Forum Klubu ROVERki.pl :: Przeróbka tłumika na przelotowy - czym wypełnić ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka tłumika na przelotowy - czym wypełnić ?
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 24, 2017 00:29   Przeróbka tłumika na przelotowy - czym wypełnić ?

Siemanko :)
Biere się za budowe tłumików przelotowych w E38 :twisted:

I teraz tak..
Z tego:


będzie tak:



I teraz czym to wypełnić ?
Nie lubie przepłacać za to samo tylko, że tu napisane, że do tego i tyle :P

A wiec tak.. 1 moja myśl to kupić w castoramie wełne stalową aby owinąć rure perforowaną (jakaś róznica pomiedzy tą a tą tłumików ? Bo chyba nie)

a po owinięciu tego nawrzucać wełny mineralnej takiej zwykłej budowlanej..
Coś na ten wzór:



Jedyne pytanie które mnie gniecie.. Czy to sie kur.. nie zapali ?
Bo nie chciałbym stracić auta :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 24, 2017 00:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 24, 2017 09:11   

Rockwool welna skalna. Niepalna
_________________
75 Red Edition
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 24, 2017 11:38   

Weź kawałek tej wełny na próbę podpal :d
Będziesz miał odpowiedź.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 24, 2017 15:56   

w wolnossącym może Ci osiągi pogorszyć lekko taka zabawa ;X
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 26, 2017 13:43   

longer86 napisał/a:
Rockwool welna skalna. Niepalna


No i to jest rozwiązanie problemu :)

To teraz trzeba wziąć flexa, spawarke i rzeźbić :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Czw Mar 30, 2017 07:57   

charakterystyka pracy silnika się nieco zmieni po tej zabawie.

Swoją drogą, w jakim celu to ćwiczysz ?
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 30, 2017 15:26   

sebeks, nadmiar wolnego czasu w pracy a chce aby było słychać M62 :)
Ogólnie teraz mam tzw. straight pipe ale jest za głośno.. "buczy" przy około 2000 - 2300k rpm .. przed i po jest fajnie.. Na jednym tłumiku było fajnie wiec chce iść po środku i przerobić ori tłumiki bo mam możliwości w pracy :)

Do tego ssacy z M60b40 i starczy modów :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Czw Mar 30, 2017 22:54   

Nie wiem, sam mam M62B44 i jak dla mnie nawet na seryjnym chodzi wystarczająco fajnie. Ja jakoś nie jestem fanem pierdzenia z wydechu. Musisz mało jeździć tym autem. Średnio widzę jak klepiesz trasy z takim wydechem po 1200 km na strzała. Łeb rozsadza po takiej trasie :roll:
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 16:52   

to je 7er hihi a tak mniej buraczano i na poważnie to robię co weekend około 600km .. przez pół roku wyszło mi 12k km.. Tylko naprawdę nie jest to uciążliwe.. Jedyna uciążliwość to owe wibracje któe pojawiły sie po zdjęciu drugiego tłumika.. Dlatego też robię ori tłumiki pod siebie i mam nadzieje, że bedzie okej :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Pią Mar 31, 2017 18:16   

Panie, to niedzielnie jeździsz. Ja czasem miesięcznie robie 10-15 tyś km a tak normalnie jak jeżdżę "wokół komina" czyli zakład-mieszkanie i czasem do sklepu po drodze ( czyli do nadlożenia 2 km) to klepię jakieś 2000km co miesiąc :wink:

Na prawdę polecam zrobić nockę na zakładzie 12 godzin a potem wsiąść jeszcze na 10 za kierownicę. Na prawdę każde pól decybela mniej cieszy najbardziej :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tłumik Przelotowy
Jaki są dobre i gdzie kupic?
ziom3159 Tuning mechaniczny 7 Sro Kwi 14, 2010 19:20
bula21
Brak nowych postów [r214Si 97r] Przelotowy wydech :)
donmulanka Tuning mechaniczny 27 Sob Paź 18, 2008 15:14
michone
Brak nowych postów [r416] Przeróbka k1,6 na k1,8
dawidd Tuning mechaniczny 12 Pon Lut 24, 2014 07:44
dawidd
Brak nowych postów Wymiana Tłumika
maciek142 Tuning mechaniczny 6 Pon Sty 10, 2011 17:12
maciek142
Brak nowych postów Wydechy końcówki tłumika
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 04, 2008 17:52
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink