Wysłany: Wto Sie 29, 2017 13:42 L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo
Witam. mam kilka pytań może juz ktos przerabial? Na forum szukałem to albo nic nie ma, lub zdjecia nie aktualne.
1.Mam magika ktory bez problemu zrobi mi kolektor 4-2-1. Jest sens pchac?
2.Mam intercooler od t4 i zastanawiam sie czy zamontowac by lepiej sie chlodzilo i oddychalo?;)
3.Chcialbym w przyszłości zmienic turbo na wieksze. Czy Gt2056S podejdzie bez żadnych problemow? Jakie turbo najlepiej pasuje bez wiekszych przeróbek?
Seryjne mam juz max podkrecone. Chcialbym mechanicznie podkręcić ile sie da w granicach normy. Żeby potem jechać na mapę i ladnie zestroic. Marzy mi sie cos ok 150km i 300nm. Realne?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 29, 2017 13:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 29, 2017 14:24
ZTCP na pompie z SDi raczej nie zrobisz 150km, ale 130 jak najbardziej. Nie wiem co daje kolektor ale wiekszy IC? Czemu nie. Co do turbo to kilka osób przerabiało możesz sobie ich przygody prześledzic tu na forum.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Sie 30, 2017 08:18
Raptile napisał/a:
180-200 powinno wyskoczyc
a Tobie wyskoczyło? było chociaż jedno stabilne iDT gdzie pojawiało się tyle? bo najwięcej na dłużej to udało się 17x km osiągnąć i to również z problemami nie hejtuje, ale Ty Rap albo Remi ciągle piszecie że się da, a jeżdżącego iDT po swapie turbiny z taką mocą wciąż jakoś nie ma potem tylko każdy sprzedaje na częsci te kity albo auto
Dodam ze drugi problem za te super fantastyczne VP30 żeby udało się moc uzyskać. Jak większość pomp to padliny i więcej jak 155 kucy nie chcą podawać.
U Rapa wyszło fajnie i auto śmigało niezłe bo miał druga pompę po regeneracji która dało się uzyskać taki wynik.
Chakus, Jak ma tobie ktos zrobic kolektor to rob bo on tez daje restrikcje i zrob sobie od razu mocowanie pod nowe Turbo. Ja bym polecił Gt2056S fajnie wstaje. Jak bys robil kolektor to turbo wsadzisz bedz problemu i roboty duzo nie jest.
Jak sie nie ma kolektora to trzeba robic plytki przejsciowe i potem turbo za nisko siedzi i splyw na styk pasuje oleju.
Co do icka to pewnie ze pakuj jak masz chlodniejsze powietrze daje w gorace dni lepsza moc niz orig ktory w upaly puchnie.
zeby uzyskac 150 kucy w SDI trzeba by tez pewnie koncowki wtrysku dsla145P208 podmienic z wieksza turbawka.
Durgi problem jest jeszcze taki ze pompa Vp37 w SDI ma niska fale i nastawnik ma mniejszy skok. Jak chcesz uzyskac wiecej wymien pompe na od Freelandera. od landka pompa ma wiekszy nastawnik i fala jest wyższa. Jedynie co trzeba zrobic to tlokorozdzielac wymienic, z swojej od SDI 11mm wkladasz do tej od Ladnka pompy ktora ma tylko 10mm.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum