Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999
Witam. Przyjechalem tym autem z Niemiec. Mrugala mi kontrolka oleju ale tylko przy hamowaniu i na zakretach. Gdy wlozylem bagnet zeby sprawdzic olej - suchy. Dolalem oleju, kontrolka przestala mrugac, oddalem do mechanika aby wymienil pasek klinowy - wczensiej okazalo sie wgl, ze zgubilem od oleju kurek wiec troche sie wylalo na silnik. Kurek juz jest, ale od jakiegos czasu po tej wymianie paska auto dymi, chodz czasami jak gdzies jade nie dymi. Raz skacze temperatura troche, raz nie. Od dzisiaj znowu zaczyna mrugac kontrolka oleju, auto wydaje taki glos jakbym jechal dieslem, chodz tez nie zawsze. Sprawdzilem i okazlao sie wgl, ze mam za malo plynu chlodniczego. Przyjechalem do domu, auto stoi, mam zamiar wlac plyn chlodniczy i dolac oleju. Wieczorem musze wyjechac do niemiec, co to moze byc? Ostatecznie w pon do mechhanika i od mechanika szybki wyjazd do niemiec..
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 30, 2017 13:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Według mnie ten silnik przez jazdę ze zbyt niskim poziomem oleju został przytarty i chleba z tej mąki nie będzie. Stukac może wiele rzeczy np. panewka. Szukaj słupka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum