Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 13:32 [Polonez 1.6 16V] raz odpala a raz nie
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam, jestem tu nowy i na powitanie potrzebuje waszej pomocy. Jakiś czas temu skończyłem swap na 1.6 16v z Rovera 416 na kompie odblokowanym z 416 a reszta osprzętu z poldrovera 1.4 z tym, że czujnik położenia wału zastosowałem ten co był przy słupku 1.6. Rozrząd wymieniony i na znakach, iskra jest, kopułka w porządku tak samo kable a poldek raz odpala od strzała a nie raz pomaga wyciągnięcie bezpiecznika od pompy paliwa ale w większości przypadków nic nie pomaga tylko niby łapie ale rozrusznik wyrzuca i nie odpala, bardzo wtedy śmierdzi benzyną. Dodam, że jak już odpali to bardzo ładnie pracuje i wkręca się na obroty. Co sprawdzić czy co wymienić żeby pomogło?
Ostatnio zmieniony przez bociannielot Wto Wrz 26, 2017 09:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 13:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przełożenie kompa na ten z 1.4 nic nie da, bo ten komp współpracuje z kołem zamachowym od 1.4, a jak się domyślam koło zamachowe masz od 1.6? Silniczek krokowy dokładałeś z 1.6?
Koło zamachowe z 1.6, cpwk z 1.6, silniczek krokowy z 1.4. Ten bolczyk co wychodzi z krokowca to na zgaszonym silniku w jakim musi być położeniu? Schowany czy wysunięty?
Ten bolczyk co wychodzi z krokowca to na zgaszonym silniku w jakim musi być położeniu? Schowany czy wysunięty?
Nie ma znaczenia i tak za każdym przekręceniem stacyjki ustawia sie wg temperatury płynu chłodniczego. Może czujnik temp płynu ci szwankuje
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To moze byc to! Jak nie bedzie chcial odpalic to odepnij czujnik, jak zagada to masz przyczyne... Sprąwdz tez ogolnie stan wtyczki do czujnika, tam sie lubie przewody lamac...
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Zawsze możesz przemierzyć ten czujnik i sprawdzić jak się mu temperatura zmienia. Gdzieś tu był temat chyba przez kolegę Kompot założony, w którym i ja dopytywalem i pewne sprawy jak magisterkę robiłem parę lat temu. Był tam wykres zmian rezystancji od temperatury wrzucony jak mnie pamięć nie myli.
Odpiąłem ten czujnik i bez zmian. Wymieniam jeszcze cpwk i cewkę a jak to nie pomoże to go wywalę do rowu chyba
[ Dodano: Sro Maj 17, 2017 12:53 ]
Na dniach wymieniłem przepustnice i krokowiec na ten z 1.6 i zero poprawy w odpalaniu, wymieniłem również świece i cpwk. Odpala np po nocy czy jak go nie ruszam z kilka godzin, odpali ale za to nie wkręca sie na pełnym gazie bo przy 4k obr muli sie a jak zgasze to już nie odpala przez jakiś czas tak jak wspomniałem. Iskra jest, paliwo dostaje. Jeszcze sprawdzę świece ale wcześniej były czarne tak jakby za dużo paliwa dostawał
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Cze 16, 2017 21:10
Zacznij od opisu co masz z 1.6 a co z 1.4 bo widze ze troche pomyliles czesci....
Montujac silnik 1.6 do poloneza potrzebujesz slupek silnika, kolo zamachowe, wiazke silnika, wtryski, komputer bez immo, przekazniki pod komputerem, przepustnice z krokowcem (mam nadzieje ze o niczym nie zapomnialem)
Czesci z silnika 1.4 kolektor ssacy (trzeba dorobic miejsce na krokowca), kolektor wydechowy, lapy silnika, kruciec do wody (taki dziwny trojnik z czujnikiem temp.) Rury chlodzenia.
I teraz pytanie co masz ty zamontowane u siebie i z czego????
Proponuję małą próbę. Przełam wężyk przelewowy paliwa do baku i chwyć opaską zaciskową, tak, aby paliwo nie mogło wracać do baku. Napisz jaki jest efekt.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Cze 19, 2017 21:20
chudy86044 napisał/a:
Zacznij od opisu co masz z 1.6 a co z 1.4 bo widze ze troche pomyliles czesci....
Montujac silnik 1.6 do poloneza potrzebujesz slupek silnika, kolo zamachowe, wiazke silnika, wtryski, komputer bez immo, przekazniki pod komputerem, przepustnice z krokowcem (mam nadzieje ze o niczym nie zapomnialem)
Czesci z silnika 1.4 kolektor ssacy (trzeba dorobic miejsce na krokowca), kolektor wydechowy, lapy silnika, kruciec do wody (taki dziwny trojnik z czujnikiem temp.) Rury chlodzenia.
I teraz pytanie co masz ty zamontowane u siebie i z czego????
Bzdura. Wiązka, ani przekaźniki nie są potrzebne. Wystarczy zlutować w wiązce Poldorovera dwa przewody i nic po za tym. MEMS 1.9 ma praktycznie identyczną pinologię, za wyjątkiem sterowania wtryskiwaczy.
I faktycznie, fajnie gdyby założyciel tematu określił się konkretnie z jakich gratów ma to poskładane.
Zacznij od opisu co masz z 1.6 a co z 1.4 bo widze ze troche pomyliles czesci....
Montujac silnik 1.6 do poloneza potrzebujesz slupek silnika, kolo zamachowe, wiazke silnika, wtryski, komputer bez immo, przekazniki pod komputerem, przepustnice z krokowcem (mam nadzieje ze o niczym nie zapomnialem)
Czesci z silnika 1.4 kolektor ssacy (trzeba dorobic miejsce na krokowca), kolektor wydechowy, lapy silnika, kruciec do wody (taki dziwny trojnik z czujnikiem temp.) Rury chlodzenia.
I teraz pytanie co masz ty zamontowane u siebie i z czego????
Bzdura. Wiązka, ani przekaźniki nie są potrzebne. Wystarczy zlutować w wiązce Poldorovera dwa przewody i nic po za tym. MEMS 1.9 ma praktycznie identyczną pinologię, za wyjątkiem sterowania wtryskiwaczy.
I faktycznie, fajnie gdyby założyciel tematu określił się konkretnie z jakich gratów ma to poskładane.
Jeśli przełożył zamach, to pytanie czy wsadził dobry, bo jak mnie pamięć nie myli, to były dwa typy z czterema wycięciami i różniły się ilością zębów pomiędzy wycięciami (mowa o zamachu pod sprzęgło 200mm).
Z poloneza 1.4 jest wiązka silnika z przerobionymi kablami od wtrysków bo 1.6 ma półsekwencje, kolektory, skrzynia i przekaźnik pompy. Przy słupku został zamah ten co był jak go kupiłem razem ze słupkiem, krokowiec z 1.6 zanontowany na ssącym z 1.4 i tak samo przepustnica. Kopułka, swiece, rozrzad itp wszystko sprawdzone. Raz odpali i jest rakieta a za chwile nie chce odpalic albo odpali i się nie wkręca na obroty. Czujnik temperatury nowy
[ Dodano: Pon Lip 17, 2017 00:23 ]
Dodam jeszcze, że świece są czarne a jak nie chce odpalić to śmierdzi benzyną, mam takie wrażenie jak by go zalewało
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum