Forum Klubu ROVERki.pl :: L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo
Autor Wiadomość
Chakus 



Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 7



Wysłany: Wto Sie 29, 2017 13:42   L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo

Witam. mam kilka pytań może juz ktos przerabial? Na forum szukałem to albo nic nie ma, lub zdjecia nie aktualne.

1.Mam magika ktory bez problemu zrobi mi kolektor 4-2-1. Jest sens pchac?
2.Mam intercooler od t4 i zastanawiam sie czy zamontowac by lepiej sie chlodzilo i oddychalo?;)
3.Chcialbym w przyszłości zmienic turbo na wieksze. Czy Gt2056S podejdzie bez żadnych problemow? Jakie turbo najlepiej pasuje bez wiekszych przeróbek?

Seryjne mam juz max podkrecone. Chcialbym mechanicznie podkręcić ile sie da w granicach normy. Żeby potem jechać na mapę i ladnie zestroic. Marzy mi sie cos ok 150km i 300nm. Realne?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 29, 2017 13:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 29, 2017 14:24   

ZTCP na pompie z SDi raczej nie zrobisz 150km, ale 130 jak najbardziej. Nie wiem co daje kolektor ale wiekszy IC? Czemu nie. Co do turbo to kilka osób przerabiało możesz sobie ich przygody prześledzic tu na forum.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 29, 2017 22:12   

Sdi nie warto konwersja na iDT +wtryski + gt2056s i 180-200 powinno wyskoczyc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Chakus 



Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 7



Wysłany: Sro Sie 30, 2017 08:00   

a duzo jest zabawy aby zamienic na itd?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 30, 2017 08:18   

Raptile napisał/a:
180-200 powinno wyskoczyc
a Tobie wyskoczyło? było chociaż jedno stabilne iDT gdzie pojawiało się tyle? bo najwięcej na dłużej to udało się 17x km osiągnąć i to również z problemami :ok: nie hejtuje, ale Ty Rap albo Remi ciągle piszecie że się da, a jeżdżącego iDT po swapie turbiny z taką mocą wciąż jakoś nie ma :ok: potem tylko każdy sprzedaje na częsci te kity albo auto :lol:
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 30, 2017 12:32   

bociannielot, 177 km i 377nm z ukrecana śrubą w kolektorze

[ Dodano: Sro Sie 30, 2017 13:32 ]
bociannielot napisał/a:
DT po swapie turbiny z taką mocą wciąż jakoś nie ma
bo nikt tego nie robi to gdzie masz zobaczyc ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 30, 2017 12:57   

Raptile napisał/a:
177 km i 377nm z ukrecana śrubą w kolektorze
to skoro to takie fajne to dlaczego już nie masz tego silnika ?? :wink: może też wkleisz koledze link do filmiku z hamowni żeby był świadom jak to "wyglądało" :wink:
Raptile napisał/a:
bo nikt tego nie robi to gdzie masz zobaczyc ?

i całe szczęście :ok: bo to zawsze kończy się tak samo :ok:
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 30, 2017 15:14   

bociannielot, wyskoczyl na gt15
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 30, 2017 19:47   

Dodam ze drugi problem za te super fantastyczne VP30 żeby udało się moc uzyskać. Jak większość pomp to padliny i więcej jak 155 kucy nie chcą podawać.

U Rapa wyszło fajnie i auto śmigało niezłe bo miał druga pompę po regeneracji która dało się uzyskać taki wynik.

Chakus, Jak ma tobie ktos zrobic kolektor to rob bo on tez daje restrikcje i zrob sobie od razu mocowanie pod nowe Turbo. Ja bym polecił Gt2056S fajnie wstaje. Jak bys robil kolektor to turbo wsadzisz bedz problemu i roboty duzo nie jest.

Jak sie nie ma kolektora to trzeba robic plytki przejsciowe i potem turbo za nisko siedzi i splyw na styk pasuje oleju.

Co do icka to pewnie ze pakuj jak masz chlodniejsze powietrze daje w gorace dni lepsza moc niz orig ktory w upaly puchnie.

zeby uzyskac 150 kucy w SDI trzeba by tez pewnie koncowki wtrysku dsla145P208 podmienic z wieksza turbawka.

Durgi problem jest jeszcze taki ze pompa Vp37 w SDI ma niska fale i nastawnik ma mniejszy skok. Jak chcesz uzyskac wiecej wymien pompe na od Freelandera. od landka pompa ma wiekszy nastawnik i fala jest wyższa. Jedynie co trzeba zrobic to tlokorozdzielac wymienic, z swojej od SDI 11mm wkladasz do tej od Ladnka pompy ktora ma tylko 10mm.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów [Turbo] nowy wydech
Yog-Sothoth Tuning mechaniczny 5 Sro Wrz 17, 2014 11:52
Wojtek88
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Rover 200 2.0 Diesel 105km Zwiekszenie osiągów.
Chakus Tuning mechaniczny 1 Wto Lip 25, 2017 08:08
bociannielot
Brak nowych postów Rover 214 wydech koncowy
Kamill1176 Tuning mechaniczny 0 Pon Sie 22, 2016 18:33
Kamill1176
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink