Nie pamiętam. Zrobili mi to w britcarparts.pl. Kupowałem karbowane, aluminiowe łączenia i wykorzystałem dwie chyba rurki od IC z innych aut. Mogę zrobić fotkę, jak odbiorę auto z lakierni.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dopiszę się, że po dwóch latach jeżdżenia na IC od 1.8T stwierdzam, że to jest temat na chwilę Intercooler od 1.8T jest mniej wydajny. Gabarytowo jest okej i pasuje jednak niestety różnica w mocy jest kolosalna Ja się czuję po wstawieniu świeżego oryginału, jakbym zyskał 20KM
Wróciłem do oryginału gdyż doposażyłem auto w webasto i rozwiązania z 1.8T trochę nie bardzo się nadawały.Rura od webasto (wydech) mogłaby uszkodzić rurę od IC.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dopiszę się, że po dwóch latach jeżdżenia na IC od 1.8T stwierdzam, że to jest temat na chwilę Intercooler od 1.8T jest mniej wydajny. Gabarytowo jest okej i pasuje jednak niestety różnica w mocy jest kolosalna Ja się czuję po wstawieniu świeżego oryginału, jakbym zyskał 20KM
Wróciłem do oryginału gdyż doposażyłem auto w webasto i rozwiązania z 1.8T trochę nie bardzo się nadawały.Rura od webasto (wydech) mogłaby uszkodzić rurę od IC.
A to może bardziej kwestia zapchanego / z pozaginanymi blaszkami starego intercoolera? Bo skoro gabaryty podobne, to chyba powinien mieć też podobną wydajność?
Mam od 1.8t intercooler niczym nie różni sie od coolera z cdt po za plastikiem na końcu z przyłączami. Dodam ze webasto i cooler od 1.8t maja rację bytu pod maską, wystarczy tylko odpowiednio poprowadzić rury
Też miałem 1.8T, do dzisiaj (wczoraj w nocy) Gdyby nie rozwiązania rurek oraz montaż webasto nigdy bym go nie zmienił. Intercooler jest czyściutki i będzie oczekiwał na kupca
Blaszki ma wszystkie, jest szczelny, ale kanaliki ma mniejsze i powierzchnia jego jest także mniejsza od oryginalnej CDT - to widać na pierwszy rzut oka. Na mapie 131KM różnica jest odczuwalna. Nie sądzę, aby to była wina zapchania czegokolwiek...
Jak się dotrą wszystkie prace, których dokonałem zrobię kolejny test na hamowni OBD
Porównam wyniki, ale na dupie już jest żwawiej.
Kolejnym doświadczeniem było włożenie zaślepki EGR. Chciał potwierdzić, że spalanie w trasie oraz w mieście będzie większe od rozwiązania z EGR'em normalnie pracującym.
Nie było zdziwienia , że auto od dołu się lepiej zbiera. Niestety spalanie w trasie było na akceptowalnym poziomie natomiast w cyklu miejskim, warszawskich korkach - było to ok. 8,9-9,2l. Czyli coś ok. 1l więcej jak normalnie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum