Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam. Mam 2 tematy do Was Panowie.
1. Chciałem ostatnio załączyć na autostradzie tempomat i nie zadziałał- dziś sprawdzam na pedałach a tu suprajs-brak metalowej płytki na czujniku od sprzęgła , bo ukruszony jest jeden zaczep. Poszukuje na allegro i nic, ma ktoś może do odsprzedania lub na zbyciu taki czujnik?
2.Zaczęły się niskie temperatury z pierwszym skrobaniem szyb i załączyło się automatycznie grzanie tylnej szyby , ale odziwo tylko na około minuty i samo się wyłączyło. Ponowne załączenie ręcznie i to samo, macie jakieś przypuszczenia dlaczego tak się dzieje ponadto dodam że oświetlenie kabiny również bardzo krótko się świeci i automatycznie wyłącza , tak samo po załączeniu ręcznym. Coś należy ustawić TOAF-em?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
[/u]
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 02, 2017 16:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
groszek_76, nie masz czasem włączonego trybu trans potowego w samochodzie? Z tego co pamiętam, to on odpowiadał za takie oszczędności na prądzie jak w przypadku ogrzewania tylnej szyby.
Teraz właśnie wróciłem po podpięciu TOAF-u i sprawdziłem wpisane w BCU max napięcie akumulatora na tylną szybę (127) i min (117). Czy przypadkiem to nie za małe wartości przy maxymalnym. To o czym piszesz to gdzie szukać jeżeli możesz podpowiedzieć bo pierwszy raz się z tym spotykam.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Nie, to trochę co innego. Jest jeszcze w opcjach BCU coś takiego jak transit mode, dealer mode i normal mode. Musisz ustawić to ostatnie. Napięć nie ruszaj.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie, to trochę co innego. Jest jeszcze w opcjach BCU coś takiego jak transit mode, dealer mode i normal mode. Musisz ustawić to ostatnie. Napięć nie ruszaj.
Potwierdzam, kiedyś w dawnych wersjach TOAF sam mi to przestawił i też się dziwiłem o co chodzi
Pracuje na TOAF w wersji 0.5.00.43 . W BCU zapewne chodzi o tryb pracy , fabryczny , transport, normalny. Niestety żadna z ikon nie jest "zakropkowana" nawet jak zapisuje. Po ponownym otwarciu TOAF-em są puste pola kropek, a ogrzewanie szyby dalej grzeje niecałą minutę. Jest tam jeszcze ikona "wartość własna" i są wpisane 00. Tak w ogóle jakie macie wartości wpisane to co u mnie jest 127 i 117 może tu jest problem.
[ Dodano: Wto Paź 03, 2017 15:49 ]
Panowie macie jakieś zdjęcie jak wygląda sprawny czujnik tempomatu na pedale sprzęgła, ewentualnie podpowiedzcie jak się go reguluje względem pedału. :
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Pedał sobie wisi w pozycji neutralnej, a Ty dociskasz czujnik do dzyndzla na drugim końcu pedału aż się oprze. Za każdym razem jak puścisz pedał musi się opierać o czujnik, więc przy regulowaniu docisnij go tak, żeby wysunąć pedał z luźnego położenia.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Tematy Panowie uważam za rozwiązane.
1.Założyłem "nowy" używany ze szrotu za 10 zeta i wszystko ponownie działa.
2.Problem okazał się śmiesznie prosty - w skrzynce bezpieczników pod maską przekaźnik miał lekko zaśniedzianą jedną nóżkę. Delikatnie oczyściłem papierkiem ściernym i spryskałem całość KONTAKTEM do styków.
Dzięki Panowie za podpowiedzi i wskazówki.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum