Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Dwa problemy.Przestal mi dzialac wentylator na pierwszym biegu.Kupilem rezystor,zamontowalem i dalej lipa.Czyzby silniczek padl?A moze co innego,gdzie szukac?
Przeswietlilem kompem Roverka,wykasowalem wszystkie bledy,ale jeden wrocil na nowo." blad przekaznika swiec zarowych"Nie zauwazylem zeby cos sie dzialo nie tak,pali normalnie,ale blad powraca po kazdym kasowaniu.Gdzie wogole znajduje sie ten przekaznik?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 14, 2017 20:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pewnie szczotka się skończyła w silniku. Do wymiany zanim zniszczysz komutator.
Przekaźnik świec zerowych jest w grodzi w obudowie tej co ecu.
Ale ten błąd niekoniecznie oznacza przekaźnik a być może któraś ze świec żarowych. Mimo to masz silnik i tak odpala, jest dosyć sprawny
grota10, jesteś na forum dłużej niż ja, jest dział workshop Manual gdzie apples pogrupował istotne tematy, jest strona klubowa gdzie jest dział zrób to sam.
Wentylator jest już tak oklepanym tematem, że cokolwiek ktoś napisze bedzie robił to po raz drugi.
W moim R75 lift 2.0 CDTi wentylator ma tylko dwa przewody, pisałem o tym wcześniej, przeszukaj moje posty. Rezystor daj mocniejszy watowo, tak jak opisywałem, u mnie pierwszy bieg działa do dzisiaj. Co do przekaźnika świec żarowych, to sprawa może wyglądać tak: u mnie też tak pokazuje toaf ale jak się okazało to nie usterka. Ten przewód na klucz chyba 13 lub 14 do przekaźnika jest odłączony i zaizolowany, przez to oszczędza się akumulator. Roverek po lifcie pali dobrze bez świec żarowych ponoć do -15 C, no może -10 C.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Ostatnio zmieniony przez janio Nie Kwi 16, 2017 05:31, w całości zmieniany 1 raz
janio dalem taki https://www.facebook.com/...&type=3&theater jak sugerowales ale dalej nie dziala i juz zglupialem.Moze zly rezystor,ale napiecie przed i za rezystorem jest
Może to głupie pytanie ale widzę ze wiele osób pisze ze nie działa im to na 1wszym biegu, jak Wy to sprawdzacie na ktorym biegu to pracuje? Bo jestem ciekawy jaki stan tego jest u mnie
wolno kreci to pierwszy bieg,jak kreci jak wariat to drugi albo trzeci w zaleznosci od modelu. jak wlaczysz klime na AUTO lub odmrazanie szyb to powinien wolno krecic sie wentylator.Jesli nie kreci to pierwszy bieg nie dziala.Nie ma glupich pytan,sa tylko glupie odpowiedzi
Nie widzę rezystora, włącza się facebook a ja tam nie wchodzę. Wydaje mi się, że źle mierzysz to napięcie. Jak mierzysz, że przed rezystorem jest i za rezystorem też jest?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 21:44
janio napisał/a:
W R75 lift 2.0 CDTi wentylator ma tylko dwie szczotki
takich głupot dawno na forum nie czytałem, wszystkie silniki w R75 mają 4 szczotki, są tylko 2,3 i 4 przewodowe w benzynach i 2 i 4 przewodowe w dieslach, jeśli jest inny tzn że już coś kombinowane najpewniej w Polsce co do rezystorów to wszystko zależy jak sie trafi, jeden bedzie działał miesiąc a inny lata długie, taki plus w tym silniku z rezystorem że łatwo sie rezystor wymienia i szczotki i komutator sie nie zużywają ale za to częściej uzwojenie na wirniku sie pali
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
No dobrze, wyluzujcie trochę, miałem wtedy ciężki dzień a potem zespół chorobowy dnia poprzedniego, no i skleroza człowieka też łupie. Myślałem o dwóch przewodach a napisałem o szczotkach, no i tyle. Święconego jajka wszystkim życzę.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum