma 2000 obrotów / min
Honda Civic 2.0 iTD jw ma 2500 obrotów / min (tak mi mówił kolega z pracy, sam nie widziałem)
Przełożenia są inne, koła są w innym rozmiarze. Były tematy i po zmianie skrzyni jest różnica.
Nie trzeba wymieniać wszystkich łożysk, tylko te zużyte, zwykle padają 3 czy 5. Wszystko jest na forum. Racja wszystkie łożyska są drogie i trudno dostępne dla zwykłego śmiertelnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum