Wysłany: Sob Maj 06, 2017 10:02 [R75] przyszla pora na dwumase?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Czesc
Praktycznie wszystkie awarie z cyklu "awarie nowego wlasciciela rovera 75" juz przezylem.
Obecnie walcze ze szmerami, chrobotaniem przy okolo 2000 obr/min. Dzwiek pojawia sie gdy nie przyspieszan, lub gdy puszcze gaz i jade na silniku, Problem pojawil sie po wymianie pomy wysokiego cisnienia (bosh) na uzywke. Zastanawiam sie czy mogli uszkodzic dwumase przy wymianie pompy wys cisnienia. Obecnie biegi wchodza bez problemow auto przyspiesza plynnie do 4.000 jedzie gdzies okolo 180 km/h i wszystko byloby wporzadku gdyby nie ten cholerny dziwiek. Wymienilem rolki pasek alcesoriow, sprawdzalem wspomaganie i ilosc plynu oraz czy nie ma babelkow przy skrecaniu. (Czasami wspomaganie chodzi milo a czasami jakby troche ciezej). Nie wiem czy to dwumasa, z tym chrobotaniem jezdze juz chyba z 3 miesiace, ale ostatnio jakby sie powiekszyl problem. Jest jeszcze kolo pasowe do sprawdzenia. Chcialbym nabrac wiedzy co sadzicie o takich objawach i czy przejezdze jeszcze z dwa miesiace. A i jeszcze jeden wazny symptom. Jak wlacze samochod zimny to jest pukniecie niewiadomego mi pochodzenia (czyt na forum ze dwumasa)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 06, 2017 10:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wydaje mi się, że do wymiany pompy CR musieli zdemontować poduszkę olejową. Może ją uszkodzili, a może zwyczajnie nie dokręcili i stąd pochodzą te stuki. Trochę trudno diagnozować nie słysząc Może nagrasz ten dźwięk telefonem spod spodu auta w momencie kiedy ma wystąpić
A co do dziwnych szmerów jak przyspieszasz, to występuje tylko pod obciążeniem - w sensie jak jedziesz - czy występuje także jak gazujesz auto na luzie?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Szmer wystepuje jak auto jest na luzie i gazuje (nie przemawia za dwumasa), gdy mam wbity bieg i jade kolo 2000 gdy nie przyspieszam i utrzymuje stala predkosc.
Stukniecie sproboje nagrac dzis.
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
Zanim zabierzesz się za dwumasę, obejrzyj sobie poduszki. Dokładnie.
Ja wymieniłem tą główną poduszkę, gruszkę. Mimo, że była cała nierozwalona jak na wielu zdjęciach, które zamieszczali forumowicze. Pomogło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum