Wysłany: Sob Sty 06, 2018 20:08 Rover 220 turbo coupe 303km/452nM
Witajcie
Rozważam sprzedaż swojej zabawki na części o ile w całości się nie sprzeda. Auto zacząłbym rozbierać dopiero w chwili kiedy będę miał chętnych na większą cześć elementów lub bardziej wartościowych Auto zapewne znane forumowiczom. Z grubsza mody które są w aucie
-Silnik rozwiercony na 2.1litra z kutymi tłokami Wossnera, wał nominał po polerowaniu z panewkami Kinga i Glyco. Motor obrabiany w Dziak Motorsport czyli rozwiert pod tłoki nadwymiar, polerka wału i sprawdzenie czy się nadaje, planowanie płaszczyzny, planowanie głowicy docieranie zaworów i wymiana gumek. Cena słupka bez kolektora wydechowego turba i wtrysków. W zestawie swiece irydowe układ zapłonowy z cewką msdblaster ss , koletor ssący pompa wody, wspomagania i kompresor klimy (zabity) mały wyciek z okolic pompy oleju. Zmierzona moc 303km/452nm po wystrojeniu powinno być około 320koni
5000zł
- odelżone koło zamachowe z 6łopatkowym spiekiem i tarczą dociskową
1000zł
-skrzynia biegów z torsenem A o przełozeniach 5 Gear = 0.765 4 Gear = 1.033 3 Gear = 1.308 2 Gear = 1.842 1 Gear = 3.167 Final = 3.938 Czyli takie jak w r620ti, trochę już ją słychać, ale przy takiej mocy nic dziwnego, biegi wchodzą gładko i nic nie wypada
700zł
-Kolektor baran z chińskim turbo gt2871 turbo w bardzo dobrym stanie, oleju nie puszcza luzy w normie. Flansza kolektora od strony głowicy jest minimalnie za wąska i potrafi wypalać normalne uszczelki, u mnie pomogło zamówienie dorabianej na zamówienie uszczelki
1000zł
-wydech nierdzewny przelot na 2 tłumikach przelotowych 3" lub 2,75" (muszę zmierzyć ale 99% to3") od turbo po sam koniec
1300zł
- hamulce przednie 300mm z zaciskami od hondy s2000 (tarcze ok, ale powoli się konczą pierwsze klocki) w zestawie ze zwrotnicami i świeżymi łożyskami. Na tyle tarcze nacinane i nawiercane 260mm z mg zr ze świerzymi klockami
1100zł
-Zawieszenie tylne całe na poliruetanie
700zł
-Amortyzatory przednie i tylne suche ze sprężynami jamexa -35mm
300zł
-wtryski siemens deka 630ccm
500zł
-pompa paliwa bosch 044 ori
500zł
-fmic z fmic.pl wraz z rurami dolotowymi i bov'em hks (całość podpasuje do coupety lub mgzr/200)
500zł
- nadwozie (z maską drzwiami błotnikami szybami zderzakami i klapą bagażnika) z dość mocno rozbudowaną klatką bezpieczeństwa. Buda ma obspawany i wzmocniony przód, niestety ruda zaatakowała progi i tylne nadkola. Ważne oc i pt
3000zł , lotka ori subaru STI +1000zł
-hydrołapa z pompą willwood'a
300zł
-det 3 z mapsensorem 2.5b
400zł
- 2 kubły Bimarco z szynami i pasami 4pkt 2" i 3" jeden kubeł ma przetarcia od pasów
500zł
- wiązka silnika i kabinowa razem z seryjnym komputerem immo off
800zł
-poduszki silnika na poli (oprócz jedenej)
500zł
- wózek przedni (był spawany) i belka przednia (nada się na swapa t-serii do mg zr/r200)
300zł
- japońskie mega mocne felgi 17" z oponami 2x toyo r1r 5mm i 2x profil xr01 na dobicie. felgi wypadałoby wyprostować, ale jak ktoś je kupuje na tor czy kjs nie sądze by komuś to przeszkadzało. ja tak nawet jeździłem po ulicach i mi to nie przeszkadzało bo można je bez problemu tak wyważyć, że nie biją
1200zl
Oczywiście jest możliwość kupna całego jeżdzącego auta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum