Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam wszystkich . Mam problem z roverkiem 75 cdt 115km 02. jechałem za granicę i przed samą granicą zjedzajac na cpn na skrzyżowaniu dodając gazu auto nic nie zaragowalo po jakiś 5 sekundach popchnął i nagle siwy dym i takie tyrkotanie coś w silniku .
Mechanik powiedział mi że to Turbo ok .przy spuszczaniu oleju spuścił około 10l oleju skad Po wymianie turba jadee dalej . Auto było strasznie molowate jak by turba nie było i strasznie kppcilo . Dojechać do celu jakes 800 km jadąc prze, miasto coś zaczęło znowu coś tyrkotanie . Zgasiłem auto i zachwileczke odpaliłem jadę dalej a nagle puścił dyma i zaczęło jużglosniej tyrkotac i wywaliło olej.
Po chwili sprawdzam olej i patrzę a pod sam bagnet oleju jest i śmierdzi ropa . Co to mogło się stać silnik nowy ?
Ostatnio zmieniony przez MaReK Sob Paź 14, 2017 00:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 12, 2017 20:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może mieć nieszczelność w układzie wtryskowym, albo wtryski leją po 7-10m3 Spoktałem się już czymś podobnym. Też klepało niemiłosiernie, aż w końcu pękł wał.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Moze przegniła chłodnica oleju.
Stad wyższy poziom
A to chyba odwrotnie byłoby. Olej przedostałby się do układu chłodzenia.
Zgłębiając kiedyś tematy usterki mojego poprzedniego silnika, wiele osób miało problem z chłodniczką i właśnie objaw przedostania się oleju do chłodziwa. U mnie było na odwrót i po rozebraniu silnika okazało się, że była wżera na 3-cim cylindrze.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum